Vind je? Het enige dat hij heeft gezegd is dat Claire en hij niet uit elkaar zijn. Over de vermeende perikelen rond de zaak van Claire geen woord. Verder schittert hij hier door afwezigheid, iets wat we vaker zien als het in huize Ballegooy niet van een leien dakje gaat. Denk alleen maar aan de periode ten tijde van het beruchte mailtje van Bram naar Sly van Nowlive.quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij heeft toch een paar dagen geleden al gereageerd op de "geruchten"?
quote:
Ik heb dit allemaal maar gemist, maar Huub is dus bijna bij Claire weg begrijp ik? Of Claire bij Huub weg?quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:18 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Vind je? Het enige dat hij heeft gezegd is dat Claire en hij niet uit elkaar zijn. Over de vermeende perikelen rond de zaak van Claire geen woord. Verder schittert hij hier door afwezigheid, iets wat we vaker zien als het in huize Ballegooy niet van een leien dakje gaat. Denk alleen maar aan de periode ten tijde van het beruchte mailtje van Bram naar Sly van Nowlive.
Dat mensen er iets van gaan denken is dus niet echt vreemd, Immers: als het behang in de gang wordt vervangen informeert Huub de bladen al, dus dat men in mindere tijden ook het naadje van de kous willen weten is dan niet meer dan logisch.
Ah kijk aan. Nou, het enige nieuwtje is dus dat Claire het niet meer pikt en dat de salon dicht is.quote:Op donderdag 10 september 2009 17:39 schreef New-Yorker het volgende:
Nou op het blog van Huub gaat het ook goed!
quote..
Voor de mensen die het nog niet weten. Huub en Claire zijn uit elkaar omdat Huub diverse keren vreemd gegaan is en zijn handjes los had zitten bij Claire. Studio Claire tijdelijk gesloten
Word er toch wel nieuwsgierig van moet ik zeggen
Ja, ze staan op het punt van scheiden, omdat Huub Claire regelmatig slaat en omdat hij de kas van de beayty-salon heeft geplunderd om coke van te kopen.quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:21 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik heb dit allemaal maar gemist, maar Huub is dus bijna bij Claire weg begrijp ik? Of Claire bij Huub weg?
quote:Op maandag 7 september 2009 13:57 schreef mevrouwdebok het volgende:
Het is toch minstens opmerkelijk te noemen dat iemand die hun bevallingsverhaal aan een roddelblad verkoopt , en live tijdens die bevalling twittert , ineens besluit om zijn kind uit de media te houden ! en als je dan als Huubfollower op twitter gemeend bezorgd vraagt hoe het nu met ze gaat , is meneer aangebrand ! sorry Huub ,voor de welgemeende interesse van mijn kant ..... sjee sjee sjee
quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:03 schreef ditisHuub het volgende:
daar ging het helemaal niet om, maar alle mailtjes, berichten op fora, hyves, twitter daargelaten, want die boeien mij vrij weinig, als boulevard mij gaat bellen of wij uitelkaar zijn omdat ze een anonieme tip hebben gekregen word ik wel ff gek van al dat gemiep.
quote:Op zaterdag 12 september 2009 00:18 schreef Mooiiiiiii het volgende:
Sorry,tis na twaalven en dan reageer ik niet meer
quote:Op zaterdag 12 september 2009 10:41 schreef Estherdv het volgende:
weet je wat me opvalt? Dat Huub echt nergens meer op reageerd, is het toch dan waar dat hij en clair uit elkaar zijn, het zou me ook niets vebazen, eigenlijk is het een looser
quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:17 schreef Gert het volgende:
Hij heeft toch een paar dagen geleden al gereageerd op de "geruchten"?
quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:18 schreef Pearlbitch het volgende:
Vind je? Het enige dat hij heeft gezegd is dat Claire en hij niet uit elkaar zijn. Over de vermeende perikelen rond de zaak van Claire geen woord. Verder schittert hij hier door afwezigheid, iets wat we vaker zien als het in huize Ballegooy niet van een leien dakje gaat. Denk alleen maar aan de periode ten tijde van het beruchte mailtje van Bram naar Sly van Nowlive.
Dat mensen er iets van gaan denken is dus niet echt vreemd, Immers: als het behang in de gang wordt vervangen informeert Huub de bladen al, dus dat men in mindere tijden ook het naadje van de kous willen weten is dan niet meer dan logisch.
Claire wist van te voren dat Huub een agressief kereltje is én dat hij niet vies is van vrouwen. Huub hoeft niets toe te geven wat we in de kooi zelf hebben kunnen aanschouwen.quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja, ze staan op het punt van scheiden, omdat Huub Claire regelmatig slaat en omdat hij de kas van de beayty-salon heeft geplunderd om coke van te kopen.
Zelf ontkent Huub ,maar dat doen junks altijd. En toegeven dat je je vrouw regelmatig in elkaar trapt, is óók niet zo makkelijk. Laten we er geen doekjes om winden: het is een gewoonte die bij maar weinig mensen op sympathie kan rekenen. Dus ik kan me voorstellen dat hij dat niet aan de grote klok wil hangen.
Huub hoeft sowieso niets te zeggen wat men niet wil horen. Hoezo het gaat gewoon goed tussen hun, en met Sophie? Maar dát is niet de bedoeling. Ellende moet er zijn.quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:38 schreef Marrije het volgende:
[..]
Claire wist van te voren dat Huub een agressief kereltje is én dat hij niet vies is van vrouwen. Huub hoeft niets toe te geven wat we in de kooi zelf hebben kunnen aanschouwen.
Idd, het lijkt het er wel op dat sommige mensen graag willen dat het zo is.quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Huub hoeft sowieso niets te zeggen wat men niet wil horen. Hoezo het gaat gewoon goed tussen hun, en met Sophie? Maar dát is niet de bedoeling. Ellende moet er zijn.
Lijkenpikkers ,dat zijn hetquote:Op zaterdag 12 september 2009 23:30 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Idd, het lijkt het er wel op dat sommige mensen graag willen dat het zo is.
daar heb je wel gelijk in, je krijg dan automatisch 2 kampen..... de voor en tegen een ieder, Maar met de trouwerij, opening zaak en de bevalling werd er wel verlangt er voor ze te zijn van hun kant uit...... Alles komt nu een beetje ondankbaar over.. maar dat is mijn mening.... het is niet dat ik het naadje van de kous wil weten, maar gewoon een klein beetje eerlijkheid kan toch geen kwaad lijkt mij... Maar hou me te goede, misschien ( en dat hoop ik ergens wel ) is er helemaal niets aan de hand en willen ze gewoon rust, kan ook en daar is niets mis mee.quote:Op zondag 13 september 2009 00:03 schreef sunny16947 het volgende:
Ik denk dat je die steun een beetje overschat.
Iemand die zo'n post als feit beschouwt, is niet goed bij z'n hoofd.quote:Op zaterdag 12 september 2009 23:35 schreef sunny16947 het volgende:
@Gert: Beetje vreemde post. Kan zowel als feit alswel sarcastisch bedoeld zijn. Ik mis nl. een smilieicon. Misschien toch even verklaren.
Helaas zijn er dan velen niet goed bij hun hoofd.quote:Op zondag 13 september 2009 00:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Iemand die zo'n post als feit beschouwt, is niet goed bij z'n hoofd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |