Nee, maar dat is in NL dan ook wel heel uitzonderlijk, een Porsche leasen. Bijtelling is ook niet zo grappig...quote:
Nee die taco-vreters uit Mexico zijn jullie vast ook heel blij meequote:Op zondag 13 september 2009 00:34 schreef StefanP het volgende:
[..]
Inderdaad. Veel plezier nog in Nederlandistan. Laat me nog weten hoe over tien jaar tijd die omgekeerde bevolkingspiramide, je torenhoge belastingen en je nieuwe medelanders je bevallen!
This is a 996quote:Op maandag 14 september 2009 11:07 schreef DS4 het volgende:
Aangezien Draaijer in een ander draadje met een goed idee kwam...
Hierbij een foto van de naviciever waar het mee begon op zo'n manier dat duidelijk is dat deze in een moderne Porsche is gemonteerd (het blijft mij een raadsel waarom je zou denken dat het een 964 is als duidelijk is dat er 320 km/u met GPS gemeten is geklokt, maar goed, alles voor de humor zeg ik maar...).
[ afbeelding ]
Stefke, we zien de kopie van jouw loonstrookjes tegemoet!
Waar was ik niet tevreden over?quote:Op maandag 14 september 2009 12:37 schreef draaijer het volgende:
Alleen was je er volgens mij niet erg tevreden over
Nee, die heb ik er in laten zetten omdat ik niet tevreden was over PCM, de standaard navi dus. Niet dat ik helemaal geen klachten heb over de Kenwood (bluetooth werkt niet goed), maar in zijn algemeenheid is het een prima apparaat.quote:
Top tent die Bredase autoshop. Heb er in mijn auto ook alles laten inbouwen.quote:Op maandag 14 september 2009 14:02 schreef DS4 het volgende:
[..]
Nee, die heb ik er in laten zetten omdat ik niet tevreden was over PCM, de standaard navi dus. Niet dat ik helemaal geen klachten heb over de Kenwood (bluetooth werkt niet goed), maar in zijn algemeenheid is het een prima apparaat.
ZO : Citroen sjaak heeft gesprokenquote:Op maandag 14 september 2009 14:39 schreef Sjaeck het volgende:
Afgezien van zijn irritante, arrogante wijze waarop hij alles formuleert komt er af en toe nog best een aantal redelijke argumenten van StefanP's kant om voor zijn autokeuzes te zijn. Dat kun je over de meeste (jaloerse?) mannetjes die op hem reageren over het algemeen niet zeggen (die enkel aankomen met het standaard "Amerikanen krijg je de bocht niet om"-gezever, zonder ook maar uit persoonlijke ervaring te kúnnen putten).
Maar dat een kwestie van smaak de belangrijkste factor is in jullie keuzes hebben schijnbaar alle mensen (incl zowel StefanP als DS4) niet of nauwelijks door..
Sowieso, dat tegen elkaar opbieden op een forum als dit... Zolang je niets te bewijzen hebt hoef je er toch helemaal niet op in te gaan? Maar blijkbaar raakt het alle partijen stiekem wel.
Ik heb dan nog verder niets gepost maar heb ruime ervaring met auto`s van en in Amerika en Europa. Daarnaast werk ik in een sector verwant aan de auto techniek. Dus ik acht mezelf geschikt een mening te kunnen vormen. Beetje vreemd dat jij weet wat de ervaring is van alle posters in dit topic.quote:Op maandag 14 september 2009 14:39 schreef Sjaeck het volgende:
Afgezien van zijn irritante, arrogante wijze waarop hij alles formuleert komt er af en toe nog best een aantal redelijke argumenten van StefanP's kant om voor zijn autokeuzes te zijn. Dat kun je over de meeste (jaloerse?) mannetjes die op hem reageren over het algemeen niet zeggen (die enkel aankomen met het standaard "Amerikanen krijg je de bocht niet om"-gezever, zonder ook maar uit persoonlijke ervaring te kúnnen putten).
Maar dat een kwestie van smaak de belangrijkste factor is in jullie keuzes heeft schijnbaar geen van alle mensen (incl zowel StefanP als DS4) niet of nauwelijks door..
Sowieso, dat tegen elkaar opbieden op een forum als dit... Zolang je niets te bewijzen hebt hoef je er toch helemaal niet op in te gaan? Maar blijkbaar raakt het alle partijen stiekem wel.
Ik vind dat je een vreemde conclusie trekt eerlijk gezegd. Je zal mij niet horen roepen dat Porsche de beste auto is. Voor mij is de 911 dat, maar iha heb ik het nooit beweerd en zal ik het nooit beweren.quote:Op maandag 14 september 2009 14:39 schreef Sjaeck het volgende:
Maar dat een kwestie van smaak de belangrijkste factor is in jullie keuzes hebben schijnbaar alle mensen (incl zowel StefanP als DS4) niet of nauwelijks door..
Heb je na dagen zoeken eindelijk een plaatje gevonden jongen?quote:Op maandag 14 september 2009 11:07 schreef DS4 het volgende:
Aangezien Draaijer in een ander draadje met een goed idee kwam...
Hierbij een foto van de naviciever waar het mee begon op zo'n manier dat duidelijk is dat deze in een moderne Porsche is gemonteerd (het blijft mij een raadsel waarom je zou denken dat het een 964 is als duidelijk is dat er 320 km/u met GPS gemeten is geklokt, maar goed, alles voor de humor zeg ik maar...).
[ afbeelding ]
Stefke, we zien de kopie van jouw loonstrookjes tegemoet!
Of je kijkt even naar deze post waar dit draadje uit voort kwam...quote:Op maandag 14 september 2009 17:41 schreef S1nn3rz het volgende:
Heb je na dagen zoeken eindelijk een plaatje gevonden jongen?_!
quote:Op maandag 14 september 2009 17:45 schreef DS4 het volgende:
[..]
Of je kijkt even naar deze post waar dit draadje uit voort kwam...
quote:Op maandag 14 september 2009 18:01 schreef DS4 het volgende:
Heb ik toch nog een plaatje gevonden wat van toepassing is...
[ afbeelding ]
Photoshop.quote:Op maandag 14 september 2009 18:01 schreef DS4 het volgende:
Heb ik toch nog een plaatje gevonden wat van toepassing is...
[ afbeelding ]
Dan heeft DS4 (wordt een prachtige Citroën trouwens, maar dat even terzijde) wel ultieme Sjopskills.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |