Ja ... HEEL goedkoop ... gewoon nog effe een paar jaartjes wachtenquote:
quote:Some reckon that China will be the world's second biggest economy, overtaking Japan, within the next couple of years and will overtake the U.S. by 2030. If it continues the way it is going and the U.S. continues the way it is going, this could happen much sooner. Communism, Chinese style, is winning the war of economic dominance and soon the world will no longer rely on the dollar as its reserve currency, but the renminbi!
In an interesting, but perhaps disturbing footnote to the Thunder Road Report mentioned above, Paul Mylchreest comments that in Latin America, where he has been living for 25 years, for the first time he can remember, locals are now preferring their own currency to U.S. dollars. He goes on to finish with this comment: "If a fellow with no education, a poor diet, and inadequate medical treatment living at 3,500 metres above sea level can figure out that the US dollar is undesirable as a store of wealth, how much longer do you think it can last as the world's reserve currency."
Gewoon op de heenreis 2 broeken en 2 shirts mee. De rest daar kopen. Levi's jeans voor 30 dollar max ofzo.quote:Op dinsdag 15 september 2009 15:39 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ik ben komende maand in NYKoffer vullen dus
Dit wou ik juist voorstellen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 09:55 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik heb dus geen zin om dat te doen omdat stefke dat eist.
Maar ik weet het goed gemaakt: als stefke hier kopietjes van zijn loonstrookjes uit 2009, waar duidelijk ook zijn naam op vermeld is (die is immers toch genoegzaam bekend), dus niet een halve die van iedereen kan zijn, dan zal ik een foto van mijn auto in zijn geheel hier plaatsen.
Dus: kom op stefke!
JAMAARALSAMERIKAEVENDERUGRECHTSCHIETENZEZOIEDEREENWEERVOORBIJHEUR!1!!!1quote:Op dinsdag 15 september 2009 15:39 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ja ... HEEL goedkoop ... gewoon nog effe een paar jaartjes wachten
Maar niet denken dat je ernaartoe moet verhuizen, heur!
[..]
Ach, het verschil valt wel mee toch. In je spiegel denk je dat er een snelle Boxster aan komt blaffen, maar als die je voorbij is gereden zie je dat het een 911 is.. Verder zelfde lekkere geluidquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:05 schreef DoimeN het volgende:
Alhoewel ik dacht dat DS4 een 997 had vind ik een 996 ook mooi natuurlijk.
En ik zou graag een foto zien van zijn wagen, heb ook al gezocht op andere fora, maar denk dat hij daar een andere nick gebruikt.
Nou, als hij inderdaad twee keer zoveel binnen harkt als ik zou ik versteld staan. Ik kan het mij echter niet voorstellen...quote:Op dinsdag 15 september 2009 12:07 schreef JodyBernal het volgende:
Ik vermoed dat de loonstrookjes van StefanP, die bij mijn weten ingenieur (ir.) is in een land waar een dergelijke titel nog wel de waardering krijgt die het verdient, ons allen versteld zullen doen staan!
DAN ik.. dan-dan-dan-dan!!!quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:20 schreef DS4 het volgende:
[..]
Nou, als hij inderdaad twee keer zoveel binnen harkt als ik zou ik versteld staan. Ik kan het mij echter niet voorstellen...
En hij is een HBO-er. Geen WO-er. Ing. dus. Bepaald niet bijzonder.
Zal ik een dubbele backfire inbouwen en van jullie beiden eisen dat jullie een 0-100 filmpje posten?quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:20 schreef DS4 het volgende:
[..]
Nou, als hij inderdaad twee keer zoveel binnen harkt als ik zou ik versteld staan. Ik kan het mij echter niet voorstellen...
Vergelijking -> 'DAN'quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:56 schreef Repeat het volgende:
[..]
Na "zo" (en dus ook twee keer zoveel) volgt als.
Zo is het gewoon niet, na zo, zoveel, zozeer etc volgt als.quote:
Dat is zo goed dan als zekerquote:Op woensdag 16 september 2009 00:15 schreef Repeat het volgende:
[..]
Zo is het gewoon niet, na zo, zoveel, zozeer etc volgt als.
Oh jeetje! Spreektaal gebruiken op een internetforumquote:
Je faalt.quote:
quote:Nou, als hij inderdaad twee keer zoveel binnen harkt dan ik zou ik versteld staan.
Dat klopt, hoewel ik tegenwoordig meer tijd besteed aan mijn andere ondernemingen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:25 schreef fathank het volgende:
Als ik je postings hier op fok een beetje goed gevolgd heb kom ik tot de conclusie dat jij iets van advocaat/jurist oid moet zijn klopt dat?
Alsof een titel een maatstaf is voor bijzonderheid, ik neem aan dat je rechten hebt gestudeerd? Nou ook niet bepaald een studie waar je het licht voor moet hebben uitgevonden.quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:20 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik heb meer dan alleen rechten gestudeerd, maar het gaat helemaal niet om mij.quote:Op woensdag 16 september 2009 10:00 schreef raptorix het volgende:
Alsof een titel een maatstaf is voor bijzonderheid, ik neem aan dat je rechten hebt gestudeerd? Nou ook niet bepaald een studie waar je het licht voor moet hebben uitgevonden.
Ik geloof best dat meneer boven modaal binnen harkt, maar stefke moet gewoon niet zo wannabe dik doen met zn geld. Leuk bij ons zit in de familie ook flink wat geld, maar daar houd iedereen gewoon zn mond over... En vriend, zo gek speciaal ben je niet als Ingenieur met een HBOtje. Aangezien je zelfs topics lijkt te ontwijken zodat je niet hoeft te reageren word t tijd dat je eens wat laat zien. Stefke, jij bent volgens mij met je salaris wat Oxy is met zn auto, all show but no goquote:Op woensdag 16 september 2009 10:13 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik heb meer dan alleen rechten gestudeerd, maar het gaat helemaal niet om mij.
Vooraleer je een bijzonder hoog salaris krijgt (en stefke claimt een bijzonder hoog salaris te krijgen), dien je ook echt bijzonder te zijn. Dat kan in werkelijke prestaties (kan niemand beoordelen, hoewel zijn gebrekkige kennis van autotechniek een aanwijzing a-contrario is), of in te verwachten prestaties (bijzondere opleiding waar grote schaarste heerst en die schaarste ook fiks wordt beloond, waar in casu ook geen sprake van is).
Kortom: de gedachte dat stefke wel een bijzonder hoog salaris zal krijgen vanwege zijn vooropleiding acht ik onjuist.
Hmmm ... misschien kan ik met mijn onderneming wel iets voor jou betekenenquote:Op woensdag 16 september 2009 09:50 schreef DS4 het volgende:
[..]
Dat klopt, hoewel ik tegenwoordig meer tijd besteed aan mijn andere ondernemingen.
quote:Op woensdag 16 september 2009 11:03 schreef x3ro het volgende:
[..]
Stefke, jij bent volgens mij met je salaris wat Oxy is met zn auto, all show but no go
quote:
Ook een ing. schat ik qua "bijzonderheid" al hoger in dan een mr. in de rechten. Dat dat in Nederland niet naar voren komt in de gemiddelde salarissen, zegt meer over Nederland dan over die "bijzonderheid".quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:20 schreef DS4 het volgende:
[..]
... of over jouw inschattingsvermogenquote:Op woensdag 16 september 2009 11:36 schreef JodyBernal het volgende:
[..]
Ook een ing. schat ik qua "bijzonderheid" al hoger in dan een mr. in de rechten. Dat dat in Nederland niet naar voren komt in de gemiddelde salarissen, zegt meer over Nederland dan over die "bijzonderheid".
Is bullshit. Ligt er maar net aan wat je functie precies is. Ook je specifieke vooropleiding is van belang, waar je werkt etc. Dat zijn allemaal factoren die aardig wat uit kunnen maken op je salaris dan. Maar los daarvan is Stefan als nog de gene met grote muil maar niks daar als puntje bij paaltje komt.quote:Op woensdag 16 september 2009 11:36 schreef JodyBernal het volgende:
[..]
Ook een ing. schat ik qua "bijzonderheid" al hoger in dan een mr. in de rechten. Dat dat in Nederland niet naar voren komt in de gemiddelde salarissen, zegt meer over Nederland dan over die "bijzonderheid".
Ik doelde er meer op dat je niet perse bijzonder hoeft te zijn om gestudeerd te hebbenquote:Op woensdag 16 september 2009 10:13 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik heb meer dan alleen rechten gestudeerd, maar het gaat helemaal niet om mij.
Vooraleer je een bijzonder hoog salaris krijgt (en stefke claimt een bijzonder hoog salaris te krijgen), dien je ook echt bijzonder te zijn. Dat kan in werkelijke prestaties (kan niemand beoordelen, hoewel zijn gebrekkige kennis van autotechniek een aanwijzing a-contrario is), of in te verwachten prestaties (bijzondere opleiding waar grote schaarste heerst en die schaarste ook fiks wordt beloond, waar in casu ook geen sprake van is).
Kortom: de gedachte dat stefke wel een bijzonder hoog salaris zal krijgen vanwege zijn vooropleiding acht ik onjuist.
Ja dûhhûh. Daarom kijken we ook even naar het gemiddelde. Ik weet zeker dat een Ing. in Nederland gemiddeld minder verdiend dan een mr. in de rechten. Dat heeft er vooral mee te maken dat Nederland helemaal geen kenniseconomie is, nauwelijks industrie heeft, en vooral drijft op "dienstverlening", oftewel het elkaar onophoudelijk blijven adviseren over alles wat los en vast zit en waar advocaten en andere vormen van juridisch advies ook gewoon onder vallen.quote:Op woensdag 16 september 2009 11:51 schreef x3ro het volgende:
[..]
Is bullshit. Ligt er maar net aan wat je functie precies is. Ook je specifieke vooropleiding is van belang, waar je werkt etc. Dat zijn allemaal factoren die aardig wat uit kunnen maken op je salaris dan.
DS4 heeft een even grote muil, zoniet een nog grotere. Maar die post wel een plaatje van het interieur van z'n autootje. StefanP komt wat dat betreft nog steeds geloofwaardiger over: die heeft in de loop der jaren al zoveel foto's van z'n autootjes geplaatst.quote:Maar los daarvan is Stefan als nog de gene met grote muil maar niks daar als puntje bij paaltje komt.
Als we het hebben over technici met een goede opleiding, dan hebben we het niet over ing's.quote:Op woensdag 16 september 2009 12:02 schreef JodyBernal het volgende:
In Duitsland verdient een Ing. of Ir. gemiddeld al stukken meer dan in Nederland. En in de VS worden technici met een goede opleiding op handen gedragen.
Ik merk het...quote:Op woensdag 16 september 2009 11:03 schreef x3ro het volgende:
Leuk bij ons zit in de familie ook flink wat geld, maar daar houd iedereen gewoon zn mond over...
Oe, een bitch fight met loonstrookjes, count me in!quote:Op woensdag 16 september 2009 10:15 schreef DS4 het volgende:
O, voor ik het vergeet:
Kom StefkeP, plaats die loonstrookjes eens!
Aan de andere kant : Stefan_P claimt altijd van alles over hoe zijn auto's zoveel beter en sneller zijn op de weg door de vele, vele pk's maar we hebben nog NOOIT een bewijs gezien daarvan.quote:Op woensdag 16 september 2009 12:02 schreef JodyBernal het volgende:
DS4 heeft een even grote muil, zoniet een nog grotere. Maar die post wel een plaatje van het interieur van z'n autootje. StefanP komt wat dat betreft nog steeds geloofwaardiger over: die heeft in de loop der jaren al zoveel foto's van z'n autootjes geplaatst.
Ik heb t niet over puntje bij paaltje bij zijn auto's, maar over zn zogenaamde gigantische salarisquote:Op woensdag 16 september 2009 12:02 schreef JodyBernal het volgende:
[..]
Ja dûhhûh. Daarom kijken we ook even naar het gemiddelde. Ik weet zeker dat een Ing. in Nederland gemiddeld minder verdiend dan een mr. in de rechten. Dat heeft er vooral mee te maken dat Nederland helemaal geen kenniseconomie is, nauwelijks industrie heeft, en vooral drijft op "dienstverlening", oftewel het elkaar onophoudelijk blijven adviseren over alles wat los en vast zit en waar advocaten en andere vormen van juridisch advies ook gewoon onder vallen.
In Duitsland verdient een Ing. of Ir. gemiddeld al stukken meer dan in Nederland. En in de VS worden technici met een goede opleiding op handen gedragen.
[..]
DS4 heeft een even grote muil, zoniet een nog grotere. Maar die post wel een plaatje van het interieur van z'n autootje. StefanP komt wat dat betreft nog steeds geloofwaardiger over: die heeft in de loop der jaren al zoveel foto's van z'n autootjes geplaatst.
Kheb t erover dat ik niet rond loop te blaten van, "buuuuh ik verdien 2 keer wat jij binnenharkt bla bla bla"quote:
Mjah ... maar als je een referentiekader gebruikt waarin een Toyota Supra per definitie beter is dan een Bugatti Veyron, waar 300pk nu eenmaal geen 300pk is en waar je monopoliegeld met euro's vergelijkt kun je een hoop voor jezelf goed-lullen, hoor.quote:Op woensdag 16 september 2009 12:15 schreef x3ro het volgende:
[..]
Kheb t erover dat ik niet rond loop te blaten van, "buuuuh ik verdien 2 keer wat jij binnenharkt bla bla bla"
Die gast is net n klein kind met zn ik meer, ik beter, ik sneller
QFTW QFTWquote:Op woensdag 16 september 2009 12:20 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Mjah ... maar als je een referentiekader gebruikt waarin een Toyota Supra per definitie beter is dan een Bugatti Veyron, waar 300pk nu eenmaal geen 300pk is en waar je monopoliegeld met euro's vergelijkt kun je een hoop voor jezelf goed-lullen, hoor.
Nou dan komt dit topic dus bij mijn favorieten te staan en elke keer wanneer meneer lomp gaat blaten post ik een link naar dit topicquote:Op woensdag 16 september 2009 12:32 schreef hamkaastosti het volgende:
stefke gaat hier echt niet meer reageren met z'n loonstrookje hoor. De vent verdwijnt gewoon wanneer z'n falen weer eens overduidelijk naar voren komt om vervolgens enkele maanden later weer op te duiken wanneer hij weer een portie zelfverheerlijking nodig heeft.
Dat hangt er maar vanaf in welk werkveld en welke functie hij of zij terecht komt. Een Ing. met een goed stel hersens en gouden handjes is in het bedrijfsleven meer waard dan zo'n doorgestudeerde Ir. of zelfs Dr. Ir. Die laatsten zijn maar al te vaak alleen maar goed om op kantoor een beetje te R&D'en, ver weg van de dagelijkse praktijk.quote:Op woensdag 16 september 2009 12:05 schreef k_man het volgende:
[..]
Als we het hebben over technici met een goede opleiding, dan hebben we het niet over ing's.
Ja, daar patst DS4 ook al jáááren over. En van hem heb ik ook nog nooit een salarisstrook mogen aanschouwen. Pot ketel enzovoorts.quote:Op woensdag 16 september 2009 12:14 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ik heb t niet over puntje bij paaltje bij zijn auto's, maar over zn zogenaamde gigantische salaris
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |