Eigenlijk al een schande dat je er uberhaupt ooit op gestemd hebt.quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:46 schreef tong80 het volgende:
Ik weet het nu zeker. Ik heb voor het laatst PVDA gestemd.
Als je moeilijke woorden gebruikt. Schrijf ze dan goed.quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:48 schreef Clairvaux het volgende:
[..]
Eigenlijk al een schande dat je er uberhaupt ooit op gestemd hebt.![]()
Verstand komt met de jaren Tong80, beter laat dan nooit in jouw geval( gezien je leeftijd)
Zit niet op mijn (oude) toetsenbordquote:Op zaterdag 12 september 2009 20:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als je moeilijke woorden gebruikt. Schrijf ze dan goed.
Lijkt me wel lachen.quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:14 schreef ouderejongere het volgende:we gaan het binnenhof bezetten, wie doet er mee?
Actie uit de oude doos.quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:14 schreef ouderejongere het volgende:we gaan het binnenhof bezetten, wie doet er mee?
Niet dat het ook maar enigzins wijs is PVDA te stemmen, maar macro-economisch gezien doen ze het olv Bos helemaal niet slecht. Eerst heeft hij kordaat opgetreden tijdens de kredietcrisis.quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:46 schreef tong80 het volgende:
D
Hij had ABN/Fortis gewoon moeten laten omvallen! Het had de belastingbetaler veel minder gekost om al het spaargeld te vergoeden dan een zinkend schip met zakkenvullende managers boven water te houden.quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:54 schreef LXIV het volgende:
[..]
Niet dat het ook maar enigzins wijs is PVDA te stemmen, maar macro-economisch gezien doen ze het olv Bos helemaal niet slecht. Eerst heeft hij kordaat opgetreden tijdens de kredietcrisis.
Nu moet er bezuinigd worden, maar wijselijk om niet in een recessie te geraken stelt men dat de facto uit tot na 2010. Prima.
Wat hadden jullie dan gewild? Meer blijven uitgeven dan er binnenkom? Let wel dat dit geld dan door latere generaties terugbetaald moet worden. Je steelt als het ware van je kinderen, zoals de babyboomers dit van ons hebben gedaan. En al die rente die dan betaald moet worden is helemaal weggegooid geld geweest.
Nee, het is zuur, het komt door het wanbeleid van de afgelopen decennia, maar het is wel noodzakelijk.
Hij is wel zijn huis uit geweest om te stemmenquote:Op zaterdag 12 september 2009 19:48 schreef Clairvaux het volgende:
[..]
Eigenlijk al een schande dat je er uberhaupt ooit op gestemd hebt.![]()
Verstand komt met de jaren Tong80, beter laat dan nooit in jouw geval( gezien je leeftijd)
Ik weet niet wat het in "jouw" tijd was, maar tegenwoordig is een uitwonende beurs 270 euro, daar kun je niet van leven.quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:59 schreef LXIV het volgende:
In "mijn" tijd als student kreeg je nog zoveel stufi dat er bij werken gewoon voor de lol was. En een heel laag collegegeld en ook nog een onbeperkte OV-jaarkaart.
Toen ik na 5 jaar feestvieren en weinig studeren mijn diploma behaald had was mijn studieschuld 0,0.
Als ABN/Fortis gevallen was, dan was ING waarschijnlijk ook omgetuimeld. En vervolgens een hele reeks van andere banken. Die hebben allemaal geld uitstaan bij elkaar en als er ééntje gaat dan gaan ze allemaal. Nog los van de paniekreacties van spaarders (ook nu ternauwernood voorkomen) die al hun geld van de bank zouden hebben afgehaald. Het systeem zou gecrashed zijn. 100x duurder dan ABN/Fortis redden.quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:58 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Hij had ABN/Fortis gewoon moeten laten omvallen! Het had de belastingbetaler veel minder gekost om al het spaargeld te vergoeden dan een zinkend schip met zakkenvullende managers boven water te houden.
1987 tot 1992. Toen was je beurs voldoende voor je basislevensbehoeften en een biertje.quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:01 schreef onearmedman het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het in "jouw" tijd was, maar tegenwoordig is een uitwonende beurs 270 euro, daar kun je niet van leven.
Dit jaar voor het eerst gestemd, Europese Verkiezingen.quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:46 schreef tong80 het volgende:
-knip-
Oh ja NOS Teletekst 101
Of analoog naar Zweeds idee: een bad bank oprichten die alle risicovolle activiteiten van de banken overneemt zodat de getroffen banken aan hun solvabiliteit kunnen werken.quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:58 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Hij had ABN/Fortis gewoon moeten laten omvallen! Het had de belastingbetaler veel minder gekost om al het spaargeld te vergoeden dan een zinkend schip met zakkenvullende managers boven water te houden.
En ze bezuinigen ook op integratietrajecten.quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:05 schreef -jos- het volgende:
De belastingen rijzen de pan uit, maar toch weer korten op onderwijs en gezondheidszorg... ze doen toch echt wat flink verkeerd daar in Den Haag!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |