je begrijpt niet dat ik hier écht mee zitquote:Op zaterdag 12 september 2009 22:45 schreef H1F5 het volgende:
EINDELIJK een goed topic. Props voor de OP!
Doe er wat aan, ga gratis zwarte pennen uitdelen ofzoquote:Op zaterdag 12 september 2009 22:45 schreef electronique het volgende:
[..]
je begrijpt niet dat ik hier écht mee zit
Wel jonguh! Ik heb hetzelfde probleem, alleen met nóg meer kleuren.quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:45 schreef electronique het volgende:
[..]
je begrijpt niet dat ik hier écht mee zit
quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:45 schreef electronique het volgende:
[..]
nee nee dan voel ik me een leraar
ik ga klachtbrieven sturen naar de hema, want daa rhebben ze meer blauwe dan zwarte pennenquote:Op zaterdag 12 september 2009 22:46 schreef Neroje het volgende:
[..]
Doe er wat aan, ga gratis zwarte pennen uitdelen ofzo
Volgens mij zijn er meer mensen die met gratis pennen schrijven dan met gekochte...quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:47 schreef electronique het volgende:
[..]
ik ga klachtbrieven sturen naar de hema, want daa rhebben ze meer blauwe dan zwarte pennen
die zijn ook voor zeker 80% blauwquote:Op zaterdag 12 september 2009 22:48 schreef Neroje het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er meer mensen die met gratis pennen schrijven dan met gekochte...
99% blauw...quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:50 schreef electronique het volgende:
[..]
die zijn ook voor zeker 80% blauw
ikheb een hele mooie vulpen met zwarte vullingen gekocht, en nog een pakje gemengde pennen en alle blauwe (8 van de 10quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:50 schreef leipeshitouwess het volgende:
Dan koop je lekker zwart, tfoe moeilijk doen he
Daarom moet TS heel veel zwarte gaan uitdelen (mijn gratis pennen beginnen op te raken enzoquote:
Fijn voor je!quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:57 schreef electronique het volgende:
[..]
ikheb een hele mooie vulpen met zwarte vullingen gekocht, en nog een pakje gemengde pennen en alle blauwe (8 van de 10) aan mijn moeder gegeven
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |