Maricha heeft nederland verlaten las ik net op twitterquote:
Meen je niet?! Dan zal Tjibbe er wel zittenquote:Op maandag 14 september 2009 15:19 schreef themauster het volgende:
[..]
Maricha heeft nederland verlaten las ik net op twitter
Ik had hem net op Simone FM gezet lees ik net dat mijn favoriete DJ bij simone daar per direct weg isquote:Op maandag 14 september 2009 16:11 schreef -Hans- het volgende:
Ja hoor mensen de C & S show is weer begonnen! Het dagelijks lichtpuntje op de Nederlandse radio
RegioFM here i come!
Wie is dat dan??quote:Op maandag 14 september 2009 16:17 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik had hem net op Simone FM gezet lees ik net dat mijn favoriete DJ bij simone daar per direct weg is
Roy Keuter ook wel DJ Roy genoemdquote:
uuhhm nooit eerder van gehoordquote:Op maandag 14 september 2009 16:39 schreef themauster het volgende:
[..]
Roy Keuter ook wel DJ Roy genoemd
Ik luister tegenwoordig vaak naar het themakanaal 3FM Live als er iets op 3FM is wat ik liever niet hoor.quote:Op maandag 14 september 2009 16:11 schreef -Hans- het volgende:
Ja hoor mensen de C & S show is weer begonnen! Het dagelijks lichtpuntje op de Nederlandse radio
RegioFM here i come!
Dat is nieuw?quote:Op maandag 14 september 2009 16:58 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik luister tegenwoordig vaak naar het themakanaal 3FM Live als er iets op 3FM is wat ik liever niet hoor.
Nee hoor, bestaat al ongeveer een jaar. Als je op www.3fm.nl naar 'luister live' gaat zie je 'm staan.quote:Op maandag 14 september 2009 17:14 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat is nieuw?. had er namelijk nog niet eerder van gehoord..
Top, dat is wel cool ! Luister nu naar Alternative met de favo band van Roel, KoLquote:Op maandag 14 september 2009 17:23 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee hoor, bestaat al ongeveer een jaar. Als je op www.3fm.nl naar 'luister live' gaat zie je 'm staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |