Datum van het schrijven van deze post: 11-11-09
Datum van het posten: 12-11-09
Plaats van gebeurtenis: Rotterdam.Voordat alles slecht afliep:TS kwam terug van zijn lange dag op de onderwijsinstelling waar hij zijn opleiding geniet en pakte de metro naar winkelcentrum/busstation Zuidplein. TS zag dat de bus pas over 15 minuten kwam en had honger. Tegenover hem zag hij een Bram Ladage staan en ging maar daar naar toe om zijn honger te stillen met een Super Bram Speciaal en een flesje Spa Rood. TS betaalde voor zijn voedsel en liep terug naar het bushokje waar enige tijd later de bus arriveerde.
Klacht 1:MIJN VOEDSEL MOCHT DE BUS NIET IN!

Hij zeikte zo van: "Ja, daar wordt mijn bus vies van!!

''1p-=2!!!

Ik zei: Als ik nou even een tasje haalde van de Bram? Hij zei dat ik dan mijn voedsel alsnog zou vreten en mocht ik de bus niet in. IK moest naar huis gaan om dit topic te open en voor andere zaken die ik moest afhandelen vandaag dus moest mijn patatje (:'( ) weggooien.
Klacht 2:Ik zat dus met mijn oordopjes in mijn oren naar mijn muziek aan het genieten in de bus. Op een gegeven halte kwamen er een paar jongens binnen waarvan ik hun etniciteit niet zal opnoemen. Ze maakten er een rommel van in de bus en iedereen stoorde er zich aan, maar niemand die er wat van durft te zeggen (ik ook niet dus.) Wat die aapjes o.a. deden was voor de lol de stopknop indrukken en dat de chauffeur voor lul staat omdat er niemand uitstapt en dit deden ze een aantal keren en die kutchauffeur was WOEST.

Ik was bijna bij de halte waar ik moest uitstappen en drukte ik op de stopknop. MAAR de chauffeur had zo iets van: "Tyf op, nu trap ik er niet meer in!

" en reed door. Ik zo naar hem toe om hem te vertellen dat hij NU onmiddellijk moest stoppen omdat hij zomaar doorreed vanwege die aapjes. Hij stopte dus, bood zijn excuses aan maar ik vond hem al een klootzak omdat ik mijn patat moest weggooien dus zei ik niks tegen hem. Eenmaal toen ik thuis kwam, ging ik snel achter mijn pc om dit topic te openen!
Vind je het gek dat er zo veel wordt geklapt in het OV?
Klacht: Tyfusmongolenchauffeur.
[ Bericht 0% gewijzigd door Keesbroekheid op 12-09-2009 19:53:36 ]
voor maar ¤5,- per 2 weken. PM me.