Ik draai zondagochtend altijd platen vorige week pink floyd nog en ik ga denk ik morgen voor de the beatles die ik vandaag even gekuikt heb heerlijk is dat op zondagochtend geen geklets van djsquote:Op zondag 13 september 2009 00:05 schreef -Hans- het volgende:
Hier idem.. morgen maar weer eens 3FM checken en straks niet vergeten om RegioFM er even af te halen want de ochtendshow is daar heel vaag op zondagochtend
Zekers, geen geouwehoer gewoon relaxte muziekquote:Op zondag 13 september 2009 00:10 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik draai zondagochtend altijd platen vorige week pink floyd nog en ik ga denk ik morgen voor de the beatles die ik vandaag even gekuikt heb heerlijk is dat op zondagochtend geen geklets van djs
Ik heb vanmiddag een heleboel Beatles zitten luisterenquote:Op zondag 13 september 2009 00:10 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik draai zondagochtend altijd platen vorige week pink floyd nog en ik ga denk ik morgen voor de the beatles die ik vandaag even gekuikt heb heerlijk is dat op zondagochtend geen geklets van djs
(Even stangen...)quote:Op zondag 13 september 2009 00:17 schreef Briggy het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag een heleboel Beatles zitten luisteren![]()
Dat gaat echt nooit vervelen, hoe vaak ik het ook hoor.
Idd. Moet ze niet zoveel oeverloos lullenquote:Op zondag 13 september 2009 10:59 schreef Sjowhan het volgende:
Jammer dat het nummer een klein stukje afgebroken moest worden.
cola helpt goed tegen roestquote:Op zondag 13 september 2009 10:49 schreef Sjowhan het volgende:
Mag ik zeggen dat het aan me reet zou roesten wie er wel of niet terug is?
Graagquote:Op zondag 13 september 2009 10:49 schreef Sjowhan het volgende:
Mag ik zeggen dat het aan me reet zou roesten wie er wel of niet terug is?
Piles slaapt uit op zondagquote:
quote:Op zondag 13 september 2009 12:20 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
de blue oyster cult versie ?
Kan een mens geeneens meer lekker rustig even voetballen gaan kijken?!quote:
Voetbal op tvquote:
quote:Op zondag 13 september 2009 13:16 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Kan een mens geeneens meer lekker rustig even voetballen gaan kijken?!
Het gaat toch om de derde helftquote:Op zondag 13 september 2009 13:43 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Voetbal op tv![]()
Motregen in je bakkes, met je poten in de modder en de geur van gras in je neus!
Nou ja, met je poten op een nieuw bestraat terras met een hek op IHL (Ideale LeunHoogte) en de geur van rubber (want kunstgras) in je neus, maar je snapt wel wa'k bedoel.
Welkom terugquote:Op zondag 13 september 2009 12:24 schreef Piles het volgende:
[..]
Graag
[..]
Piles slaapt uit op zondag
Neh, neem niks meer op. Kijk/luister ook geen 3FM meer thuisquote:Op zondag 13 september 2009 14:07 schreef gerbenp het volgende:
Ga je ook weer Ekstra weekend opnemen? Graag wil ik dit wel terug zien soms.
quote:Top 20 in de 3FM-reeks op 12-09-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruikerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.02. 013 Againzender
03. 013 morpheus_at_work
04. 010 Roel_Jewel
05. 008 Ofyles2
06. 007 Brennel
07. 007 3FMaster
08. 007 Briggy
09. 006 Marc63
10. 005 borisz
11. 004 themauster
12. 004 Piles
13. 003 June.
14. 003 gerbenp
15. 003 Jimbo
16. 003 Sirolf
17. 003 Sersjee
18. 003 Timo20
19. 002 Sjowhan
20. 002 derrudy_kevin
Reeks-statistieken!
Jammer, als ik 't vragen mag, waarmee had je dit opgenomen?quote:Op zondag 13 september 2009 14:09 schreef Piles het volgende:
[..]
Neh, neem niks meer op. Kijk/luister ook geen 3FM meer thuis
Toch goed dat die spoiler er nog in zitquote:
WM Recorderquote:Op zondag 13 september 2009 14:12 schreef gerbenp het volgende:
Jammer, als ik 't vragen mag, waarmee had je dit opgenomen?
Ik neem Ekstra Weekend wel altijd op, via de 101TV stream, dus inclusief Backstage.quote:Op zondag 13 september 2009 14:07 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Welkom terug
Ga je ook weer Ekstra weekend opnemen? Graag wil ik dit wel terug zien soms.
Nee. die heb je bij 3FM niet gelukkigquote:Op zondag 13 september 2009 19:10 schreef -Hans- het volgende:
en zo'n klote DJ die gemaakt enthousiast loopt te doen.
Heyquote:oude troep van de Killers.
Haha, ja die heb je ook bij 3FM maar gelukkig minder ergquote:Op zondag 13 september 2009 19:11 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee. die heb je bij 3FM niet gelukkig![]()
![]()
[..]
Hey
LOLquote:Op zondag 13 september 2009 17:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien kan Maxima een zaterdagavondprogramma op 3FM verzorgen
Muis valt nog wel mee met het 538 jasje. Leuk dat die iig weer een aardige radioshow heeft ook al luister ik er niet naarquote:Op zondag 13 september 2009 19:10 schreef -Hans- het volgende:
Moi
Weet niet wat erger is de hele dag luisteren naar Classic FM of naar 538... In de auto stond die pauper zender op, maar mijn god wat is dat een ellende zeg!! Stomme dancemuziek en zo'n klote DJ die gemaakt enthousiast loopt te doen. Stukje Muis gehoord, maar die moet maar snel weer naar 3FM gaan.. Hij moet de hele tijd kud muziek draaien en oude troep van de Killers.
Klacht: 538 sucks (maar dat is hier wel bekend)
Inderdaad wel goed dat Muis weer een programma heeft op de Nederlandse radio, maar ik vind het nog altijd wel jammer dat hij weg is bij 3FM. Ik weet niet of het Jens was (luisterde tussen 17:00 - 19:00), maar het was een vreselijk dramaquote:Op zondag 13 september 2009 20:19 schreef borisz het volgende:
[..]
Muis valt nog wel mee met het 538 jasje. Leuk dat die iig weer een aardige radioshow heeft ook al luister ik er niet naar. Jens Timmermans is het ergst van alle 538 DJ's. Maar nog steeds mis ik MIDNR
Die zat wel bij 538 maar draaide nooit muziek
.
Hoi Timooooooooooo !quote:Op zondag 13 september 2009 20:28 schreef Timo20 het volgende:
Gooeeeeeeedenavond![]()
![]()
ff Kyteman ft. Reazun & Paradox - Pitchblack Darkness opgezet
heerlijke track
quote:Op zondag 13 september 2009 20:40 schreef Timo20 het volgende:
Tori Amos - Winter @ iTunes![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wat een juweeltje
NOOIT MEER WAT VAN GEHOORD!!quote:
Dat is wel een goede zaak, maar het zal nooit een hit worden in Nederland. Bij de NOS zijn ze ook goed bezig bij Studio Sport want die draaien tijdens de promo de wereldplaat van LadyTron - Destroy Everything You Touch. Die plaat is wel eens bij MoveYourAss gedraaid, maar eigenlijk te weinig want wat EEN TRACK !quote:Op zondag 13 september 2009 20:45 schreef Timo20 het volgende:
Trouwens: volgens mij werpt het wel vruchten af dat Veenstra Veenstra weer zo vaak MGMT`s Kids draait: ze gebruikten het zelfs gisteravond bij het Engelse voetbal
Eens ff luisterenquote:Op zondag 13 september 2009 20:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat is wel een goede zaak, maar het zal nooit een hit worden in Nederland. Bij de NOS zijn ze ook goed bezig bij Studio Sport want die draaien tijdens de promo de wereldplaat van LadyTron - Destroy Everything You Touch. Die plaat is wel eens bij MoveYourAss gedraaid, maar eigenlijk te weinig want wat EEN TRACK !
Nu al? op zondag avond?quote:
Net geluisterd. Beetje meh. Mist een beetje de echte power om een toffe dans track te zijn.quote:
ROFL !quote:Op zondag 13 september 2009 21:21 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Net geluisterd. Beetje meh. Mist een beetje de echte power om een toffe dans track te zijn.
De power die bijvoorbeeld deze track wel heeft:![]()
![]()
Drs Pquote:Op zondag 13 september 2009 21:21 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Net geluisterd. Beetje meh. Mist een beetje de echte power om een toffe dans track te zijn.
De power die bijvoorbeeld deze track wel heeft:![]()
![]()
Ik wel, vind `m zeer fijnquote:Op zondag 13 september 2009 21:39 schreef -Hans- het volgende:
3FM Meeeeeeeeeeeee-ga-hit.. ben nog niet om.
Klinkt wel tof ja ! Lekker up-tempoquote:Op zondag 13 september 2009 21:49 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ik wel, vind `m zeer fijn![]()
Dit is trouwens een ontzettende fijne dance track, voor het eerst gehoord een paar weken gelede in Annie Mac`s Mash Up show op vrijdagvond. Hoop dat ie binnenkort ook hier op den radio te horen is:
Samenwerking tussen A-trak enArmand van Helden
quote:
quote:Op zondag 13 september 2009 21:52 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Klinkt wel tof ja ! Lekker up-tempo.
Heldquote:Op zondag 13 september 2009 20:40 schreef Timo20 het volgende:
Tori Amos - Winter @ iTunes![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wat een juweeltje
Alcoholistquote:Op zondag 13 september 2009 22:00 schreef on_air het volgende:
Verdomd.
Nog een topic.
Ben ik toch veels te braque voor.
Absoluut een aanrader dusquote:Op zondag 13 september 2009 21:53 schreef Timo20 het volgende:
[..]Idd. een heerlijke track
![]()
![]()
![]()
![]()
Vooral als die beats worden gemixt in dat programma van Annie Mac![]()
Goed bezig, als je nu nog brak bentquote:Op zondag 13 september 2009 22:00 schreef on_air het volgende:
Verdomd.
Nog een topic.
Ben ik toch veels te braque voor.
quote:Op zondag 13 september 2009 22:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Held![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Haar hele Montreux-optredens blijven geniaal![]()
.
Net meteen ff de Bluray van die optredens besteldquote:
Zingt tegenwoordig weer met Bluequote:Op zondag 13 september 2009 20:42 schreef -Hans- het volgende:
Simon Webbe.. daar hoor je tegenwoordig ook nooit meer wat van (vind ik ook niet erg hoor).
Zoals bekend heb ik er een grafhekel aan, maar dit optreden bij X-Factor UK is dan wel weer geweldigquote:
pffff dat meen je niet.. sommige dingen weet ik liever nietquote:Op zondag 13 september 2009 22:30 schreef themauster het volgende:
[..]
Zingt tegenwoordig weer met Blue
Wow Roel ! klinkt inderdaad niet verkeerdquote:Op zondag 13 september 2009 22:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zoals bekend heb ik er een grafhekel aan, maar dit optreden bij X-Factor UK is dan wel weer geweldig
Net zoals http://www.dumpert.nl/med(...)_factor_uk_2009.html overigens![]()
.
ik ook niet maar ik heb hun reunie optreden laatst gezien op itv1 geloof ikquote:Op zondag 13 september 2009 22:32 schreef -Hans- het volgende:
[..]
pffff dat meen je niet.. sommige dingen weet ik liever niet
Dat is echt de hit op Skyradio hè.Hoor het elke dag zeker 2 á 3 keer voorbijkomen op het werk.quote:
Dat moet toch wel vreselijk kud zijn geweest of niet dan?!quote:Op zondag 13 september 2009 22:40 schreef themauster het volgende:
[..]
ik ook niet maar ik heb hun reunie optreden laatst gezien op itv1 geloof ik
quote:Op zondag 13 september 2009 22:42 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dat is echt de hit op Skyradio hè.Hoor het elke dag zeker 2 á 3 keer voorbijkomen op het werk.
Uitzending van vrijdag nog terug gezien ?quote:Op zondag 13 september 2009 22:46 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Het is weer eens slaapverwekkend![]()
Geef mij maar VI
Het was wel om aan te horen sowieso vind ik sommige Blue plaatjes nog wel leukquote:Op zondag 13 september 2009 22:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat moet toch wel vreselijk kud zijn geweest of niet dan?!
Veel te gemaakt manquote:Op zondag 13 september 2009 22:46 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Het is weer eens slaapverwekkend![]()
Geef mij maar VI
Over smaak valt niet te twisten, maar dit is natuurlijk wel erg twijfelachtig (hihiquote:Op zondag 13 september 2009 22:49 schreef themauster het volgende:
Het was wel om aan te horen sowieso vind ik sommige Blue plaatjes nog wel leuk![]()
Dit gelul niet met Jack?quote:
Jaquote:Op zondag 13 september 2009 22:49 schreef borisz het volgende:
[..]
Uitzending van vrijdag nog terug gezien ?![]()
hehe dan kunnen we ook over jou beginnen met je Queenquote:Op zondag 13 september 2009 22:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Over smaak valt niet te twisten, maar dit is natuurlijk wel erg twijfelachtig (hihi).
Belle And Sebastian - Funny Little Frog.
Hugo is nog wel aardig, maar die was vroeger ook een stuk feller. Bij VI erger ik mij 'gewoon' echt heel erg aan die Hans Kraaij Jr.. Irritant figuur is dat. Kijk toch liever naar Studio Voetbalquote:Op zondag 13 september 2009 22:52 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dit gelul niet met Jack?Stelletje slijmballen zonder mening.Bij VI durven ze tenminste nog kritiek te geven en verder is VI gewoon cabaret
Queen is inderdaad geen punt van discussiequote:Op zondag 13 september 2009 22:53 schreef themauster het volgende:
[..]
hehe dan kunnen we ook over jou beginnen met je Queen![]()
Oh nee Queen zijn helden
Hans is juist het hoogtepunt bij VI.Heerlijk zoals Johan altijd op hem reageert en die nieuwtjes van hemquote:Op zondag 13 september 2009 22:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hugo is nog wel aardig, maar die was vroeger ook een stuk feller. Bij VI erger ik mij 'gewoon' echt heel erg aan die Hans Kraaij Jr.. Irritant figuur is dat. Kijk toch liever naar Studio Voetbal.
Binnenkort komt er weer een nieuwe Greatest Hits met alle nummers opnieuw geremasterd ben benieuwdquote:Op zondag 13 september 2009 22:58 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Queen is inderdaad geen punt van discussie. Al roept die "vervelende" Cos (
) af en toe nog wel eens dat het kitsch is
.
Queen rules.
Johan reageert daar inderdaad vaak wel lekker fel opquote:Op zondag 13 september 2009 22:58 schreef TheZapster het volgende:
Hans is juist het hoogtepunt bij VI.Heerlijk zoals Johan altijd op hem reageert en die nieuwtjes van hem
Gaaf! Ik schrijf het even op.. Die moet ik zeker hebbenquote:Op zondag 13 september 2009 23:00 schreef themauster het volgende:
[..]
Binnenkort komt er weer een nieuwe Greatest Hits met alle nummers opnieuw geremasterd ben benieuwd
En bovendien schieten de mannen van Studio Voetbal met 9mm pistolen, terwijl bij VI de stamgasten karabijnen meenemen.quote:Op zondag 13 september 2009 22:52 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dit gelul niet met Jack?Stelletje slijmballen zonder mening.Bij VI durven ze tenminste nog kritiek te geven en verder is VI gewoon cabaret
quote:Op zondag 13 september 2009 23:20 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
En bovendien schieten de mannen van Studio Voetbal met 9mm pistolen, terwijl bij VI de stamgasten karabijnen houwitsers meenemen.
Goeiesmorges deze smorgen, Sjowhan!quote:
Hij was fijn.quote:Op maandag 14 september 2009 08:52 schreef Sersjee het volgende:Gaslight Anthem
![]()
O nee, da's een andere ochtendshow...
Moggel Roel !quote:Op maandag 14 september 2009 10:06 schreef Roel_Jewel het volgende:.
De dag met een regelrechte klassieker beginnen
Hoorde vanmorgen niet Gary maar Barry op RegioFM met het prachtigequote:
Hajquote:Op maandag 14 september 2009 10:31 schreef Brennel het volgende:
Good morning!![]()
Ik geloof dat dit Alanis?
Nou pasquote:
It sucks..quote:Op maandag 14 september 2009 10:36 schreef Brennel het volgende:
Ik weet niet goed wat ik van de nieuwe MH moet vinden.
Hoorde 'm op IJsland ook paar keer. Spreekwoordelijke kwartje is nog niet gevallen...quote:Op maandag 14 september 2009 10:36 schreef Brennel het volgende:
Ik weet niet goed wat ik van de nieuwe MH moet vinden.
quote:Op maandag 14 september 2009 10:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ben je student ofzo?
Zit hier inmiddels aan mijn 3e bak. Kan maar niet wakker worden..
Hier ook niet.quote:Op maandag 14 september 2009 10:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hoorde 'm op IJsland ook paar keer. Spreekwoordelijke kwartje is nog niet gevallen...
ROFL ! :quote:Op maandag 14 september 2009 11:22 schreef cosmick het volgende:
Doe de radio aan: Coldplay.
Weet je zeker dat je weer op 3FM afgestemd hebt.
Nou..... okay, een van de leukste plaatjes die je op 3FM hoortquote:Op maandag 14 september 2009 12:16 schreef -Hans- het volgende:
Misschien wel de beste plaat van dit moment, Gloria!![]()
Absoluut en volgende week de nieuwe 3FM Megahit !quote:Op maandag 14 september 2009 12:17 schreef cosmick het volgende:
[..]
Nou..... okay, een van de leukste plaatjes die je op 3FM hoort.
Ik vind 'm niet zoquote:Op maandag 14 september 2009 12:17 schreef cosmick het volgende:
[..]
Nou..... okay, een van de leukste plaatjes die je op 3FM hoort.
Daar is hij nu toch wel te oud voor hoelaang draaien ze Gloria al wel nietquote:Op maandag 14 september 2009 12:20 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Absoluut en volgende week de nieuwe 3FM Megahit !
Dat heeft ze niet gestopt bij Dance w/ somebody trouwensquote:Op maandag 14 september 2009 12:34 schreef themauster het volgende:
[..]
Daar is hij nu toch wel te oud voor hoelaang draaien ze Gloria al wel niet
Sinds 26 -5, maar pas deze week officieel uitquote:Op maandag 14 september 2009 12:34 schreef themauster het volgende:
[..]
Daar is hij nu toch wel te oud voor hoelaang draaien ze Gloria al wel niet
Pff ik hoop het nietquote:Op maandag 14 september 2009 12:34 schreef alors het volgende:
Dit gaat de nieuwe MH worden denk ik.
Die moeten ze echt verbannen van de playlist; complete overkillquote:Op maandag 14 september 2009 12:35 schreef alors het volgende:
[..]
Dat heeft ze niet gestopt bij Dance w/ somebody trouwens
3 uur video gehad, dus aardige les. Wel relaxed dat ik nu al om 1245 uit ben. Morgen 1630quote:Op maandag 14 september 2009 13:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hoe was het???
De kaasbroodjes en saucijzenbroodjes van de appie heersen
Morgen tot 16:30?! maar dan begin je zeker rond 12:00 ?quote:Op maandag 14 september 2009 13:46 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
3 uur video gehad, dus aardige les. Wel relaxed dat ik nu al om 1245 uit ben. Morgen 1630. Mááááááááááááááár! Morgen naar Slagerij van Kampen
0930quote:Op maandag 14 september 2009 13:52 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Morgen tot 16:30?! maar dan begin je zeker rond 12:00 ?
Verveel je je nu al op je werkquote:Op maandag 14 september 2009 13:51 schreef Piles het volgende:
Juist Rob, zeg het ze!
Oh ja, ik zou niet meer posten vanaf werk
Niets meer (zelfs minder) dan gewone werkdagquote:Op maandag 14 september 2009 13:59 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Oef, dat is dan wel een lange dag
Kloptquote:Op maandag 14 september 2009 14:06 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Niets meer (zelfs minder) dan gewone werkdag
Klinkt eigenlijk best wel boeiendquote:Op maandag 14 september 2009 13:47 schreef borisz het volgende:
Zo colleges zitten er weer op.
NU opdracht microeconomie maken.
Dit jaar ook stage, dus kan ik wennen aan de tijden, het werk enzquote:Op maandag 14 september 2009 14:06 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Niets meer (zelfs minder) dan gewone werkdag
Maricha heeft nederland verlaten las ik net op twitterquote:
Meen je niet?! Dan zal Tjibbe er wel zittenquote:Op maandag 14 september 2009 15:19 schreef themauster het volgende:
[..]
Maricha heeft nederland verlaten las ik net op twitter
Ik had hem net op Simone FM gezet lees ik net dat mijn favoriete DJ bij simone daar per direct weg isquote:Op maandag 14 september 2009 16:11 schreef -Hans- het volgende:
Ja hoor mensen de C & S show is weer begonnen! Het dagelijks lichtpuntje op de Nederlandse radio
RegioFM here i come!
Wie is dat dan??quote:Op maandag 14 september 2009 16:17 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik had hem net op Simone FM gezet lees ik net dat mijn favoriete DJ bij simone daar per direct weg is
Roy Keuter ook wel DJ Roy genoemdquote:
uuhhm nooit eerder van gehoordquote:Op maandag 14 september 2009 16:39 schreef themauster het volgende:
[..]
Roy Keuter ook wel DJ Roy genoemd
Ik luister tegenwoordig vaak naar het themakanaal 3FM Live als er iets op 3FM is wat ik liever niet hoor.quote:Op maandag 14 september 2009 16:11 schreef -Hans- het volgende:
Ja hoor mensen de C & S show is weer begonnen! Het dagelijks lichtpuntje op de Nederlandse radio
RegioFM here i come!
Dat is nieuw?quote:Op maandag 14 september 2009 16:58 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik luister tegenwoordig vaak naar het themakanaal 3FM Live als er iets op 3FM is wat ik liever niet hoor.
Nee hoor, bestaat al ongeveer een jaar. Als je op www.3fm.nl naar 'luister live' gaat zie je 'm staan.quote:Op maandag 14 september 2009 17:14 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat is nieuw?. had er namelijk nog niet eerder van gehoord..
Top, dat is wel cool ! Luister nu naar Alternative met de favo band van Roel, KoLquote:Op maandag 14 september 2009 17:23 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee hoor, bestaat al ongeveer een jaar. Als je op www.3fm.nl naar 'luister live' gaat zie je 'm staan.
En ik luister nu op Live naar BRUCE SPRINGSTEEN - BORN TO RUN (LIVE @ PINKPOP 2009)quote:Op maandag 14 september 2009 17:25 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Top, dat is wel cool ! Luister nu naar Alternative met de favo band van Roel, KoL
Oeh, die is mooiquote:Op maandag 14 september 2009 17:32 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En ik luister nu op Live naar BRUCE SPRINGSTEEN - BORN TO RUN (LIVE @ PINKPOP 2009)
Ik ook vrijdag 18 december 15.00-18.00 tentamen corporate finance en dan kan ik alles van SR kijkenquote:Op maandag 14 september 2009 18:06 schreef 3FMaster het volgende:
Zeg, klopt het dat het Glazen Huis op zaterdag 19 december wordt gesloten?
Edit: Kzie het op radio.nl . Woohoo! Dan heb ik vakantie, dus mis ik niets van SR![]()
![]()
goedenavondquote:
Yes! Yes! Yes! Kan ik het eindelijk een keer zien, door school mis ik dat ene stuk altijd..quote:Op maandag 14 september 2009 18:06 schreef 3FMaster het volgende:
Zeg, klopt het dat het Glazen Huis op zaterdag 19 december wordt gesloten?
Edit: Kzie het op radio.nl . Woohoo! Dan heb ik vakantie, dus mis ik niets van SR![]()
![]()
Ik kan het misschien niet zien, ik moet elke Ekdom-nacht namelijk doorhalen.quote:Op maandag 14 september 2009 19:17 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Yes! Yes! Yes! Kan ik het eindelijk een keer zien, door school mis ik dat ene stuk altijd..
van mij hoeft het ook niet persé, maarjah ze staat vast niet voor jan doedel op 1...een hoop mensen vinden het iig wel leuk/mooiquote:Op maandag 14 september 2009 19:23 schreef Timo20 het volgende:
Anouk op 1![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Of, om met m`n moeder te spreken:"een ontzettend slechte Janis Joplin imitatie"
De tering, Janis zou zich in d`r graf omdraaien als ze hoort dat ze met dit gedrocht wordt vergeleken
Beter dan dat tuintje van Smitquote:Op maandag 14 september 2009 19:23 schreef Timo20 het volgende:
Anouk op 1![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Of, om met m`n moeder te spreken:"een ontzettend slechte Janis Joplin imitatie"
De tering, Janis zou zich in d`r graf omdraaien als ze hoort dat ze met dit gedrocht wordt vergeleken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |