abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72689093
Dag allen

Allereerst lijkt het me makkelijk om te zeggen dat ik een T-Mobile MyFaves 15 abo heb, waarbij ik 5 geselecteerde nummers voor 50% van de prijs kan bellen en smsen. Ook heb ik hierbij een smsbundel van 1000 smsjes per maand afgesloten.

Nu is het probleem als volgt; ik sms eigenlijk alleen met mijn vriendin en zij is uiteraard één van de geselecteerde nummers. Dit houdt dus in dat ik haar maximaal 1000 smsjes per maand kan sturen, zonder dat ik er extra voor hoef te betalen. Ik heb nog nooit in een maand 1000 smsjes gestuurd, dus je zou zeggen dat er geen probleem is, Maar er is dus wel een probleem T-Mobile berekent ongeveer de helft van de smsjes die ik haar stuur als "gewoon" verzonden, naar een niet-geselecteerd nummer. Dit houdt dus in dat ik er gewoon voor moet betalen. Dit vind ik natuurlijk niet kunnen, dus ik heb een maand geleden met T-Mobile gebeld en ze zouden me binnen 2 weken terugbellen, als ze de afgelopen 3 facturen bekeken hebben. Echter hadden ze mij na ruim 2 weken nog niet gebeld, dus heb ik weer gebeld. Nu is mij verteld dat ik wederom binnen 2 weken teruggebeld zou worden, maar dat is nog steeds niet gebeurd, die 2 weken zijn gisteren verstreken.

Ik wil gewoon het geld dat ik teveel betaald heb terug, en het meisje dat me hielp van de klantenservice heeft mij verteld dat ik hoogstwaarschijnlijk in m'n gelijk stond, dus dat ik geld terug moest krijgen.

Mijn vraag aan jullie is nu; wat mag en kan ik nu doen? Ik heb nooit echt problemen met T-Mobile gehad, maar dit begint me nu toch wel verschrikkelijk te irriteren

Groeten!
Brutal. Fucking. Metal.
pi_72689156
Ik snap er niks van!
Op vrijdag 11 september 2009 18:32 schreef jogy het volgende:
Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.
pi_72689186
quote:
Op zondag 13 september 2009 00:54 schreef appelsjap het volgende:
Ik snap er niks van!
-Ik mag 1000 smsjes gratis sturen
-T-Mobile laat me er toch voor betalen
-Ik klaag
-T-Mobile is veel te langzaam.
Brutal. Fucking. Metal.
pi_72689264
quote:
Op zondag 13 september 2009 00:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Heb je opgeschreven met wie je wanneer gesproken hebt? ZO ja die persoon weer aan de lijn vragen en dan de voortgang bespreken.
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
  zondag 13 september 2009 @ 01:00:46 #5
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_72689276
advies wat ik van tmobile kreeg was...
storneer betaling en maak juiste bedrag over
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_72689302
quote:
Op zondag 13 september 2009 01:00 schreef Jumparound het volgende:
advies wat ik van tmobile kreeg was...
storneer betaling en maak juiste bedrag over
Het probleem is dus dat ik niet weet wat het juiste bedrag is, aangezien de factuur totaal niet klopt.
Brutal. Fucking. Metal.
pi_72689308
quote:
Op zondag 13 september 2009 01:00 schreef Napalm het volgende:

[..]

Heb je opgeschreven met wie je wanneer gesproken hebt? ZO ja die persoon weer aan de lijn vragen en dan de voortgang bespreken.
Nee, helaas niet aan gedacht haar naam te vragen.
Brutal. Fucking. Metal.
pi_72691057
Mijn advies: open een topic op bijv. sites als trosradar of vara's kassa
Stuur vervolgens een mail naar webcare@t-mobile.nl

Klantenservice kan/wil minder dan webcare@ Mijn opzegbrieven waren zoekgeraakt of niet aangekomen en klantenservice van Orange/t-mobile kon/wilde niets doen omdat opzegging niet meer mogelijk was. Mail gestuurd naar webcare@ en binnen 2 dagen waren al mn abonnementen opgezegd en omgezet naar prepaid. Kon de klantenservice ook niets mee, behalve me verwijzen naar de t-mobile shops.

Flinke klacht sturen naar webcare@ dus.
Hebben jullie me een beetje gemist?
pi_72691152
Ligt het niet gewoon aan dat belstatus probleem? Misschien kan T-mobile het op dit moment zelf ook niet zien ofzo
pi_72691180
quote:
Op zondag 13 september 2009 03:15 schreef nachtdier3 het volgende:
Verhaaltje
Hoe durf jij mensen advies te geven in WGR. Je hebt na 2 jaar nog steeds dat geld niet terug Eigenlijk moet je een ban krijgen voor dit forum.
pi_72691435
Ze kunnen eventueel opzoeken wie je de vorige keer aan de lijn hebt gehad (als hij/zij tenminste netjes alles gelogd heeft). Valt gewoon op te zoeken via de interne medewerkers site en de ID-code van Clarify.

Bel op en vraag naar de klachtenafdeling. Dan wordt er ineens wel vaart achter gezet namelijk.

[ Bericht 14% gewijzigd door RTB op 13-09-2009 04:43:09 ]
deal with it
pi_72692805
Ik heb hetzelfde gehad als jij, mijn factuur klopte ook steeds niet.

Ik heb er 3x voor gebeld, en elke keer zou ik terug gebeld worden, maar dat gebeurde niet. Uiteindelijk viel er na een week of 4 een brief door de bus, waarin stond dat alles verrekend zou worden met m'n volgende facturen, waardoor ik vervolgens 2 maanden niks heb hoeven te betalen. Ik zou dus nog even geduld hebben..
pi_72696740
quote:
Op zondag 13 september 2009 10:39 schreef silliegirl het volgende:
Ik heb hetzelfde gehad als jij, mijn factuur klopte ook steeds niet.

Ik heb er 3x voor gebeld, en elke keer zou ik terug gebeld worden, maar dat gebeurde niet. Uiteindelijk viel er na een week of 4 een brief door de bus, waarin stond dat alles verrekend zou worden met m'n volgende facturen, waardoor ik vervolgens 2 maanden niks heb hoeven te betalen. Ik zou dus nog even geduld hebben..
Nou, het gaat nu over dermate veel geld dat mij toegezegd is dat ik het terug zou kunnen krijgen gestort
Brutal. Fucking. Metal.
pi_72697482
quote:
Op zondag 13 september 2009 03:35 schreef Rapaille het volgende:

[..]

Hoe durf jij mensen advies te geven in WGR. Je hebt na 2 jaar nog steeds dat geld niet terug Eigenlijk moet je een ban krijgen voor dit forum.
Het houdt jou wel heel erg bezig he? Misschien word het voor jou eens tijd om professionele hulp te zoeken, zodat het ene hersencelletje dat je bezit eens aan wat anders kan gaan denken. Ik ken jou niet, jij kent mij niet dus hoe jij weet wat de status van die betaling is, is mij een raadsel.

Daarnaast hoef je niet andermans topic te vervuilen. Degene die een ban verdient ben je dus zelf, met je nutteloze posts.
pi_73048595
Kickje... ik heb nóg niks gehoord, ben nu ruim een maand verder
Begin TM steeds meer te haten.
Brutal. Fucking. Metal.
pi_73131703
Update: Ik heb T-Mobile gebeld en gevraagd hoe lang het nog ging duren. Toen werd me verteld dat het nummer waar ik veel naar heb ge-sms't ineens géén favoriet nummer was (1 van die 5 dus), terwijl de helpdeskmedewerkster die ik de eerste keer sprak me verteld heeft dat het wel een voorkeurnummer is
Ik snap er niks meer van.
Brutal. Fucking. Metal.
pi_73132275
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 19:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Update: Ik heb T-Mobile gebeld en gevraagd hoe lang het nog ging duren. Toen werd me verteld dat het nummer waar ik veel naar heb ge-sms't ineens géén favoriet nummer was (1 van die 5 dus), terwijl de helpdeskmedewerkster die ik de eerste keer sprak me verteld heeft dat het wel een voorkeurnummer is
Ik snap er niks meer van.
Het was geen favoriet nummer, maar is het nu wel? Kan je die nummers tussentijds aanpassen? Of kan dat niet?
pi_73132855
Nogmaals: mail naar webcare@t-mobile.nl

T-mobile heeft het niet zo op negatieve reclame en via dat mailadres tref je lui aan die wel bereid zijn te helpen. Althands, een stuk bereidwilliger zijn te helpen.
pi_73132957
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 19:50 schreef Rapaille het volgende:

[..]

Het was geen favoriet nummer, maar is het nu wel? Kan je die nummers tussentijds aanpassen? Of kan dat niet?
Het was er wél een, en nu ineens niet meer. Dat is de ellende.
Brutal. Fucking. Metal.
pi_73132965
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 20:11 schreef nachtdier3 het volgende:
Nogmaals: mail naar webcare@t-mobile.nl

T-mobile heeft het niet zo op negatieve reclame en via dat mailadres tref je lui aan die wel bereid zijn te helpen. Althands, een stuk bereidwilliger zijn te helpen.
Mailtje is al verstuurd
Brutal. Fucking. Metal.
pi_73134055
Die faves kun je toch instellen via My T-mobile, staat het nummer daar nog wel gewoon in het lijstje?
pi_73134114
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 20:52 schreef Miffy1 het volgende:
Die faves kun je toch instellen via My T-mobile, staat het nummer nu nog wel gewoon in het lijstje?
Nee, hij staat er nu ook niet meer bij.
Ik heb er alleen nooit wat aan veranderd en die vrouw van T-Mobile zag dat 'ie erbij stond
Brutal. Fucking. Metal.
pi_73134161
Het is gewoon kut, ik kan het nu dus niet meer aantonen
Brutal. Fucking. Metal.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')