abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72667724
he,

Sinds kort heb ik een nieuw toestel i.c.m met hi 20 en eindeloos online. Als ik mijn saldo opvraag d.m.v. saldo naar 1244 te smsen krijg ik een sms terug waarin staat dat ik 35 euro tegoed heb tot het volgende factuur. Ik begrijp dit niet helemaal want op de website van hi staat dat het tegoed in procenten wordt weergeven. Daarnaast krijg ik een sms dat ik met hi eindeloos online 0,000mb verbruikt heb, terwijl ik volgens mijn logboek al dik 20mb gedownload heb?
pi_72667774
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 10:35 schreef defibrillator het volgende:
he,

Sinds kort heb ik een nieuw toestel i.c.m met hi 20 en eindeloos online. Als ik mijn saldo opvraag d.m.v. saldo naar 1244 te smsen krijg ik een sms terug waarin staat dat ik 35 euro tegoed heb tot het volgende factuur. Ik begrijp dit niet helemaal want op de website van hi staat dat het tegoed in procenten wordt weergeven. Daarnaast krijg ik een sms dat ik met hi eindeloos online 0,000mb verbruikt heb, terwijl ik volgens mijn logboek al dik 20mb gedownload heb?
Ze bedoelen met die mb's hoever je erover heen zou gaan, maar je hebt eindeloos dus kost het je niks. Bij een Hi online zie je jou bundeltegoed in het bedrag, dat ligt aan het soort abonnement. Dus je belminuten x het buiten de bundeltegoed. Dat kun je dus op bellen voordat je buiten de bundel gaat bellen.

pi_72667818
Omdat het technisch niet mogelijk is (staat ergens op hun site) om de korting die je krijgt door te voeren op je abonnement, krijg je meer beltegoed, zodat je het daadwerkelijke aantal smsjes en belminuten krijgt die beloofd zijn bij het afsluiten.

Dat tweede smsje dat je krijgt, gaat waarschijnlijk over het aantal MB dat je over je "onbeperkt" internetbundel heengaat.
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleend.
pi_72667822
Oke bedankt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')