FOK!forum / Werk, Geldzaken, Recht en de Beurs / T-Mobile en terugbetaling
-_Guitarist_-zondag 13 september 2009 @ 00:51
Dag allen

Allereerst lijkt het me makkelijk om te zeggen dat ik een T-Mobile MyFaves 15 abo heb, waarbij ik 5 geselecteerde nummers voor 50% van de prijs kan bellen en smsen. Ook heb ik hierbij een smsbundel van 1000 smsjes per maand afgesloten.

Nu is het probleem als volgt; ik sms eigenlijk alleen met mijn vriendin en zij is uiteraard één van de geselecteerde nummers. Dit houdt dus in dat ik haar maximaal 1000 smsjes per maand kan sturen, zonder dat ik er extra voor hoef te betalen. Ik heb nog nooit in een maand 1000 smsjes gestuurd, dus je zou zeggen dat er geen probleem is, Maar er is dus wel een probleem T-Mobile berekent ongeveer de helft van de smsjes die ik haar stuur als "gewoon" verzonden, naar een niet-geselecteerd nummer. Dit houdt dus in dat ik er gewoon voor moet betalen. Dit vind ik natuurlijk niet kunnen, dus ik heb een maand geleden met T-Mobile gebeld en ze zouden me binnen 2 weken terugbellen, als ze de afgelopen 3 facturen bekeken hebben. Echter hadden ze mij na ruim 2 weken nog niet gebeld, dus heb ik weer gebeld. Nu is mij verteld dat ik wederom binnen 2 weken teruggebeld zou worden, maar dat is nog steeds niet gebeurd, die 2 weken zijn gisteren verstreken.

Ik wil gewoon het geld dat ik teveel betaald heb terug, en het meisje dat me hielp van de klantenservice heeft mij verteld dat ik hoogstwaarschijnlijk in m'n gelijk stond, dus dat ik geld terug moest krijgen.

Mijn vraag aan jullie is nu; wat mag en kan ik nu doen? Ik heb nooit echt problemen met T-Mobile gehad, maar dit begint me nu toch wel verschrikkelijk te irriteren

Groeten!
appelsjapzondag 13 september 2009 @ 00:54
Ik snap er niks van!
-_Guitarist_-zondag 13 september 2009 @ 00:55
quote:
Op zondag 13 september 2009 00:54 schreef appelsjap het volgende:
Ik snap er niks van!
-Ik mag 1000 smsjes gratis sturen
-T-Mobile laat me er toch voor betalen
-Ik klaag
-T-Mobile is veel te langzaam.
Napalmzondag 13 september 2009 @ 01:00
quote:
Op zondag 13 september 2009 00:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Heb je opgeschreven met wie je wanneer gesproken hebt? ZO ja die persoon weer aan de lijn vragen en dan de voortgang bespreken.
Jumparoundzondag 13 september 2009 @ 01:00
advies wat ik van tmobile kreeg was...
storneer betaling en maak juiste bedrag over
-_Guitarist_-zondag 13 september 2009 @ 01:02
quote:
Op zondag 13 september 2009 01:00 schreef Jumparound het volgende:
advies wat ik van tmobile kreeg was...
storneer betaling en maak juiste bedrag over
Het probleem is dus dat ik niet weet wat het juiste bedrag is, aangezien de factuur totaal niet klopt.
-_Guitarist_-zondag 13 september 2009 @ 01:02
quote:
Op zondag 13 september 2009 01:00 schreef Napalm het volgende:

[..]

Heb je opgeschreven met wie je wanneer gesproken hebt? ZO ja die persoon weer aan de lijn vragen en dan de voortgang bespreken.
Nee, helaas niet aan gedacht haar naam te vragen.
nachtdier3zondag 13 september 2009 @ 03:15
Mijn advies: open een topic op bijv. sites als trosradar of vara's kassa
Stuur vervolgens een mail naar webcare@t-mobile.nl

Klantenservice kan/wil minder dan webcare@ Mijn opzegbrieven waren zoekgeraakt of niet aangekomen en klantenservice van Orange/t-mobile kon/wilde niets doen omdat opzegging niet meer mogelijk was. Mail gestuurd naar webcare@ en binnen 2 dagen waren al mn abonnementen opgezegd en omgezet naar prepaid. Kon de klantenservice ook niets mee, behalve me verwijzen naar de t-mobile shops.

Flinke klacht sturen naar webcare@ dus.
Rapaillezondag 13 september 2009 @ 03:29
Ligt het niet gewoon aan dat belstatus probleem? Misschien kan T-mobile het op dit moment zelf ook niet zien ofzo
Rapaillezondag 13 september 2009 @ 03:35
quote:
Op zondag 13 september 2009 03:15 schreef nachtdier3 het volgende:
Verhaaltje
Hoe durf jij mensen advies te geven in WGR. Je hebt na 2 jaar nog steeds dat geld niet terug Eigenlijk moet je een ban krijgen voor dit forum.
RTBzondag 13 september 2009 @ 04:33
Ze kunnen eventueel opzoeken wie je de vorige keer aan de lijn hebt gehad (als hij/zij tenminste netjes alles gelogd heeft). Valt gewoon op te zoeken via de interne medewerkers site en de ID-code van Clarify.


Bel op en vraag naar de klachtenafdeling. Dan wordt er ineens wel vaart achter gezet namelijk.

[ Bericht 14% gewijzigd door RTB op 13-09-2009 04:43:09 ]
silliegirlzondag 13 september 2009 @ 10:39
Ik heb hetzelfde gehad als jij, mijn factuur klopte ook steeds niet.

Ik heb er 3x voor gebeld, en elke keer zou ik terug gebeld worden, maar dat gebeurde niet. Uiteindelijk viel er na een week of 4 een brief door de bus, waarin stond dat alles verrekend zou worden met m'n volgende facturen, waardoor ik vervolgens 2 maanden niks heb hoeven te betalen. Ik zou dus nog even geduld hebben..
-_Guitarist_-zondag 13 september 2009 @ 13:26
quote:
Op zondag 13 september 2009 10:39 schreef silliegirl het volgende:
Ik heb hetzelfde gehad als jij, mijn factuur klopte ook steeds niet.

Ik heb er 3x voor gebeld, en elke keer zou ik terug gebeld worden, maar dat gebeurde niet. Uiteindelijk viel er na een week of 4 een brief door de bus, waarin stond dat alles verrekend zou worden met m'n volgende facturen, waardoor ik vervolgens 2 maanden niks heb hoeven te betalen. Ik zou dus nog even geduld hebben..
Nou, het gaat nu over dermate veel geld dat mij toegezegd is dat ik het terug zou kunnen krijgen gestort
nachtdier3zondag 13 september 2009 @ 13:48
quote:
Op zondag 13 september 2009 03:35 schreef Rapaille het volgende:

[..]

Hoe durf jij mensen advies te geven in WGR. Je hebt na 2 jaar nog steeds dat geld niet terug Eigenlijk moet je een ban krijgen voor dit forum.
Het houdt jou wel heel erg bezig he? Misschien word het voor jou eens tijd om professionele hulp te zoeken, zodat het ene hersencelletje dat je bezit eens aan wat anders kan gaan denken. Ik ken jou niet, jij kent mij niet dus hoe jij weet wat de status van die betaling is, is mij een raadsel.

Daarnaast hoef je niet andermans topic te vervuilen. Degene die een ban verdient ben je dus zelf, met je nutteloze posts.
-_Guitarist_-woensdag 23 september 2009 @ 20:14
Kickje... ik heb nóg niks gehoord, ben nu ruim een maand verder
Begin TM steeds meer te haten.
-_Guitarist_-zaterdag 26 september 2009 @ 19:31
Update: Ik heb T-Mobile gebeld en gevraagd hoe lang het nog ging duren. Toen werd me verteld dat het nummer waar ik veel naar heb ge-sms't ineens géén favoriet nummer was (1 van die 5 dus), terwijl de helpdeskmedewerkster die ik de eerste keer sprak me verteld heeft dat het wel een voorkeurnummer is
Ik snap er niks meer van.
Rapaillezaterdag 26 september 2009 @ 19:50
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 19:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Update: Ik heb T-Mobile gebeld en gevraagd hoe lang het nog ging duren. Toen werd me verteld dat het nummer waar ik veel naar heb ge-sms't ineens géén favoriet nummer was (1 van die 5 dus), terwijl de helpdeskmedewerkster die ik de eerste keer sprak me verteld heeft dat het wel een voorkeurnummer is
Ik snap er niks meer van.
Het was geen favoriet nummer, maar is het nu wel? Kan je die nummers tussentijds aanpassen? Of kan dat niet?
nachtdier3zaterdag 26 september 2009 @ 20:11
Nogmaals: mail naar webcare@t-mobile.nl

T-mobile heeft het niet zo op negatieve reclame en via dat mailadres tref je lui aan die wel bereid zijn te helpen. Althands, een stuk bereidwilliger zijn te helpen.
-_Guitarist_-zaterdag 26 september 2009 @ 20:14
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 19:50 schreef Rapaille het volgende:

[..]

Het was geen favoriet nummer, maar is het nu wel? Kan je die nummers tussentijds aanpassen? Of kan dat niet?
Het was er wél een, en nu ineens niet meer. Dat is de ellende.
-_Guitarist_-zaterdag 26 september 2009 @ 20:15
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 20:11 schreef nachtdier3 het volgende:
Nogmaals: mail naar webcare@t-mobile.nl

T-mobile heeft het niet zo op negatieve reclame en via dat mailadres tref je lui aan die wel bereid zijn te helpen. Althands, een stuk bereidwilliger zijn te helpen.
Mailtje is al verstuurd
Miffy1zaterdag 26 september 2009 @ 20:52
Die faves kun je toch instellen via My T-mobile, staat het nummer daar nog wel gewoon in het lijstje?
-_Guitarist_-zaterdag 26 september 2009 @ 20:54
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 20:52 schreef Miffy1 het volgende:
Die faves kun je toch instellen via My T-mobile, staat het nummer nu nog wel gewoon in het lijstje?
Nee, hij staat er nu ook niet meer bij.
Ik heb er alleen nooit wat aan veranderd en die vrouw van T-Mobile zag dat 'ie erbij stond
-_Guitarist_-zaterdag 26 september 2009 @ 20:56
Het is gewoon kut, ik kan het nu dus niet meer aantonen