Ik had de deur niet geopend maar, als ik dat wel had gedaan dan had ik de deur zeker keihard voor hun gezicht dicht gegooid.quote:Op zaterdag 12 september 2009 10:45 schreef Ex-Lekkerlander het volgende:
hebben ze een blauwtje gelopen toen je de deur keihard dicht gooide?
Absoluut niet, dat heb ik ze de eerste 3 keer dan ook gezegd maarja, luisteren doen ze niet dus als het niet vriendelijk kan dan maar onvriendelijk.quote:Op zaterdag 12 september 2009 10:56 schreef koningdavid het volgende:
Het is ook zo moeilijk om "nee, geen interesse" te zeggen he?
Ik kan echt niet geloven dat ze na '3 keer' nog steeds terugkomen. Ik hoor dat zo vaak, volgens mij zijn het vaak indianenverhalen, ik maak het nooit mee i.i.g. Ik loop vaak door Utrecht en Amsterdam, maar ik word nooit aangesproken.quote:Op zaterdag 12 september 2009 11:01 schreef Weezy.F.Baby het volgende:
[..]
Absoluut niet, dat heb ik ze de eerste 3 keer dan ook gezegd maarja, luisteren doen ze niet dus als het niet vriendelijk kan dan maar onvriendelijk.
Het is ook zo moeilijk om een ander niet lastig te vallen met je denkbeeldige vriendje he?quote:Op zaterdag 12 september 2009 10:56 schreef koningdavid het volgende:
Het is ook zo moeilijk om "nee, geen interesse" te zeggen he?
Ja.quote:
Dan geloof je me lekker niet.quote:Op zaterdag 12 september 2009 11:04 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik kan echt niet geloven dat ze na '3 keer' nog steeds terugkomen. Ik hoor dat zo vaak, volgens mij zijn het vaak indianenverhalen, ik maak het nooit mee i.i.g. Ik loop vaak door Utrecht en Amsterdam, maar ik word nooit aangesproken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |