Ik vond laatst ergens een site waar ze er zelf eentje maakten van een pringles (nou ja, lays stax) bus, wat schuimrubber en een condoom.quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:22 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik zou het stiekem nog wel eens willen proberen![]()
*uche*
Dat is wel goedkoper jaquote:Op zaterdag 12 september 2009 19:26 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik vond laatst ergens een site waar ze er zelf eentje maakten van een pringles (nou ja, lays stax) bus, wat schuimrubber en een condoom.
poor peoples fleshlitequote:Op zaterdag 12 september 2009 19:26 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik vond laatst ergens een site waar ze er zelf eentje maakten van een pringles (nou ja, lays stax) bus, wat schuimrubber en een condoom.
Oh, en een o-ring. Bijna vergetenquote:
leuk voor je, geniet maar flink en doe dan verslagquote:Op zaterdag 12 september 2009 19:19 schreef richeser1982 het volgende:
en wie gaat er vanavond weer eens lekker uit in de plaatselijke gay tent????
Ikke wel. heb ik wel verdient na dagenlang alleen maar studeren!
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:30 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh, en een o-ring. Bijna vergeten
Even kijken of ik het nog weet... twee stukken schuimrubber, eentje rol je stijf op voor onderin de bus, de ander (condoomlengte) iets minder stijf. O-ring onderin de condoom en in het schuimrubber, het randje van de condoom span je over de rand van de bus zodat alles blijft zitten, beetje glijmiddel erin en gaan met die banaan. Bij volgende gebruik nieuwe condoom erin en als je het dekseltje erop doet, kun je het zo gecamoufleerd wegzetten
quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:40 schreef MisterO het volgende:
hoooi
Vanavond op stap in Amsterdam met CDP en SAJ
Wonderer is behept met een redelijk geheugen en een link-klik-fetishquote:
Ik heb nu al wat anders, anders had ik best mee gewildquote:Op zaterdag 12 september 2009 19:45 schreef MisterO het volgende:
[..]
Thanks! had je zin om mee te gaan?
de drie musketiersquote:Op zaterdag 12 september 2009 19:40 schreef MisterO het volgende:
hoooi
het bevalt je goed in het Amsterdamse hequote:Op zaterdag 12 september 2009 19:40 schreef MisterO het volgende:
hoooi
Ga je maar een andere x meequote:Op zaterdag 12 september 2009 19:45 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb nu al wat anders, anders had ik best mee gewild
Tuurlijk, niks anders verwacht ook he. Ik hou van de drukte enzoquote:Op zaterdag 12 september 2009 19:49 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
het bevalt je goed in het Amsterdamse he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |