Absoluut een aanrader dusquote:Op zondag 13 september 2009 21:53 schreef Timo20 het volgende:
[..]Idd. een heerlijke track
![]()
![]()
![]()
![]()
Vooral als die beats worden gemixt in dat programma van Annie Mac![]()
Goed bezig, als je nu nog brak bentquote:Op zondag 13 september 2009 22:00 schreef on_air het volgende:
Verdomd.
Nog een topic.
Ben ik toch veels te braque voor.
quote:Op zondag 13 september 2009 22:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Held![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Haar hele Montreux-optredens blijven geniaal![]()
.
Net meteen ff de Bluray van die optredens besteldquote:
Zingt tegenwoordig weer met Bluequote:Op zondag 13 september 2009 20:42 schreef -Hans- het volgende:
Simon Webbe.. daar hoor je tegenwoordig ook nooit meer wat van (vind ik ook niet erg hoor).
Zoals bekend heb ik er een grafhekel aan, maar dit optreden bij X-Factor UK is dan wel weer geweldigquote:
pffff dat meen je niet.. sommige dingen weet ik liever nietquote:Op zondag 13 september 2009 22:30 schreef themauster het volgende:
[..]
Zingt tegenwoordig weer met Blue
Wow Roel ! klinkt inderdaad niet verkeerdquote:Op zondag 13 september 2009 22:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zoals bekend heb ik er een grafhekel aan, maar dit optreden bij X-Factor UK is dan wel weer geweldig
Net zoals http://www.dumpert.nl/med(...)_factor_uk_2009.html overigens![]()
.
ik ook niet maar ik heb hun reunie optreden laatst gezien op itv1 geloof ikquote:Op zondag 13 september 2009 22:32 schreef -Hans- het volgende:
[..]
pffff dat meen je niet.. sommige dingen weet ik liever niet
Dat is echt de hit op Skyradio hè.Hoor het elke dag zeker 2 á 3 keer voorbijkomen op het werk.quote:
Dat moet toch wel vreselijk kud zijn geweest of niet dan?!quote:Op zondag 13 september 2009 22:40 schreef themauster het volgende:
[..]
ik ook niet maar ik heb hun reunie optreden laatst gezien op itv1 geloof ik
quote:Op zondag 13 september 2009 22:42 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dat is echt de hit op Skyradio hè.Hoor het elke dag zeker 2 á 3 keer voorbijkomen op het werk.
Uitzending van vrijdag nog terug gezien ?quote:Op zondag 13 september 2009 22:46 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Het is weer eens slaapverwekkend![]()
Geef mij maar VI
Het was wel om aan te horen sowieso vind ik sommige Blue plaatjes nog wel leukquote:Op zondag 13 september 2009 22:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat moet toch wel vreselijk kud zijn geweest of niet dan?!
Veel te gemaakt manquote:Op zondag 13 september 2009 22:46 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Het is weer eens slaapverwekkend![]()
Geef mij maar VI
Over smaak valt niet te twisten, maar dit is natuurlijk wel erg twijfelachtig (hihiquote:Op zondag 13 september 2009 22:49 schreef themauster het volgende:
Het was wel om aan te horen sowieso vind ik sommige Blue plaatjes nog wel leuk![]()
Dit gelul niet met Jack?quote:
Jaquote:Op zondag 13 september 2009 22:49 schreef borisz het volgende:
[..]
Uitzending van vrijdag nog terug gezien ?![]()
hehe dan kunnen we ook over jou beginnen met je Queenquote:Op zondag 13 september 2009 22:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Over smaak valt niet te twisten, maar dit is natuurlijk wel erg twijfelachtig (hihi).
Belle And Sebastian - Funny Little Frog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |