toch niet via redcat of wel toevallig?quote:Op zaterdag 12 september 2009 12:48 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Gekocht door mijn ouders.
Ik moet eigenlijk niezen van poezen, maar ik ben toch weinig thuis
Nou en!quote:Op zaterdag 12 september 2009 12:51 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
En krijg je meteen een leuke claim aan je broek!
Ik zal er zo een proberen te maken. Het zijn broertjes en ze zijn bijna zeven wekenquote:
Lief!quote:Op zaterdag 12 september 2009 13:19 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik zal er zo een proberen te maken. Het zijn broertjes en ze zijn bijna zeven weken
De hele familie dromt om de poezebeesten heen, dus ik kan geen mooie foto nemen nu.quote:
Basje is wel mijn lievelingspoezebeest van de tweequote:
Ahhw... dan is Basje lieverquote:Op zaterdag 12 september 2009 13:37 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Basje is wel mijn lievelingspoezebeest van de twee
Robbie was aan het eten en Basje wilde ook, maar Robbie duwde hem weg met zijn pootje
En we noemen het "Laagjes"!quote:Op zaterdag 12 september 2009 13:43 schreef Great_Expectations het volgende:
Een applicatie die gebruik maakt van de camera, gps en kompas-functie van je mobiel. (Zit in iphones en andere nieuwe smartphones). Op basis van de gps & kompasrichting weet je globaal wat het beeld kan zijn wat je camera waarneemt. Dit beeld kun je dus met beeldherkenning relatief makkelijk analyseren. In beeld verschijnt een overlay waarbij wordt aangegeven wie en wat je ziet. Dus ik richt mijn telefoon op het PSV-stadion en in beeld verschijnt een labeltje met "PSV-stadion". Dit combineer je met een een wiki-achtige community, waarbij mensen zelf labels kunnen toevoegen van dingen of personen. Dus Tibo richt zijn telefoon op Ang3l, en voeg hier aan toe dat dit Ang3l is. Zo leert de beeldherkenning steeds meer dingen en personen. Als TMM daarna zijn phone op Ang3l richt, verschijnt automatisch zijn naam in beeld.
Maar Ang3l is toch niet de hele tijd op dezelfde plaatsquote:Op zaterdag 12 september 2009 13:43 schreef Great_Expectations het volgende:
Een applicatie die gebruik maakt van de camera, gps en kompas-functie van je mobiel. (Zit in iphones en andere nieuwe smartphones). Op basis van de gps & kompasrichting weet je globaal wat het beeld kan zijn wat je camera waarneemt. Dit beeld kun je dus met beeldherkenning relatief makkelijk analyseren. In beeld verschijnt een overlay waarbij wordt aangegeven wie en wat je ziet. Dus ik richt mijn telefoon op het PSV-stadion en in beeld verschijnt een labeltje met "PSV-stadion". Dit combineer je met een een wiki-achtige community, waarbij mensen zelf labels kunnen toevoegen van dingen of personen. Dus Tibo richt zijn telefoon op Ang3l, en voeg hier aan toe dat dit Ang3l is. Zo leert de beeldherkenning steeds meer dingen en personen. Als TMM daarna zijn phone op Ang3l richt, verschijnt automatisch zijn naam in beeld.
Het is nog makkelijk dan ik dacht, volgens mij. Want je hebt nu al veel foto's online staan waar mensen tags aan toe hebben gevoegd en soms zelfs GPS-locaties. Dus het is een kwestie van plaatje vergelijken met bestaande foto's met dezelfde coördinaten.quote:
Het hoeven natuurlijk niet precies dezelfde GPS-coördinaten te zijn, je kunt ook zoeken binnen een woonplaats.quote:Op zaterdag 12 september 2009 13:47 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Maar Ang3l is toch niet de hele tijd op dezelfde plaats
Hoe kan je GPS dan Ang3l herkennen?
en daarbij lijkt me dat best een inbreuk op je privacy
Niet als jij op je Hyves/Facebook profiel aangeeft dat je toestemming geeft voor deze dienst.quote:Op zaterdag 12 september 2009 13:47 schreef Keukenkast het volgende:
en daarbij lijkt me dat best een inbreuk op je privacy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |