Dus deze mongool is benoemd tot beste burgemeester van NL door pauperzender 3FM en pauperjock Giel Beelenquote:Burgemeester (PvdA) verkozen tot beste burgermeester NL
GIETEN - Radiozender 3FM heeft burgemeester Eric van Oosterhout van Aa en Hunze maandagmiddag live in het zonnetje gezet. Van Oosterhout won vorige week de Burgermasterclass in het programma Stenders Eetvermaak. Van alle burgemeesters die vragen moesten beantwoorden over hun eigen gemeente had Van Oosterhout de meeste vragen goed. Hij mag zich een jaar lang de beste burgemeester van Nederland noemen.
Achtergrond
Eric van Oosterhout is geboren in Breda, maar groeide op in de wijk Moerwijk van Den Haag en vanaf zijn veertiende jaar in Zwolle. Na zijn middelbare schoolopleiding studeerde hij Nederlands aan de Rijksuniversiteit Groningen. Hij was achtereenvolgens werkzaam bij de gemeente Veendam (afdeling onderwijs), het ministerie van Onderwijs en Wetenschappen en de al eerder genoemde Schooladvies en -begeleidingsdienst. Daarna keerde hij terug bij de gemeente Veendam als hoofd van de afdeling welzijn en onderwijs, daarna werd hij daar gemeentesecretaris en was korte tijd gemeenteraadslid voor de PvdA . Op 18 september 2007 werd Van Oosterhout geïnstalleerd als burgemeester van de gemeente Aa en Hunze. Hij volgde in deze functie Rein Munniksma op, die gedeputeerde van de provincie Drenthe was geworden.
Bron: http://www.rtvdrenthe.nl/nieuws/nieuws-detail?NewsID=39670
Maak mij DJ, geef mij zendtijd, en ik veeg de vloer aan met die linkse politieke correctheid in dat laffe Hilversum. Daarnaast doen we gelijk de typische 3FM zelfmoordrockmuziek in de ban.quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:14 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Ja maar natuurlijk is deze meneer de beste burgemeester van Nederland, ik moet de eerste correcte DJ nog zien die de PVV tot beste mensen ooit gaan bestempelen en er een prijs naar toe brengen. En daarnaast zit de PVV niet eens in gemeentes.. dus tja![]()
Daar geloof ik weinig vanquote:Echter dit ene punt is natuurlijk wat idioot om een burgemeester op te beoordelen, hij zal vast wel goeie dingen op z'n kerfstok hebben.
Luister mijn muziek maar eensquote:Op zaterdag 12 september 2009 19:26 schreef GoeRoe86 het volgende:
Whehe zelfmoordrockmuziekHet is alweer duidelijk wat voor mannetje TS is.
Discriminatie!quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:14 schreef Whiskey_Tango het volgende:
ik moet de eerste correcte DJ nog zien die de PVV tot beste mensen ooit gaan bestempelen en er een prijs naar toe brengen.
Inderdaad, laten die Belgen lekker in hun eigen land blijven. Een beetje hier hun politieke partijen gaan droppen!quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:34 schreef RobbieRivera het volgende:
[..]
Luister mijn muziek maar eens
http://www.myspace.com/robbierivera
ff ontopic, waarom is het telkens een terugkerend patroon dat de PVDA zelf wel weer wil bepalen wat goed is voor de rest van Nederland zonder echt eens te luisteren naar hun eigen kiezers?
Klink je nou zo dom, of ben je het ook gewoon?quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:08 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Inderdaad, laten die Belgen lekker in hun eigen land blijven. Een beetje hier hun politieke partijen gaan droppen!
Dat dit kan in Nederland!
Gordon?quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:23 schreef RobbieRivera het volgende:
- Hoog van de toren: - welke relnicht uit het gooi moet er met zijn hoofd naar beneden symbolisch & muzikaal (het blijft een radiozender) van een hoog gebouw worden geflikkerd? (ha ha ha leuke woordspeling, geflikkerd)
Ben je blind of heb je gewoon hard een hobby nodig?quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:34 schreef RobbieRivera het volgende:
[..]
Luister mijn muziek maar eens
http://www.myspace.com/robbierivera
ff ontopic, waarom is het telkens een terugkerend patroon dat de PVDA zelf wel weer wil bepalen wat goed is voor de rest van Nederland zonder echt eens te luisteren naar hun eigen kiezers?
Misschien wel controleur als hobby, die om de deurpostjes gaat kijken of het wel allemaal volgens de regeltjes verloopt als je aanpapt met een moslima als vriendin...quote:Op zondag 13 september 2009 13:18 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Ben je blind of heb je gewoon hard een hobby nodig?
Jij noemt PVDA en de wijze waarop zij mensen schofferen democratie?quote:Die kerel legt het NB uit.
Je kunt het met de inhoudelijke gronden oneens zijn, maar hij is toch vrij duidelijk over het hoe en waarom. Democratie is (voor mensen als jij 'helaas') niet gelijk aan de complete overheersing van wie of wat zich dan ook 'de meerderheid' mag noemen.
Het is geen moslima. Wel effe bij de les blijven nou meneer de kont roleur.quote:Op zondag 13 september 2009 13:25 schreef RobbieRivera het volgende:
[..]
Misschien wel controleur als hobby, die om de deurpostjes gaat kijken of het wel allemaal volgens de regeltjes verloopt als je aanpapt met een moslima als vriendin...
In algemene zin niet nee. Maar dit is geen algemeen topic.quote:Jij noemt PVDA en de wijze waarop zij mensen schofferen democratie?![]()
![]()
Hoe komen mensen er toch bij dat democratie gelijk staat aan het uitvoeren van wat de banketbakker, slager en tuinman willen, omdat zij toevallig met één mannetje meer zijn?quote:Volgens mij weet jij daar niet eens de definitie van. Dat bericht is helder en duidelijk in OP. PVDA denkt wel even te spreken voor haar kiezers en de rest van NL.
