ben aan het zoeken.quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:05 schreef Kai-Itza het volgende:
Post desbetreffende reclame om je klacht kracht bij te zetten.
POSTEN klinkt geniaal.quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:05 schreef Sombreros het volgende:
Ik zag laatst een reclame van dreft over een vaatwasmiddel. Staat er ineens een joch zijn step in de vaatwasser te duwen waarbij je de voice-over hoort: "Jammer dat je step niet in de vaatwasser past!" of iets dergelijks.
quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:06 schreef Rijpie het volgende:
wat is een maand verbandje? heb je die ook in een langere of kortere versie?
Google komt IDD alleen maar met Fok! resultaten.quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:09 schreef Sombreros het volgende:
[..]
Staat niet op internet helaas
die van always ook niet, kwam wel iets van libresse tegen.quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:09 schreef Sombreros het volgende:
[..]
Staat niet op internet helaas
je ziet een maand verbandje in beeld, en in het gedeelte (waar je voor 2 terabyte aan bloed kan opslaan) zie je een soort balletjes zich voort bewegen als pinballs met op de achtergrond de wel bekende flipperkast geluiden.quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:17 schreef waterkip het volgende:
Flipperkast?
Is dat met dolfijnen of zo?
quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:21 schreef badboynova het volgende:
[..]
je ziet een maand verbandje in beeld, en in het gedeelte (waar je voor 2 terabyte aan bloed kan opslaan) zie je een soort balletjes zich voort bewegen als pinballs met op de achtergrond de wel bekende flipperkast geluiden.
quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:06 schreef Rijpie het volgende:
wat is een maand verbandje? heb je die ook in een langere of kortere versie?
'Gooi je step er ook maar in!' en die moeder lachenquote:Op zaterdag 12 september 2009 22:05 schreef Sombreros het volgende:
Ik zag laatst een reclame van dreft over een vaatwasmiddel. Staat er ineens een joch zijn step in de vaatwasser te duwen waarbij je de voice-over hoort: "Jammer dat je step niet in de vaatwasser past!" of iets dergelijks.
Die ene keer toen je verkracht werd door je vader?quote:Op maandag 14 september 2009 20:27 schreef badboynova het volgende:
hoorde vandaag een liedje met flipperkast geluiden er in, rarararara waar moest ik gelijk aan denken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |