abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72725788
quote:
Op maandag 14 september 2009 11:49 schreef DoimeN het volgende:
maar het is zeker geen lease dan
Nee, maar dat is in NL dan ook wel heel uitzonderlijk, een Porsche leasen. Bijtelling is ook niet zo grappig...
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  maandag 14 september 2009 @ 12:28:57 #77
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_72726546
quote:
Op zondag 13 september 2009 00:34 schreef StefanP het volgende:

[..]

Inderdaad. Veel plezier nog in Nederlandistan. Laat me nog weten hoe over tien jaar tijd die omgekeerde bevolkingspiramide, je torenhoge belastingen en je nieuwe medelanders je bevallen!
Nee die taco-vreters uit Mexico zijn jullie vast ook heel blij mee .
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_72726799
quote:
Op maandag 14 september 2009 11:07 schreef DS4 het volgende:
Aangezien Draaijer in een ander draadje met een goed idee kwam...

Hierbij een foto van de naviciever waar het mee begon op zo'n manier dat duidelijk is dat deze in een moderne Porsche is gemonteerd (het blijft mij een raadsel waarom je zou denken dat het een 964 is als duidelijk is dat er 320 km/u met GPS gemeten is geklokt, maar goed, alles voor de humor zeg ik maar...).

[ afbeelding ]

Stefke, we zien de kopie van jouw loonstrookjes tegemoet!
This is a 996 Het ziet er nog mooi uit ook. Alleen was je er volgens mij niet erg tevreden over
pi_72726878
quote:
Op maandag 14 september 2009 12:37 schreef draaijer het volgende:

Alleen was je er volgens mij niet erg tevreden over
Waar was ik niet tevreden over?
pi_72726910
StefanP is een baas!
pi_72727213
Topic klassieker
  maandag 14 september 2009 @ 12:55:38 #82
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_72727236
Jah.. een KROEGbaas, met kroeg praat en een 100% genuine Yankee loudmouth; bigger,better, blaat blaat blaat

Heeft zijn integratiecursus vast met een 10+ afgerond
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_72728363
quote:
Op maandag 14 september 2009 12:40 schreef DS4 het volgende:

[..]

Waar was ik niet tevreden over?
Kenwood ding toch?
pi_72728613
Terug vind PK's
Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks!
pi_72728906
quote:
Op maandag 14 september 2009 13:41 schreef draaijer het volgende:

Kenwood ding toch?
Nee, die heb ik er in laten zetten omdat ik niet tevreden was over PCM, de standaard navi dus. Niet dat ik helemaal geen klachten heb over de Kenwood (bluetooth werkt niet goed), maar in zijn algemeenheid is het een prima apparaat.
pi_72729461
quote:
Op maandag 14 september 2009 14:02 schreef DS4 het volgende:

[..]

Nee, die heb ik er in laten zetten omdat ik niet tevreden was over PCM, de standaard navi dus. Niet dat ik helemaal geen klachten heb over de Kenwood (bluetooth werkt niet goed), maar in zijn algemeenheid is het een prima apparaat.
Top tent die Bredase autoshop. Heb er in mijn auto ook alles laten inbouwen.

[ Bericht 0% gewijzigd door jpjedi op 14-09-2009 14:40:09 ]
pi_72729774
Afgezien van zijn irritante, arrogante wijze waarop hij alles formuleert komt er af en toe nog best een aantal redelijke argumenten van StefanP's kant om voor zijn autokeuzes te zijn. Dat kun je over de (jaloerse?) mannetjes die op hem reageren over het algemeen niet zeggen (die enkel aankomen met het standaard "Amerikanen krijg je de bocht niet om"-gezever, zonder ook maar uit persoonlijke ervaring te kúnnen putten).

Maar dat een kwestie van smaak de belangrijkste factor is in jullie keuzes hebben schijnbaar alle mensen (incl zowel StefanP als DS4) niet of nauwelijks door..

Sowieso, dat tegen elkaar opbieden op een forum als dit... Zolang je niets te bewijzen hebt hoef je er toch helemaal niet op in te gaan? Maar blijkbaar raakt het alle partijen stiekem wel.
I knew I shouldn't have eaten that packet of powdered gravy I found in the parking lot.
pi_72729841
quote:
Op maandag 14 september 2009 14:39 schreef Sjaeck het volgende:
Afgezien van zijn irritante, arrogante wijze waarop hij alles formuleert komt er af en toe nog best een aantal redelijke argumenten van StefanP's kant om voor zijn autokeuzes te zijn. Dat kun je over de meeste (jaloerse?) mannetjes die op hem reageren over het algemeen niet zeggen (die enkel aankomen met het standaard "Amerikanen krijg je de bocht niet om"-gezever, zonder ook maar uit persoonlijke ervaring te kúnnen putten).

Maar dat een kwestie van smaak de belangrijkste factor is in jullie keuzes hebben schijnbaar alle mensen (incl zowel StefanP als DS4) niet of nauwelijks door..

Sowieso, dat tegen elkaar opbieden op een forum als dit... Zolang je niets te bewijzen hebt hoef je er toch helemaal niet op in te gaan? Maar blijkbaar raakt het alle partijen stiekem wel.
ZO : Citroen sjaak heeft gesproken
pi_72729855
Man, ik was nog dik aan het editten!

Maar goed, conclusie: ik vind al jullie wagens vet, welgemeend. De een wat vetter dan de ander, maar da's een kwestie van smaak.
I knew I shouldn't have eaten that packet of powdered gravy I found in the parking lot.
pi_72729938
quote:
Afgezien van zijn irritante, arrogante wijze waarop hij alles formuleert komt er af en toe nog best een aantal redelijke argumenten van StefanP's kant om voor zijn autokeuzes te zijn. Dat kun je over de meeste (jaloerse?) mannetjes die op hem reageren over het algemeen niet zeggen (die enkel aankomen met het standaard "Amerikanen krijg je de bocht niet om"-gezever, zonder ook maar uit persoonlijke ervaring te kúnnen putten).
Maar dat een kwestie van smaak de belangrijkste factor is in jullie keuzes heeft schijnbaar geen van alle mensen (incl zowel StefanP als DS4) niet of nauwelijks door..

Ik heb dan nog verder niets gepost maar heb ruime ervaring met auto`s van en in Amerika en Europa. Daarnaast werk ik in een sector verwant aan de auto techniek. Dus ik acht mezelf geschikt een mening te kunnen vormen. Beetje vreemd dat jij weet wat de ervaring is van alle posters in dit topic.

En ja..een auto op de Amerikaanse markt heeft minder verfijnde techniek aan boord dan een Europese. Dit komt door de markt en de specifieke eigenschappen. Daarom voelen voor een Europeaan,de Amerikaanse auto`s erg zweverig en neuslasterig. Daarentegen zal de Amerikaan zijn comfort missen in een Europese auto.
pi_72730062
Ik wil dan ook helemaal niemand persoonlijk aanvallen met mijn post, ik kan inderdaad niet beoordelen wie welke ervaringen heeft op autogebied. Verder staat ook iedereen vrij te beweren wat hij/zij wil natuurlijk.

Ik stoor me echter wel aan dat "ik weet het beter" gedrag van velen hier, die in veel gevallen inhaken op een persoonlijke aanval op een enkeling (in dit geval StefanP dus). Hij mag zich dan als een lul uitdrukken, maar door de bal zo te kaatsen verlaag je jezelf alleen maar tot hetzelfde niveau.
pi_72730100
Had ik nou maar op StefanP gestemd wat een knurft vanachter zijn pctje op zolder.
pi_72734207
quote:

Ik vind dat je een vreemde conclusie trekt eerlijk gezegd. Je zal mij niet horen roepen dat Porsche de beste auto is. Voor mij is de 911 dat, maar iha heb ik het nooit beweerd en zal ik het nooit beweren.

De reden waarom ik op StefkeP inhaak heeft alles te maken met hoe hij het brengt. Als hij gewoon post dat er een Supra is die in 6 seconden van 0 naar 300 km/u knalt hoor je mij niet. Als hij vervolgens de Veyron gaat afplassen, dan ben ik er graag bij. Al was het maar omdat hij zo geinig hapt.

Zo wil ik hem ook wel een draai om de oren geven als hij begint met VS is super en NL is kut (hoewel ik de VS een prima land vind en er graag vertoef). En als hij begint te mekkeren dat hij veel meer verdient dan degene die met hem in discussie gaat treft hij mij ook wel. Het is overigens lachwekkend dat hij die discussie met mij aan gaat, ik heb een aardig idee waar hij met zijn salaris zit en dan mag hij gerust een minder grote broek aantrekken...

En dat ik alhier langs kom is helemaal zo gek nog niet gelet op de titel.

P.s. het is pas sinds kort dat in de VS men auto's maakt met fatsoenlijke wegligging en dan hebben we het nog steeds over enkele modellen... maar dat terzijde.
  maandag 14 september 2009 @ 17:41:02 #94
100642 S1nn3rz
Provocato ergo sum
pi_72734826
quote:
Op maandag 14 september 2009 11:07 schreef DS4 het volgende:
Aangezien Draaijer in een ander draadje met een goed idee kwam...

Hierbij een foto van de naviciever waar het mee begon op zo'n manier dat duidelijk is dat deze in een moderne Porsche is gemonteerd (het blijft mij een raadsel waarom je zou denken dat het een 964 is als duidelijk is dat er 320 km/u met GPS gemeten is geklokt, maar goed, alles voor de humor zeg ik maar...).

[ afbeelding ]

Stefke, we zien de kopie van jouw loonstrookjes tegemoet!
Heb je na dagen zoeken eindelijk een plaatje gevonden jongen? _!
From feudal serf to spender.
pi_72734932
quote:
Op maandag 14 september 2009 17:41 schreef S1nn3rz het volgende:

Heb je na dagen zoeken eindelijk een plaatje gevonden jongen? _!
Of je kijkt even naar deze post waar dit draadje uit voort kwam...
  maandag 14 september 2009 @ 17:49:00 #96
100642 S1nn3rz
Provocato ergo sum
pi_72735049
quote:
Op maandag 14 september 2009 17:45 schreef DS4 het volgende:

[..]

Of je kijkt even naar deze post waar dit draadje uit voort kwam...
En dat plaatje heb je zeker na lang zoeken niet van internet kunnen plukken.
pi_72735411
Heb ik toch nog een plaatje gevonden wat van toepassing is...

pi_72735508
quote:
Op maandag 14 september 2009 18:01 schreef DS4 het volgende:

[ afbeelding ]
Calm down, please!
  maandag 14 september 2009 @ 18:05:23 #99
100642 S1nn3rz
Provocato ergo sum
pi_72735543
quote:
Op maandag 14 september 2009 18:01 schreef DS4 het volgende:

[ afbeelding ]
Photoshop. _!
pi_72735737
quote:
Op maandag 14 september 2009 18:05 schreef S1nn3rz het volgende:
Photoshop. _!
Dan heeft DS4 (wordt een prachtige Citroën trouwens, maar dat even terzijde) wel ultieme Sjopskills.
FOK! verstandig, lees een P.I.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')