abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72677396
[ afbeelding ]

Thiemo De Bakker
Ranking: 151( hoogste notering).
Thiemo bezig aan een indrukwekkende reeks challenger overwinningen!
pi_72677458
ATP heeft al lange tijd een scoreboard voor challengers op de website
http://www.protennislive.com/frameset.asp?year=2009&wkno=36C&lang=en&tabno=1&eventid=3626&ref=www.atpworldtour.com

4-5 nu..WTA
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_72677592
jammer. eerste set verloren
pi_72678104
Russell is totaal geen gravelspeler, dit valt me eerlijk gezegd een beetje tegen van Thiemo. Misschien toch te hoge verwachtingen na zijn imponerende reeks? Of zou hij toch 'gewoon' moe zijn?
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_72678446
Tweede set gaat gelijk op.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_72678493
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 18:00 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Russell is totaal geen gravelspeler, dit valt me eerlijk gezegd een beetje tegen van Thiemo. Misschien toch te hoge verwachtingen na zijn imponerende reeks? Of zou hij toch 'gewoon' moe zijn?
Hij is moe denk ik..
pi_72678565
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 18:16 schreef Miracle_Drug het volgende:

[..]

Hij is moe denk ik..
Ja, wel jammer. Hij was toch weer zo lekker bezig ... na de DC-week maar es 2 weken niks gaan doen en kijken wat voor qualies ATP er nog eventueel te spelen zijn daarna

4-6 3-5* Russell nu.
pi_72678588
3-5. Russel gaat serveren voor de wedstrijd

Het is zo goed als over. Jammer, maar de tank is kennelijk leeg. En die russel is ook geen kleintje natuurlijk.
pi_72678655
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 18:20 schreef F.M.D. het volgende:
3-5. Russel gaat serveren voor de wedstrijd

Het is zo goed als over. Jammer, maar de tank is kennelijk leeg. En die russel is ook geen kleintje natuurlijk.
Russell is geen kleintje maar wel, net als alle yanks, een prutser op gravel in feite.

EDIT: Hij heb ooit 4e ronde Roland Garros gehaald als qualifier, en verloor daar in 5 sets van Kuerten. Weliswaar tegen Mahut, Malisse en een opgave van Bruguera dat hij daar stond, maar toch.

Maar goed, toch weer een halve finale terwijl je niet 100 % bent is ook een goed teken zullen we maar zeggen

Puntjes van vorig jaar verdedigd en nu je ranking vast houden en begin volgend jaar uitbouwen. Top-100 binnen een half jaar moet mogelijk zijn en dan maar door. Kijken of het dan ook op ATP-niveau lukt
pi_72679441
Helaas. Desondanks groot respect voor de 18 zeges op rij.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  zaterdag 12 september 2009 @ 18:55:34 #11
209676 knijn1985
Einhorn maakt nog geen zomer
pi_72679454
jammers maarjaa geen ramp..
pi_72679704
Jongens, hij staat praktisch al top 100. Momenteel iets van 80ste in de race, met 80 punten voorsprong op de nummer 100. Tenzij hij het kwijt is voor de rest van het jaar is hij zo die top honderd binnen. De reden dat hij in de ranking nog zoveel lager staat is de puntendeflatie. Er zijn minder punten dit jaar te halen dan er aan het begin van het jaar (na de verdubbeling) waren. Spelers die een aardig balletje sloegen na de US Open vorig jaar hebben daar nog steeds veel punten van, die gewoon niet te verdedigen zijn. (zoveel punten zijn er gewoon niet )

Top 100 aan het einde van het jaar en de Australian Open Main draw zijn doelen die gewoon bereikt MOETEN worden. Of tenminste, de laagst te stellen doelen die nog enigszins voor doelen door kunnen gaan.
pi_72679858
Russel is een onwijze alles of niets speler, Thiemo zou heel geduldig moeten zijn tegen Russel en dat bracht hij misschien net niet op...enne, Russel is ook een goede gravelspeler, daar is volgens mij itt tot alle andere amerikanen op opgegroeid kan ik me herinneren....Dus, geen schande van Thiemo als je het mij vraagt! Nu lekker fit zijn voor DC!!
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_72684892
Toch benieuwd waarom hij nu pas het licht heeft gezien en niet eerder. Wat mogen we nu verwachten van hem?
  zaterdag 12 september 2009 @ 23:51:14 #15
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_72687793
Wel lekker om volgend jaar in de Grand Slams weer een nederlander te hebben
Het kan bijna niet anders dan dat hij zich daar rechtstreeks voor kwalificeerd. Dan kom je in hogere toernooien en als je daar af en toe een potje wint, wordt het allemaal een stuk makkelijker om in de top 100 mee te gaan draaien.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_72701520
tvp !
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
  maandag 14 september 2009 @ 13:32:37 #17
164953 Cavalier1
Geen basketbal fan!
pi_72728150
quote:
Op zondag 13 september 2009 16:39 schreef kleinzusje het volgende:
tvp !
pi_72729723
quote:
Op zondag 13 september 2009 16:39 schreef kleinzusje het volgende:
tvp !
quote:
Op maandag 14 september 2009 13:32 schreef Cavalier1 het volgende:

[..]

Gloryhunters
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  maandag 14 september 2009 @ 15:35:15 #19
164953 Cavalier1
Geen basketbal fan!
pi_72731253
quote:
Op maandag 14 september 2009 14:37 schreef Tim86 het volgende:

[..]

[..]

Gloryhunters
Integendeel, ik wacht tot 'ie op z'n bek gaat.
  maandag 14 september 2009 @ 15:39:30 #20
209676 knijn1985
Einhorn maakt nog geen zomer
pi_72731358
quote:
Op maandag 14 september 2009 15:35 schreef Cavalier1 het volgende:

[..]

Integendeel, ik wacht tot 'ie op z'n bek gaat.
dan moet je helemaal opzouten hier
pi_72731674
Hopenlijk kan Thiemo vrijdag Monfils of Tsonga het moeilijk gaan maken. Ik zie wel een stuntje in voor Thiemo.
pi_72731750
quote:
Op maandag 14 september 2009 15:52 schreef tennisboy het volgende:
Hopenlijk kan Thiemo vrijdag Monfils of Tsonga het moeilijk gaan maken. Ik zie wel een stuntje in voor Thiemo.
Een stuntje zou ik een set winnen vinden ...........
pi_72735757
quote:
Zelfvertrouwen is een van de belangrijkste redenen voor de stijgende lijn die Thiemo de Bakker (foto) eind juli heeft ingezet. Sindsdien heeft hij vier challengers gewonnen. Inmiddels kijkt hij verder dan dat. De Bakker dinsdag tegen de NOS: 'Op dit moment laat ik zien dat ik het niveau heb om in de top honderd te komen.'

De Bakker staat momenteel 151e en heerst in de challengers, zeg maar de eerste divisie van het tennis. Leuk, maar hij wil meer. 'Nu moet ik de laatste stap zetten. Ik wil dit jaar zoveel mogelijk punten behalen en in januari rechtstreeks worden toegelaten tot de Australian Open.'

De 20-jarige Hagenaar heeft voor zichzelf bevestigd gekregen dat tennissen écht is wat hij wil. 'Ik zie het niet zo snel meer gebeuren dat ik 's nachts achter mijn computer kruip om op internet te pokeren. Ik moest een keuze maken en heb voor tennis gekozen. Dat is mijn discipline ten goede gekomen.'

Dit helpt De Bakker zowel op als naast de baan. 'Het geeft me een bepaalde rust. Daardoor durf ik op belangrijke momenten vrijuit te spelen.'
pi_72735789
Staat ook een interview - drie pagina's - met De Bakker in Sportweek deze week.
pi_72737012
quote:
Op maandag 14 september 2009 18:11 schreef kevin6188 het volgende:
Staat ook een interview - drie pagina's - met De Bakker in Sportweek deze week.
oke, bedankt. Die ga ik dan nog wel even halen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')