90%quote:En dan klagen mensen dat PVV namens heel NL spreekt. Nou, ik heb liever dat PVV spreekt namens NL, want daarvan weet je zeker dat 90% van het volk achter staat, bij de PVDA hooguit 10 %
Je bent er anders niet vies van gezien je onderschrift: :geev: ass!!!quote:Op zondag 13 september 2009 13:30 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Het is geen moslima. Wel effe bij de les blijven nou meneer de kont roleur.
Net als in jouw post, u vraagt ik draai.quote:Enige relevantie in je post is ver te zoeken dus.
Hoe kom jij er toch bij dat een politieke partij dat zogenaamd staat achter de arbeider maar kan doen en laten wat ie wil?quote:Hoe komen mensen er toch bij dat democratie gelijk staat aan het uitvoeren van wat de banketbakker, slager en tuinman willen, omdat zij toevallig met één mannetje meer zijn?
Lees eens een boek ofzo![]()
Gezien de peilingen staan er iig meer mensen achter de PVV dan achter dat bekrompen pvda van jequote:90%
Dus ze weten het wel.quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:00 schreef RobbieRivera het volgende:
"Als we als overheid naar de burger zouden luisteren, zou er in Nederland geen asielzoeker meer worden opgevangen. Je mag dat regentesk noemen - ik noem het met je rechte rug je verantwoordelijk nemen."
Ben jij een mooi meisje dan?quote:Op zondag 13 september 2009 13:36 schreef RobbieRivera het volgende:
[..]
Je bent er anders niet vies van gezien je onderschrift: :geev: ass!!!
Ik vertel alleen hoe de zaken in elkaar steken en dat de beste man duidelijk aangeeft hoe en waarom.quote:Net als in jouw post, u vraagt ik draai.
Zeg ik nergens, beweer ik nergens en is alleen voor een simpele uit mijn woorden te herleiden.quote:Hoe kom jij er toch bij dat een politieke partij dat zogenaamd staat achter de arbeider maar kan doen en laten wat ie wil?
quote:Leer je verdiepen in de politiek
Mijn Pvda?quote:Gezien de peilingen staan er iig meer mensen achter de PVV dan achter dat bekrompen pvda van je![]()
![]()
Oh? En waar doe je dat dan? Ik zie alleen maar een op de man post, meer niet.....quote:Op zondag 13 september 2009 14:15 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Ik vertel alleen hoe de zaken in elkaar steken en dat de beste man duidelijk aangeeft hoe en waarom.
wel:quote:Zeg ik nergens, beweer ik nergens en is alleen voor een simpele uit mijn woorden te herleiden.
quote:Hoe komen mensen er toch bij dat democratie gelijk staat aan het uitvoeren van wat de banketbakker, slager en tuinman willen, omdat zij toevallig met één mannetje meer zijn?
Jouw pvdaquote:Mijn Pvda?
Laat ik dan even je politieke kennis bijspijkeren:quote:Op zondag 13 september 2009 13:00 schreef RobbieRivera het volgende:
[..]
Klink je nou zo dom, of ben je het ook gewoon?
Blijf m'n posts lezen en de waarheid zal zich manifesteren jongen. Hou vol.quote:Op zondag 13 september 2009 14:19 schreef RobbieRivera het volgende:
[..]
Oh? En waar doe je dat dan? Ik zie alleen maar een op de man post, meer niet.....
Dus in die uitspraak lees jij dat ik vindt dat de PvdA maar moet doen waar ze zin in hebben?quote:wel:
[..]
Ik heb nog nooit PvdA gestemd en het zal waarschijnlijk nooit gebeuren.quote:Jouw pvda
* proest*quote:Op zondag 13 september 2009 14:21 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Laat ik dan even je politieke kennis bijspijkeren:
Oh, aahhhh ohhhh, ach mijn capslock was even de boosdoener. Oeeh wat erg ohhhhh wat een fout oehh wat scherrrrp !!! Ik sta paf!!quote:Nederland kent geen partij die 'PVDA' heet. We hebben wel de 'PvdA'. België, daarentegen, kent wel een 'PVDA', maar dat is niet hetzelfde als de Nederlandse PvdA, maar een partij die nog iets linkser zit dan de Nederlandse SP.
Insgelijks knulquote:Op zondag 13 september 2009 14:31 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Blijf m'n posts lezen en de waarheid zal zich manifesteren jongen. Hou vol.
Geen idee? Jij leest? Jij wil toch begrijpen?quote:Dus in die uitspraak lees jij dat ik vindt dat de PvdA maar moet doen waar ze zin in hebben?
Daarom hebben de burgers ook zoveel vertrouwen in de overheid. Want ze stemmen op een partij dat iets belooft, niet uitvoert en uiteindleijk doet wat het zelf wil. Daar heb ik het over. En dat is nou de PvdA (zo goed cocklord verdraiti? )quote:Het feit dat belangen moeten worden afgewogen zegt je niet zoveel he? Dat het besturen van een land meer inhoudt dan rucksichtlos de wil van de meerderheid ten uitvoer brengen?
En ik geloof je op je blauwe ogen.quote:Ik heb nog nooit PvdA gestemd en het zal waarschijnlijk nooit gebeuren.
Overweldigend he? Als blijkt dat jij denkt dat een mening die niet in jouw straatje past, afdoet als zwart/wit het heel anders blijkt te zijn dan jij dacht? Over zwart / wit gesproken.quote:Overweldigend he, een wereld die niet volstrekt zwart/wit is?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |