Google past zich aan naar de gebruiker. Waarschijnlijk heb jij ook ADS van Pearl en Specsavers...quote:Op zaterdag 12 september 2009 12:40 schreef Bolkesteijn het volgende:
Google heeft de puntgrootte van het lettertype voor de zoekknoppen en het zoektermenvenster vergroot. Ik ben geen slechtziende ofzo.![]()
Nee, het ligt niet aan mijn systeeminstellingen, zowel op de Mac en PC met Windows en Linux komt het probleem voor. En dan ook nog met verschillende browsers.
Dat dacht ik dus ook, dus ging ik gelijk in de browserinstellingen van Firefox kijken. De aap kwam uit de mouw toen ik Safari opstartte.quote:Op zaterdag 12 september 2009 12:41 schreef Adelante het volgende:
Ik dacht al dat ik iets verkeerd had gedaan
Ah, nog meer lotgenoten.quote:Op zaterdag 12 september 2009 12:43 schreef Salsaneck het volgende:
Google lettergroote in searchbalk
quote:Op zaterdag 12 september 2009 12:41 schreef Adelante het volgende:
Ik dacht al dat ik iets verkeerd had gedaan
Instellingen voor minder validen
Ik vind het niet passen bij de rest van de site. Het lettertype op de knoppen is nu zelfs groter dan in de titelbalk van het browservenster. Vreselijk.quote:Op zaterdag 12 september 2009 12:45 schreef Jarno het volgende:
Na 10x wist ik al niet meer beter. En echt onprettig vind ik het ook niet, eigenlijk.
Handig. Nu nog voor Safari iets vinden.quote:Op zaterdag 12 september 2009 12:42 schreef Iblis het volgende:
Als je Firefox + GreaseMonkey gebruikt:
http://userscripts.org/scripts/show/57449
Nee, ik zet juist meerdere venster naast elkaar open. 1920 x 1200quote:Op zaterdag 12 september 2009 12:47 schreef gebrokenglas het volgende:
Waarom de ruimte niet nuttiger gebruiken ipv te turen naar kleine letters in een overwegend leeg wit vlak?
Jij bent zeker zoeen die zelfs kladblok altijd maximaliseert?
Waarom gebruik je het Google veld naast je adresbalk niet gewoon dan?quote:Op zaterdag 12 september 2009 12:48 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Handig. Nu nog voor Safari iets vinden.
Dan nog krijg ik die grote knop en het grote lettertype in het zoektermenvenster te zien.quote:Op zaterdag 12 september 2009 12:49 schreef Jarno het volgende:
[..]
Waarom gebruik je het Google veld naast je adresbalk niet gewoon dan?
O.quote:Op zaterdag 12 september 2009 12:52 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Dan nog krijg ik die grote knop en het grote lettertype in het zoektermenvenster te zien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |