-Ik mag 1000 smsjes gratis sturenquote:
Heb je opgeschreven met wie je wanneer gesproken hebt? ZO ja die persoon weer aan de lijn vragen en dan de voortgang bespreken.quote:Op zondag 13 september 2009 00:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Het probleem is dus dat ik niet weet wat het juiste bedrag is, aangezien de factuur totaal niet klopt.quote:Op zondag 13 september 2009 01:00 schreef Jumparound het volgende:
advies wat ik van tmobile kreeg was...
storneer betaling en maak juiste bedrag over
Nee, helaas niet aan gedacht haar naam te vragen.quote:Op zondag 13 september 2009 01:00 schreef Napalm het volgende:
[..]
Heb je opgeschreven met wie je wanneer gesproken hebt? ZO ja die persoon weer aan de lijn vragen en dan de voortgang bespreken.
Hoe durf jij mensen advies te geven in WGR. Je hebt na 2 jaar nog steeds dat geld niet terugquote:Op zondag 13 september 2009 03:15 schreef nachtdier3 het volgende:
Verhaaltje
Nou, het gaat nu over dermate veel geld dat mij toegezegd is dat ik het terug zou kunnen krijgen gestortquote:Op zondag 13 september 2009 10:39 schreef silliegirl het volgende:
Ik heb hetzelfde gehad als jij, mijn factuur klopte ook steeds niet.
Ik heb er 3x voor gebeld, en elke keer zou ik terug gebeld worden, maar dat gebeurde niet. Uiteindelijk viel er na een week of 4 een brief door de bus, waarin stond dat alles verrekend zou worden met m'n volgende facturen, waardoor ik vervolgens 2 maanden niks heb hoeven te betalen. Ik zou dus nog even geduld hebben..
Het houdt jou wel heel erg bezig he? Misschien word het voor jou eens tijd om professionele hulp te zoeken, zodat het ene hersencelletje dat je bezit eens aan wat anders kan gaan denken. Ik ken jou niet, jij kent mij niet dus hoe jij weet wat de status van die betaling is, is mij een raadsel.quote:Op zondag 13 september 2009 03:35 schreef Rapaille het volgende:
[..]
Hoe durf jij mensen advies te geven in WGR. Je hebt na 2 jaar nog steeds dat geld niet terugEigenlijk moet je een ban krijgen voor dit forum.
Het was geen favoriet nummer, maar is het nu wel? Kan je die nummers tussentijds aanpassen? Of kan dat niet?quote:Op zaterdag 26 september 2009 19:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Update: Ik heb T-Mobile gebeld en gevraagd hoe lang het nog ging duren. Toen werd me verteld dat het nummer waar ik veel naar heb ge-sms't ineens géén favoriet nummer was (1 van die 5 dus), terwijl de helpdeskmedewerkster die ik de eerste keer sprak me verteld heeft dat het wel een voorkeurnummer is![]()
Ik snap er niks meer van.
Het was er wél een, en nu ineens niet meer. Dat is de ellende.quote:Op zaterdag 26 september 2009 19:50 schreef Rapaille het volgende:
[..]
Het was geen favoriet nummer, maar is het nu wel? Kan je die nummers tussentijds aanpassen? Of kan dat niet?
Mailtje is al verstuurdquote:Op zaterdag 26 september 2009 20:11 schreef nachtdier3 het volgende:
Nogmaals: mail naar webcare@t-mobile.nl
T-mobile heeft het niet zo op negatieve reclame en via dat mailadres tref je lui aan die wel bereid zijn te helpen. Althands, een stuk bereidwilliger zijn te helpen.
Nee, hij staat er nu ook niet meer bij.quote:Op zaterdag 26 september 2009 20:52 schreef Miffy1 het volgende:
Die faves kun je toch instellen via My T-mobile, staat het nummer nu nog wel gewoon in het lijstje?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |