had die niet een liedje speciaal voor ze moeder, waarin hij zong dat ze gek was op toverballen.quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:16 schreef NoFidea het volgende:
Zit ik net even DWDD te kijken komt die faalhaas Jordy van Loon voorbij fietsen in het onderdeel Jakhalzen. Hier ook kennis gemaakt met die moeder. Enige doel was blijkbaar weer om z'n nieuwe nummer te pluggen op tv.
Had die moeder dat rotjochniet gewoon kunnen opvoeden? Is dit te veel gevraagd?
Ach ja. Soms ben je als moeder zo van de kaart dat je vergeet een 9 maandse abortus te laten plegenquote:Op zaterdag 12 september 2009 21:16 schreef NoFidea het volgende:
Zit ik net even DWDD te kijken komt die faalhaas Jordy van Loon voorbij fietsen in het onderdeel Jakhalzen. Hier ook kennis gemaakt met die moeder. Enige doel was blijkbaar weer om z'n nieuwe nummer te pluggen op tv.
Had die moeder dat rotjochniet gewoon kunnen opvoeden? Is dit te veel gevraagd?
Ja, dat had ik ookquote:
Waarom nou weer?quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:30 schreef Biogarde het volgende:
Op zaterdag geen plaatjes aub.
was er al mee bezig voordat ik je post had gezien,sorryquote:
Omdat je die uitgekauwde zooi beter kunt laten waar het ooit vandaan kwam.quote:
Die pa lijkt me gezellig.quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:21 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is de natuur toch voorspelbaar
mag mijn plaatje nu ook terugquote:
Nee.quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:23 schreef badboynova het volgende:
[..]
mag mijn plaatje nu ook terug
Hij staat er meer op met de instelling van:quote:
Hij kijkt alsof zijn vrouw tijdens de goedmaaksex een tube dikke Varta-batterijen in zijn anus heeft geproptquote:Op zaterdag 12 september 2009 22:21 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Die wenkbrauwenquote:Op zaterdag 12 september 2009 22:21 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
GEEN PLAATJES ZEI BIOGARDE!!!quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:21 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Idd. Het is net die uil uit Zeldaquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |