volkert met weekendverlof sturenquote:Op zaterdag 12 september 2009 11:51 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
En stel hij dan wordt veroordeeld - lijkt me typisch iets wat Wilders feilloos weet uit te buiten om zijn aanhangers verder op te hitsen.
Inderdaad. Dan is ie binnen no time premierquote:Op zaterdag 12 september 2009 11:51 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
En stel hij dan wordt veroordeeld - lijkt me typisch iets wat Wilders feilloos weet uit te buiten om zijn aanhangers verder op te hitsen.
die controle komt overal, en nee ben niet zo*n outback typequote:Op zaterdag 12 september 2009 11:53 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Dat is een behoorlijk homo-onvriendelijk land, met een overheid die internetverkeer wil controleren enzo..
moet hij nog wel eerst leren wat compromissen sluiten isquote:Op zaterdag 12 september 2009 11:54 schreef Baltar het volgende:
[..]
Inderdaad. Dan is ie binnen no time premier
San Diego en San Fransisco zou ik best kunnen wonen denk ikquote:Op zaterdag 12 september 2009 11:44 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Bijna iets om naar toe te emigreren, voor het geval dat Wilders aan de macht komt..
Je gaat ook maar naar Australië, wat kan mij het schelen.quote:Op zaterdag 12 september 2009 11:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die controle komt overal, en nee ben niet zo*n outback type
quote:Op zaterdag 12 september 2009 12:03 schreef Vlarp het volgende:
[..]
San Diego en San Fransisco zou ik best kunnen wonen denk ik
Maar hoe zit het dan met werk en een green card enzo?quote:Op zaterdag 12 september 2009 12:04 schreef Vlarp het volgende:
New York ook wel
Maar liever nog Toronto dan in Canada
Het is een droom voorlopig, zodra het concrete plannen gaan worden ga ik me daar wel druk over makenquote:Op zaterdag 12 september 2009 12:06 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
[..]
Maar hoe zit het dan met werk en een green card enzo?
Ik ben voor!quote:Op zaterdag 12 september 2009 12:09 schreef Great_Expectations het volgende:
Of we beginnen nu alvast dat hippe internetbedrijf wat we verkopen aan Google voor kei veel mijoenen Euro's. Dat maakt het daarna ook een stuk makkelijker om naar de VS te verhuizen..
Je kunt toch ook vanuit huis werken?quote:Op zaterdag 12 september 2009 12:15 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik ben voor!
Dan doen we het natuurlijk wel in Rotterdam heh? Lekker centraal
Ik heb nog niksquote:Op zaterdag 12 september 2009 12:20 schreef Great_Expectations het volgende:
Een nieuwe twitter/facebook/youtube bedenken. Zó moeilijk kan dat toch niet zijn..
Weet je wat!?quote:
gekregen of gevonden?quote:Op zaterdag 12 september 2009 12:43 schreef Keukenkast het volgende:
Komt Keukenkast in de keuken (avec une katerette) en wat ziet hij daar?
Een reismand met twee hele kleine, zoete, beetje bangige kittens.
JA!
KITTENS
Gekocht door mijn ouders.quote:
En dan noem je het laatst.fm!quote:Op zaterdag 12 september 2009 12:39 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Weet je wat!?
We maken iets waar mensen hun laatst gespeelde liedjes kunnen laten zien en ze matches kunnen maken met elkaar!En waar ze nieuwe artiesten en bands kunnen ontdekken!
Foto's!!!!quote:Op zaterdag 12 september 2009 12:43 schreef Keukenkast het volgende:
Komt Keukenkast in de keuken (avec une katerette) en wat ziet hij daar?
Een reismand met twee hele kleine, zoete, beetje bangige kittens.
JA!
KITTENS
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |