abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72685209
Ik kan mij verschrikkelijk ergeren aan mensen die de overheid van alles en nog wat de schuld geven. Er is nog nooit zo'n slechte overheid geweest, en de overheid is kut roept iedereen, maar vertel mij eens dan wat doet het kabinet Balkenende verkeerd?? En maak dit concreet!

Klacht: mensen die de overheid zwart maken, terwijl ze er niks van af weten.

En ohja, dit mag prima een overheidbash topic worden, maar doe het dan wel met argumenten!
  zaterdag 12 september 2009 @ 22:10:07 #2
165512 MASD
Music is dead.
pi_72685235
Jij mag ons vertellen wat ze wél goed doen. Wij hoeven niks te bewijzen.
Long live music.
  zaterdag 12 september 2009 @ 22:11:49 #3
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_72685281
ze hebben paddos verboden op basis van 3 dode toeristen

Pakken de coffeeshops aan en veroorzaken dus veel meer overlast.
pi_72685294
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 22:10 schreef MASD het volgende:
Jij mag ons vertellen wat ze wél goed doen. Wij hoeven niks te bewijzen.
Ik hoor weinig negatieve verhalen, ik kan lekker leven in Nederland, en het kabinet doet wat ze moeten doen: het land regeren en beslisslingen daarover maken. Het gaat prima met Nederland.

Ik hemel de overheid ook niet op, maar er zijn er wel een hoop die haar zwart maken. Ik ben benieuwd naar de argumenten.
  zaterdag 12 september 2009 @ 22:12:35 #5
167069 Kai-Itza
Reborn from the Ashes
pi_72685297
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 22:11 schreef Buschetta het volgende:
ze hebben paddos verboden op basis van 3 dode toeristen

Pakken de coffeeshops aan en veroorzaken dus veel meer overlast.
癌症爐灶
pi_72685301
http://www.spitsnieuws.nl(...)_wordt_bevroren.html

Eén van de vele waardeloze maatregelen.
  zaterdag 12 september 2009 @ 22:14:00 #7
167069 Kai-Itza
Reborn from the Ashes
pi_72685325
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 22:12 schreef Aalbers het volgende:

[..]

Ik hoor weinig negatieve verhalen, ik kan lekker leven in Nederland, en het kabinet doet wat ze moeten doen: het land regeren en beslisslingen daarover maken. Het gaat prima met Nederland.

Ik hemel de overheid ook niet op, maar er zijn er wel een hoop die haar zwart maken. Ik ben benieuwd naar de argumenten.
Het kan VEEL beter dan wat ze nu doen. Ik zeg niet dat we het slecht hebben maar dat hebben we niet te danken aan onze regering.

We hebben actie nodig... En onze mensen zitten te zeiken over hoe vrouwen positief gediscrimineerd moeten worden zodat ze hogerop kunnen komen.
癌症爐灶
pi_72685334
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 22:12 schreef Jahr00n het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)_wordt_bevroren.html

Eén van de vele waardeloze maatregelen.
Je zou ze bijna een kwaadaardig gezwel in hun lever toewensen
"De wetende is karig met zijn woorden; de woordenrijke is onwetend."
Lao-Tse
PSN(ps3): Appelknaller
pi_72685339
Het gaat prima met Nederland

Misschien moet je eens onder je steen vandaan komen scholiertje.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  zaterdag 12 september 2009 @ 22:15:56 #10
3185 Adelante
To let it go now
pi_72685371
Als je niks doet, kan je ook niks verkeerd doen inderdaad.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_72685373
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 22:14 schreef Kai-Itza het volgende:

[..]

Het kan VEEL beter dan wat ze nu doen. Ik zeg niet dat we het slecht hebben maar dat hebben we niet te danken aan onze regering.

We hebben actie nodig... En onze mensen zitten te zeiken over hoe vrouwen positief gediscrimineerd moeten worden zodat ze hogerop kunnen komen.
Waar moet actie in komen dan? Maak is concreet wat we moeten veranderen?

''Ja, we gaan problemen aanpakken met oplossingen!!!'' Prima, maar hoe doe je dat dan?
''We hebben actie nodig...'' Ja, maar waarin dan?
pi_72685398
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 22:14 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Het gaat prima met Nederland

Misschien moet je eens onder je steen vandaan komen scholiertje.
Wat is er verschrikkelijk in Nederland dan? Wat gaat er fout?
pi_72685455
rookverbod !
pi_72685462
gloeilampen van 100w uit de winkels halen !
pi_72685474
accijns op sigaretten nog 10 keer verhogen !
pi_72685492
voorstellen om vermogende mensen extra te belasten bij een erfenis !
pi_72685517
PVV geen antwoord geven op normale vragen over de kosten van niet westerse allochtonen !
pi_72685524
Eigenlijk gaan alleen de allochtonen en mensen met een uitkering er op vooruit.
  zaterdag 12 september 2009 @ 22:23:39 #19
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_72685567
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 22:15 schreef Aalbers het volgende:

[..]

Waar moet actie in komen dan? Maak is concreet wat we moeten veranderen?

''Ja, we gaan problemen aanpakken met oplossingen!!!'' Prima, maar hoe doe je dat dan?
''We hebben actie nodig...'' Ja, maar waarin dan?
- Werkelozen moeten indien ze aanspraak willen maken op voorzieningen zich dagelijks melden en ingezet worden voor taken. Natuurlijk moeten ze sollicitaties gewoon kunnen voortzetten en indien ze niet juist geschoold zijn omgeschoold

- onderwijs moet gratis zijn maar punten moeten wel behaald worden.
- Bedrijfsleven moet instroom bevorderen en zich actiever gaan bemoeien met het onderwijs

- gevangeniswezen moet ook hervormt worden en mensen moeten werken voor de kost Dmv scholing en integratie weer terugvloeien in de maatsschappij

- locale politiek moet minder afhankelijk worden van Den Haag maar wel gecontroleerd worden door Den Haag.

- Uitgaven moeten transparanter

Om maar wat dingen te noemen.
pi_72685569
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 22:21 schreef Jahr00n het volgende:
je verneukt m'n combo, maar je hebt wel een punt
  zaterdag 12 september 2009 @ 22:24:20 #21
3185 Adelante
To let it go now
pi_72685590
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 22:21 schreef Jahr00n het volgende:
Da's een tautologie, Jahr00n!
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_72685591
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 22:10 schreef MASD het volgende:
Wij hoeven niks te bewijzen.
Dat.
pi_72685721
1. Ze geven geld aan landen in Afrika
2. Ze geven geld aan drugslanden zoals de Antillen
3. Ze geven geld uit aan "multiculti" projecten
4. Ze geven geld uit aan projecten zoals "de bomenroute" stippen op bomen wat een route aangeeft, wat bij elkaar een paar duizend?/ Tienduizend? euro kost..
5. Wtf doen wij in irak/afghanistan?
6. Ze doen aan "positieve" discriminatie, de nieuwe korpschef van de politie in zeeland is een vrouw ... die nog nooit wat bij de politie heeft gedaan, functie heeft lange tijd open gestaan .. gevalletje "positieve" discriminatie ookal is ze niet geschikt.
7. Alles moet gecentraliseert worden, omdat het dan 1 miljoen minder kost, waarna ze er over 20 jaar achterkomen dat het toch niet zo goed werkt en alles weer opgesplits gaat worden.
8. De accijnzen(sigaretten etc) en belastingen op autorijden zijn echt gewoon belachelijk hoog. Als je er voor wilt zorgen dat mensen minder autorijden maak dan het openbaar vervoer gratis, of iig goedkoper dan autorijden wat het nu dus niet is als je met 2 man de auto pakt.
9. Ze doen niks wat ze voor de verkiezingen hebben gezegd te gaan doen. Soms zelfs precies het tegenovergestelde.
10. Op politie, onderwijs en zorg wordt bezuinigd, ik dacht dat dit de 3 belangrijkste dingen in een land waren?

affijn moet ik doorgaan?
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
  zaterdag 12 september 2009 @ 22:39:30 #24
167069 Kai-Itza
Reborn from the Ashes
pi_72685941
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 22:30 schreef MouzurX het volgende:
1. Ze geven geld aan landen in Afrika
2. Ze geven geld aan drugslanden zoals de Antillen
3. Ze geven geld uit aan "multiculti" projecten
4. Ze geven geld uit aan projecten zoals "de bomenroute" stippen op bomen wat een route aangeeft, wat bij elkaar een paar duizend?/ Tienduizend? euro kost..
5. Wtf doen wij in irak/afghanistan?
6. Ze doen aan "positieve" discriminatie, de nieuwe korpschef van de politie in zeeland is een vrouw ... die nog nooit wat bij de politie heeft gedaan, functie heeft lange tijd open gestaan .. gevalletje "positieve" discriminatie ookal is ze niet geschikt.
7. Alles moet gecentraliseert worden, omdat het dan 1 miljoen minder kost, waarna ze er over 20 jaar achterkomen dat het toch niet zo goed werkt en alles weer opgesplits gaat worden.
8. De accijnzen(sigaretten etc) en belastingen op autorijden zijn echt gewoon belachelijk hoog. Als je er voor wilt zorgen dat mensen minder autorijden maak dan het openbaar vervoer gratis, of iig goedkoper dan autorijden wat het nu dus niet is als je met 2 man de auto pakt.
9. Ze doen niks wat ze voor de verkiezingen hebben gezegd te gaan doen. Soms zelfs precies het tegenovergestelde.
10. Op politie, onderwijs en zorg wordt bezuinigd, ik dacht dat dit de 3 belangrijkste dingen in een land waren?

affijn moet ik doorgaan?
Dit dus, plus punt 5:

Ik vind het ZZOOOO zielig als we met z'n allen gaan huilen om een fresh rekruut die zichzelf laat opblazen door een bermbom. We zijn in oorlog! en dan huilen wanneer er een soldaat omkomt!

Risico van het vak enzo... we houden toch ook geen 1 min stilte om een vrachtwagenchauffeur die omgekomen is na een ongeluk?
癌症爐灶
  zaterdag 12 september 2009 @ 22:39:32 #25
269911 atroeska123
love you and me in extacy
pi_72685943
ze spreken koning geert tegen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')