Ik hoor weinig negatieve verhalen, ik kan lekker leven in Nederland, en het kabinet doet wat ze moeten doen: het land regeren en beslisslingen daarover maken. Het gaat prima met Nederland.quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:10 schreef MASD het volgende:
Jij mag ons vertellen wat ze wél goed doen. Wij hoeven niks te bewijzen.
quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:11 schreef Buschetta het volgende:
ze hebben paddos verboden op basis van 3 dode toeristen
Pakken de coffeeshops aan en veroorzaken dus veel meer overlast.
Het kan VEEL beter dan wat ze nu doen. Ik zeg niet dat we het slecht hebben maar dat hebben we niet te danken aan onze regering.quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:12 schreef Aalbers het volgende:
[..]
Ik hoor weinig negatieve verhalen, ik kan lekker leven in Nederland, en het kabinet doet wat ze moeten doen: het land regeren en beslisslingen daarover maken. Het gaat prima met Nederland.
Ik hemel de overheid ook niet op, maar er zijn er wel een hoop die haar zwart maken. Ik ben benieuwd naar de argumenten.
Je zou ze bijna een kwaadaardig gezwel in hun lever toewensenquote:Op zaterdag 12 september 2009 22:12 schreef Jahr00n het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)_wordt_bevroren.html
Eén van de vele waardeloze maatregelen.
Waar moet actie in komen dan? Maak is concreet wat we moeten veranderen?quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:14 schreef Kai-Itza het volgende:
[..]
Het kan VEEL beter dan wat ze nu doen. Ik zeg niet dat we het slecht hebben maar dat hebben we niet te danken aan onze regering.
We hebben actie nodig... En onze mensen zitten te zeiken over hoe vrouwen positief gediscrimineerd moeten worden zodat ze hogerop kunnen komen.
Wat is er verschrikkelijk in Nederland dan? Wat gaat er fout?quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:14 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Het gaat prima met Nederland![]()
Misschien moet je eens onder je steen vandaan komen scholiertje.
- Werkelozen moeten indien ze aanspraak willen maken op voorzieningen zich dagelijks melden en ingezet worden voor taken. Natuurlijk moeten ze sollicitaties gewoon kunnen voortzetten en indien ze niet juist geschoold zijn omgeschooldquote:Op zaterdag 12 september 2009 22:15 schreef Aalbers het volgende:
[..]
Waar moet actie in komen dan? Maak is concreet wat we moeten veranderen?
''Ja, we gaan problemen aanpakken met oplossingen!!!'' Prima, maar hoe doe je dat dan?
''We hebben actie nodig...'' Ja, maar waarin dan?
je verneukt m'n combo, maar je hebt wel een puntquote:Op zaterdag 12 september 2009 22:21 schreef Jahr00n het volgende:
Eigenlijk gaan alleen de allochtonen en mensen met een uitkering er op vooruit.
Da's een tautologie, Jahr00n!quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:21 schreef Jahr00n het volgende:
Eigenlijk gaan alleen de allochtonen en mensen met een uitkering er op vooruit.
Dit dus, plus punt 5:quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:30 schreef MouzurX het volgende:
1. Ze geven geld aan landen in Afrika
2. Ze geven geld aan drugslanden zoals de Antillen
3. Ze geven geld uit aan "multiculti" projecten
4. Ze geven geld uit aan projecten zoals "de bomenroute" stippen op bomen wat een route aangeeft, wat bij elkaar een paar duizend?/ Tienduizend? euro kost..
5. Wtf doen wij in irak/afghanistan?
6. Ze doen aan "positieve" discriminatie, de nieuwe korpschef van de politie in zeeland is een vrouw ... die nog nooit wat bij de politie heeft gedaan, functie heeft lange tijd open gestaan .. gevalletje "positieve" discriminatie ookal is ze niet geschikt.
7. Alles moet gecentraliseert worden, omdat het dan 1 miljoen minder kost, waarna ze er over 20 jaar achterkomen dat het toch niet zo goed werkt en alles weer opgesplits gaat worden.
8. De accijnzen(sigaretten etc) en belastingen op autorijden zijn echt gewoon belachelijk hoog. Als je er voor wilt zorgen dat mensen minder autorijden maak dan het openbaar vervoer gratis, of iig goedkoper dan autorijden wat het nu dus niet is als je met 2 man de auto pakt.
9. Ze doen niks wat ze voor de verkiezingen hebben gezegd te gaan doen. Soms zelfs precies het tegenovergestelde.
10. Op politie, onderwijs en zorg wordt bezuinigd, ik dacht dat dit de 3 belangrijkste dingen in een land waren?
affijn moet ik doorgaan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |