abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73230325
Ik ben bang dat je te open bent geweest over je PDD-NOS. Mensen met autisme zijn vaak heel eerlijk en direct.

Zelf ben ik licht autistisch (Asperger), en zwijg dat helemaal dood als ik nieuwe mensen leer kennen. Mensen vinden het over het algemeen moeilijk om op een goede manier met autistische mensen om te gaan. Het kan dan zijn dat ze ineens de boot afhouden.
  woensdag 30 september 2009 @ 09:36:44 #52
198098 henkzijlstra
ik verdien 80k per jaar en jij
pi_73233658
quote:
Op woensdag 30 september 2009 00:23 schreef sempron2400 het volgende:
Ik ben bang dat je te open bent geweest over je PDD-NOS. Mensen met autisme zijn vaak heel eerlijk en direct.

Zelf ben ik licht autistisch (Asperger), en zwijg dat helemaal dood als ik nieuwe mensen leer kennen. Mensen vinden het over het algemeen moeilijk om op een goede manier met autistische mensen om te gaan. Het kan dan zijn dat ze ineens de boot afhouden.
toch vind ik je beredenering niet goed. ik vind dat je juist niet hoeft te vermelden dat je asperger hebt. mensen zien je nu als sempron en niet die persoon met asperger...
pi_73253473
quote:
Op woensdag 30 september 2009 00:04 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Gedeeltelijk negeren lijkt me wel handig in dit geval. Als ze weer met zo'n sms'je komt gewoon niet antwoorden. Dan is zij degene die gaat malen 'waarom antwoord ie niet?' en boos wordt en nog een sms'je stuurt. En daar antwoord je dan enigszins kortaf op. En ondertussen weet je meteen zeker dat ze wel degelijk aandacht van je wil. En uiteraard tijdens het uitgaan een beetje aandacht besteden aan andere meiden. Haar melden dat dat ene blondje toch echt leuk is! Dan is er kansje dat ze ineens bang wordt om je kwijt te raken en wat actiever wordt
top!
leuke! iets zegt me dat ik weet wat ik moet doen

sempron heeft wel een punt sommige mensen snappen het doodleuk niet, waardoor ze inderdaad denken van: wa, hij is eng! iew! ik doe het ook niet meer, een paar -goeie- vrienden van me weten het ook niet, gewoon omdat het zo wel lekker gaat
ook geinig, een stuk of 5 man totaal weten ervan, en de 5e reageerde echt zo van:" dude! ik merk helemaal niks! oke, je bent soms wat stiller, maar dat heeft iedereen."
dus, dat camoufleren gaat me goed af practice makes perfect!

[ Bericht 5% gewijzigd door robuust89 op 30-09-2009 20:38:26 ]
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')