Gouden tipquote:Op zaterdag 12 september 2009 12:38 schreef TNA het volgende:
Dan flikker je dat adres in de prullenbak en neem je een nieuw emesen-adres.
Maar jij snapt - als TNA zijnde - toch wel dat ik het niet zoek om 500 mensen mij opnieuw toe te laten voegen, heel die lijst opslaan.. dan die lijst importeren in die nieuwe emesen, en dan moet je dat 50 keer doen tot hij iedereen heeft gepakt. NEE LAAT MAAR HOOR GODSAMME DE NAKENDE NONDETJUUUUUGquote:Op zaterdag 12 september 2009 12:38 schreef TNA het volgende:
Dan flikker je dat adres in de prullenbak en neem je een nieuw emesen-adres.
Nee, kabel?quote:Op zaterdag 12 september 2009 12:46 schreef Ethanolic het volgende:
asl?
quote:
Ja je hebt gelijkquote:
Je kan je MSN adres zonder moeite laten omzetten.quote:Op zaterdag 12 september 2009 12:41 schreef deepart het volgende:
[..]
Maar jij snapt - als TNA zijnde - toch wel dat ik het niet zoek om 500 mensen mij opnieuw toe te laten voegen, heel die lijst opslaan.. dan die lijst importeren in die nieuwe emesen, en dan moet je dat 50 keer doen tot hij iedereen heeft gepakt. NEE LAAT MAAR HOOR GODSAMME DE NAKENDE NONDETJUUUUUG
Hoe?quote:Op zaterdag 12 september 2009 14:49 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Je kan je MSN adres zonder moeite laten omzetten.
Baas.. Benny Lavaquote:Op zaterdag 12 september 2009 15:15 schreef Benny_Lava het volgende:
[..]
Tering pas na 5 minuten wist ik pas wat je bedoelde.
Pauper![]()
http://support.microsoft.com/gp/Messenger/quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |