Hij is moe denk ik..quote:Op zaterdag 12 september 2009 18:00 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Russell is totaal geen gravelspeler, dit valt me eerlijk gezegd een beetje tegen van Thiemo. Misschien toch te hoge verwachtingen na zijn imponerende reeks? Of zou hij toch 'gewoon' moe zijn?
Ja, wel jammer. Hij was toch weer zo lekker bezig ... na de DC-week maar es 2 weken niks gaan doen en kijken wat voor qualies ATP er nog eventueel te spelen zijn daarnaquote:
Russell is geen kleintje maar wel, net als alle yanks, een prutser op gravel in feite.quote:Op zaterdag 12 september 2009 18:20 schreef F.M.D. het volgende:
3-5. Russel gaat serveren voor de wedstrijd
Het is zo goed als over. Jammer, maar de tank is kennelijk leeg. En die russel is ook geen kleintje natuurlijk.
quote:
Gloryhuntersquote:
dan moet je helemaal opzouten hierquote:Op maandag 14 september 2009 15:35 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Integendeel, ik wacht tot 'ie op z'n bek gaat.
Een stuntje zou ik een set winnen vinden ...........quote:Op maandag 14 september 2009 15:52 schreef tennisboy het volgende:
Hopenlijk kan Thiemo vrijdag Monfils of Tsonga het moeilijk gaan maken. Ik zie wel een stuntje in voor Thiemo.
quote:Zelfvertrouwen is een van de belangrijkste redenen voor de stijgende lijn die Thiemo de Bakker (foto) eind juli heeft ingezet. Sindsdien heeft hij vier challengers gewonnen. Inmiddels kijkt hij verder dan dat. De Bakker dinsdag tegen de NOS: 'Op dit moment laat ik zien dat ik het niveau heb om in de top honderd te komen.'
De Bakker staat momenteel 151e en heerst in de challengers, zeg maar de eerste divisie van het tennis. Leuk, maar hij wil meer. 'Nu moet ik de laatste stap zetten. Ik wil dit jaar zoveel mogelijk punten behalen en in januari rechtstreeks worden toegelaten tot de Australian Open.'
De 20-jarige Hagenaar heeft voor zichzelf bevestigd gekregen dat tennissen écht is wat hij wil. 'Ik zie het niet zo snel meer gebeuren dat ik 's nachts achter mijn computer kruip om op internet te pokeren. Ik moest een keuze maken en heb voor tennis gekozen. Dat is mijn discipline ten goede gekomen.'
Dit helpt De Bakker zowel op als naast de baan. 'Het geeft me een bepaalde rust. Daardoor durf ik op belangrijke momenten vrijuit te spelen.'
oke, bedankt. Die ga ik dan nog wel even halenquote:Op maandag 14 september 2009 18:11 schreef kevin6188 het volgende:
Staat ook een interview - drie pagina's - met De Bakker in Sportweek deze week.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |