Abracadabra.quote:Op zaterdag 12 september 2009 00:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, ze gaan vanavond lekker op stap zei ie.
Naar een afgelegen oever.quote:Op zaterdag 12 september 2009 00:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, ze gaan vanavond lekker op stap zei ie.
Grotere zenuwachtigheid kan je je niet voorstellenquote:Op zaterdag 12 september 2009 00:37 schreef Waxxer het volgende:
Ik vind het trouwens nogal wat, zoiets doen!
ik vond het wel mee vallenquote:Op zaterdag 12 september 2009 00:44 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Grotere zenuwachtigheid kan je je niet voorstellen
Vertelquote:Op zaterdag 12 september 2009 00:48 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik vond het wel mee vallen
quote:Op zaterdag 12 september 2009 00:48 schreef Desmonkey het volgende:
Inderdaad helemaal naar Parijs gaan voor iemand die je voornamelijk online kent. Best wel drastisch, vooral als je iemand in Eindhoven al hebt die op je verjaardag een cadeau op je balkon werpt.
Beter dan jezelf blijven afvragen of het misschien toch niet...quote:Op zaterdag 12 september 2009 00:48 schreef Desmonkey het volgende:
Inderdaad helemaal naar Parijs gaan voor iemand die je voornamelijk online kent. Best wel drastisch of apart imo, vooral als je iemand in Eindhoven al hebt die bijvoorbeeld op je verjaardag een cadeau op je balkon heeft geworpen.
Bij Ang3l is het net alsof het bij iedereen die hij tegenkomt dat blijft afvragenquote:Op zaterdag 12 september 2009 00:51 schreef wonderer het volgende:
[..]
Beter dan jezelf blijven afvragen of het misschien toch niet...
Het is heerlijk soapmateriaal.quote:Op zaterdag 12 september 2009 00:48 schreef Desmonkey het volgende:
Inderdaad helemaal naar Parijs gaan voor iemand die je voornamelijk online kent. Best wel drastisch of apart imo, vooral als je iemand in Eindhoven al hebt die bijvoorbeeld op je verjaardag een cadeau op je balkon heeft geworpen.
Tja, maar je moet ook realistisch blijven. En je niet achteraf afvragen waarom alles zo verwarrend is.quote:Op zaterdag 12 september 2009 00:51 schreef wonderer het volgende:
[..]
Beter dan jezelf blijven afvragen of het misschien toch niet...
Als de kat van huis isquote:Op zaterdag 12 september 2009 00:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou zeg. Ang3l is een dag weg en meteen komt boven water hoe iedereen écht over 'm denkt
.
Ach, dit is gewoon een herhaling van wat al eerder is gezegd hoor.quote:Op zaterdag 12 september 2009 00:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou zeg. Ang3l is een dag weg en meteen komt boven water hoe iedereen écht over 'm denkt
.
quote:Op zaterdag 12 september 2009 00:53 schreef Great_Expectations het volgende:
En van die knul in Eindhoven duidelijkheid willen hebben, maar zelf het bezoek aan die Mexicaan in Parijs verzwijgen, maar daar wel (gok ik) het bed mee in duiken. En jezelf dan beslist geen slet vinden. Nou ja..
Dus dat.quote:Op zaterdag 12 september 2009 00:59 schreef Xiance het volgende:
nouja, Zolang ie het maar naar zn zin heeft in de city of light
heeeeel onschuldig?quote:Op zaterdag 12 september 2009 01:00 schreef Desmonkey het volgende:
[..]
Dus dat.
Voor hetzelfde geld is het allemaal heeeeeel onschuldig.
1/2 sex en niet met elkaarquote:Op zaterdag 12 september 2009 01:02 schreef Xiance het volgende:
[..]
heeeeel onschuldig?
dat impliceerd dat ze geen sex zouden hebben.
volgens mij gaan ze heus wel minimaal 2x sex hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |