Ja schandalig, Svejdik had een diep donkerrode kaart verdiend.quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:38 schreef SCH het volgende:
[..]
Was natuurlijk een vrij misselijk duwtje waardoor hij niet meer kon koppen.
Haal die vent toch uit je opstelling man..quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:39 schreef StarGazer het volgende:
Zonneveld, waarom pak je nou weer geel
quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:40 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Haal die vent toch uit je opstelling man..
Duurt niet lang meer en hij zit iedere wedstrijd op de bank.
Nee maar als je het terug kijkt had het best een pingel kunnen zijn. Er gebueren daar rare dingen. Eerst al Luciano met zijn rare duik waaruit gewoon een goal viel.quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:40 schreef Ungeheuer het volgende:
[..]
Ja schandalig, Svejdik had een diep donkerrode kaart verdiend.
Liep op het veld langs bij het publiek volgens mij...quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:41 schreef Tha_Duck het volgende:
Wat deed Luinge bij den haag? Ik hoor iets over wuiven?
Maar ik zat niet op erediviie live 1
sibon is ook een smerig ventje hoor. Zo'n type die je vervloekt als hij niet bij speelt. Mooi om te zien. Enevoldsen is goed!quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:38 schreef SCH het volgende:
Nog geen doelpunten maar Heerenveen speelt beter dan onder Sollied. Jammer van de onterecht afgekeurde goal. Hij fluit bijna voor alles van Sibon
En wat is er in het DSB stadion te doen dan?quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:43 schreef TJV het volgende:
Dat DSB-stadion doet iets met je handen, zelfs enkele ADO-supporters klappen.
Nee hoor hij zat maar het was wel raar dat hij daar al weer tegen Sibon floot. Beetje irri.quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:43 schreef Prosac het volgende:
[..]
sibon is ook een smerig ventje hoor. Zo'n type die je vervloekt als hij niet bij speelt. Mooi om te zien. Enevoldsen is goed!
en er is geen goal afgekeurd.. Granqvist pakte hem Nog gewoon voor de lijn.
ADO speelt thuis, schatje.quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:43 schreef TJV het volgende:
Luinge werd toegezongen; ''Luinge, Luinge, we worden kampioen''. Maar hij deed niets.
Dat DSB-stadion doet iets met je handen, zelfs enkele ADO-supporters klappen.
Is iedereen ontgaan behalve jou geloof ikquote:Op zaterdag 12 september 2009 20:44 schreef Ungeheuer het volgende:
Wat vond je trouwens van Bak Nielsen die zijn elleboog in het hoofd van Zonneveld plantte?
Idd Sibon, ratje is het en een mooie voetballer. Leuk om te zien behalve als hij tegen Groningen speelt. Dan moet ie nokken met zijn fratsen.quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:43 schreef Prosac het volgende:
[..]
sibon is ook een smerig ventje hoor. Zo'n type die je vervloekt als hij niet bij speelt. Mooi om te zien. Enevoldsen is goed!
en er is geen goal afgekeurd.. Granqvist pakte hem Nog gewoon voor de lijn.
Hehe nee hoor, Kuipers gaf geel.quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:45 schreef SCH het volgende:
[..]
Is iedereen ontgaan behalve jou geloof ik
Dat was geen elleboog hoorquote:Op zaterdag 12 september 2009 20:46 schreef Ungeheuer het volgende:
[..]
Hehe nee hoor, Kuipers gaf geel.
Ik heb het ook gezien!!quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:45 schreef SCH het volgende:
[..]
Is iedereen ontgaan behalve jou geloof ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |