Absoluut een aanrader dusquote:Op zondag 13 september 2009 21:53 schreef Timo20 het volgende:
[..]Idd. een heerlijke track
![]()
![]()
![]()
![]()
Vooral als die beats worden gemixt in dat programma van Annie Mac![]()
Goed bezig, als je nu nog brak bentquote:Op zondag 13 september 2009 22:00 schreef on_air het volgende:
Verdomd.
Nog een topic.
Ben ik toch veels te braque voor.
quote:Op zondag 13 september 2009 22:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Held![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Haar hele Montreux-optredens blijven geniaal![]()
.
Net meteen ff de Bluray van die optredens besteldquote:
Zingt tegenwoordig weer met Bluequote:Op zondag 13 september 2009 20:42 schreef -Hans- het volgende:
Simon Webbe.. daar hoor je tegenwoordig ook nooit meer wat van (vind ik ook niet erg hoor).
Zoals bekend heb ik er een grafhekel aan, maar dit optreden bij X-Factor UK is dan wel weer geweldigquote:
pffff dat meen je niet.. sommige dingen weet ik liever nietquote:Op zondag 13 september 2009 22:30 schreef themauster het volgende:
[..]
Zingt tegenwoordig weer met Blue
Wow Roel ! klinkt inderdaad niet verkeerdquote:Op zondag 13 september 2009 22:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zoals bekend heb ik er een grafhekel aan, maar dit optreden bij X-Factor UK is dan wel weer geweldig
Net zoals http://www.dumpert.nl/med(...)_factor_uk_2009.html overigens![]()
.
ik ook niet maar ik heb hun reunie optreden laatst gezien op itv1 geloof ikquote:Op zondag 13 september 2009 22:32 schreef -Hans- het volgende:
[..]
pffff dat meen je niet.. sommige dingen weet ik liever niet
Dat is echt de hit op Skyradio hè.Hoor het elke dag zeker 2 á 3 keer voorbijkomen op het werk.quote:
Dat moet toch wel vreselijk kud zijn geweest of niet dan?!quote:Op zondag 13 september 2009 22:40 schreef themauster het volgende:
[..]
ik ook niet maar ik heb hun reunie optreden laatst gezien op itv1 geloof ik
quote:Op zondag 13 september 2009 22:42 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dat is echt de hit op Skyradio hè.Hoor het elke dag zeker 2 á 3 keer voorbijkomen op het werk.
Uitzending van vrijdag nog terug gezien ?quote:Op zondag 13 september 2009 22:46 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Het is weer eens slaapverwekkend![]()
Geef mij maar VI
Het was wel om aan te horen sowieso vind ik sommige Blue plaatjes nog wel leukquote:Op zondag 13 september 2009 22:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat moet toch wel vreselijk kud zijn geweest of niet dan?!
Veel te gemaakt manquote:Op zondag 13 september 2009 22:46 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Het is weer eens slaapverwekkend![]()
Geef mij maar VI
Over smaak valt niet te twisten, maar dit is natuurlijk wel erg twijfelachtig (hihiquote:Op zondag 13 september 2009 22:49 schreef themauster het volgende:
Het was wel om aan te horen sowieso vind ik sommige Blue plaatjes nog wel leuk![]()
Dit gelul niet met Jack?quote:
Jaquote:Op zondag 13 september 2009 22:49 schreef borisz het volgende:
[..]
Uitzending van vrijdag nog terug gezien ?![]()
hehe dan kunnen we ook over jou beginnen met je Queenquote:Op zondag 13 september 2009 22:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Over smaak valt niet te twisten, maar dit is natuurlijk wel erg twijfelachtig (hihi).
Belle And Sebastian - Funny Little Frog.
Hugo is nog wel aardig, maar die was vroeger ook een stuk feller. Bij VI erger ik mij 'gewoon' echt heel erg aan die Hans Kraaij Jr.. Irritant figuur is dat. Kijk toch liever naar Studio Voetbalquote:Op zondag 13 september 2009 22:52 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dit gelul niet met Jack?Stelletje slijmballen zonder mening.Bij VI durven ze tenminste nog kritiek te geven en verder is VI gewoon cabaret
Queen is inderdaad geen punt van discussiequote:Op zondag 13 september 2009 22:53 schreef themauster het volgende:
[..]
hehe dan kunnen we ook over jou beginnen met je Queen![]()
Oh nee Queen zijn helden
Hans is juist het hoogtepunt bij VI.Heerlijk zoals Johan altijd op hem reageert en die nieuwtjes van hemquote:Op zondag 13 september 2009 22:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hugo is nog wel aardig, maar die was vroeger ook een stuk feller. Bij VI erger ik mij 'gewoon' echt heel erg aan die Hans Kraaij Jr.. Irritant figuur is dat. Kijk toch liever naar Studio Voetbal.
Binnenkort komt er weer een nieuwe Greatest Hits met alle nummers opnieuw geremasterd ben benieuwdquote:Op zondag 13 september 2009 22:58 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Queen is inderdaad geen punt van discussie. Al roept die "vervelende" Cos (
) af en toe nog wel eens dat het kitsch is
.
Queen rules.
Johan reageert daar inderdaad vaak wel lekker fel opquote:Op zondag 13 september 2009 22:58 schreef TheZapster het volgende:
Hans is juist het hoogtepunt bij VI.Heerlijk zoals Johan altijd op hem reageert en die nieuwtjes van hem
Gaaf! Ik schrijf het even op.. Die moet ik zeker hebbenquote:Op zondag 13 september 2009 23:00 schreef themauster het volgende:
[..]
Binnenkort komt er weer een nieuwe Greatest Hits met alle nummers opnieuw geremasterd ben benieuwd
En bovendien schieten de mannen van Studio Voetbal met 9mm pistolen, terwijl bij VI de stamgasten karabijnen meenemen.quote:Op zondag 13 september 2009 22:52 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dit gelul niet met Jack?Stelletje slijmballen zonder mening.Bij VI durven ze tenminste nog kritiek te geven en verder is VI gewoon cabaret
quote:Op zondag 13 september 2009 23:20 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
En bovendien schieten de mannen van Studio Voetbal met 9mm pistolen, terwijl bij VI de stamgasten karabijnen houwitsers meenemen.
Goeiesmorges deze smorgen, Sjowhan!quote:
Hij was fijn.quote:Op maandag 14 september 2009 08:52 schreef Sersjee het volgende:Gaslight Anthem
![]()
O nee, da's een andere ochtendshow...
Moggel Roel !quote:Op maandag 14 september 2009 10:06 schreef Roel_Jewel het volgende:.
De dag met een regelrechte klassieker beginnen
Hoorde vanmorgen niet Gary maar Barry op RegioFM met het prachtigequote:
Hajquote:Op maandag 14 september 2009 10:31 schreef Brennel het volgende:
Good morning!![]()
Ik geloof dat dit Alanis?
Nou pasquote:
It sucks..quote:Op maandag 14 september 2009 10:36 schreef Brennel het volgende:
Ik weet niet goed wat ik van de nieuwe MH moet vinden.
Hoorde 'm op IJsland ook paar keer. Spreekwoordelijke kwartje is nog niet gevallen...quote:Op maandag 14 september 2009 10:36 schreef Brennel het volgende:
Ik weet niet goed wat ik van de nieuwe MH moet vinden.
quote:Op maandag 14 september 2009 10:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ben je student ofzo?
Zit hier inmiddels aan mijn 3e bak. Kan maar niet wakker worden..
Hier ook niet.quote:Op maandag 14 september 2009 10:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hoorde 'm op IJsland ook paar keer. Spreekwoordelijke kwartje is nog niet gevallen...
ROFL ! :quote:Op maandag 14 september 2009 11:22 schreef cosmick het volgende:
Doe de radio aan: Coldplay.
Weet je zeker dat je weer op 3FM afgestemd hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |