Probleem?quote:
Je moet nog even iets uit je absurde (en angstaanjagende) geheugen op een jolige wijze vertellen om het plaatje kloppend te maken.quote:Op zaterdag 12 september 2009 00:03 schreef Waxxer het volgende:
Jazeker, een bijzzzzonder goedemorgen allemaal. Ik zet hierbij thee en koffie voor elkeen en ander klaar ja ja beste mensen.![]()
'dah'quote:Op zaterdag 12 september 2009 00:04 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
je hebt toch wel door dat dat eng3l niet was?
Nou en mmmmet de piemol uit de broek wil ik toch nog even refereren aan het feit dat er van alles is gebeurd in onze eigenste eigen versie van jawel De Bus met Keizerpinguin en Nathan die met de hardgeworden handdoeken in de weer waren om de verkleurde sokken onder de matrassen vandaan te halen voor een ieder.quote:Op zaterdag 12 september 2009 00:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je moet nog even iets uit je absurde (en angstaanjagende) geheugen op een jolige wijze vertellen om het plaatje kloppend te maken.
niet door mijquote:Op zaterdag 12 september 2009 00:07 schreef Great_Expectations het volgende:
En ik word meteen weer verdacht van van alles..
Ja maar... ik heb ook net uitgelegd waarom!quote:Op zaterdag 12 september 2009 00:07 schreef Great_Expectations het volgende:
En ik word meteen weer verdacht van van alles..
Over wie heb je het nu?quote:Op zaterdag 12 september 2009 00:10 schreef Waxxer het volgende:
Ach joh, misschien zit die jongen wel gewoon een weekje verplicht wraps te eten en is er helemaal niets spannends aan.
De N van nederlander?, en antiliaan is geen nationaliteitquote:Op zaterdag 12 september 2009 00:11 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
M'n ABCtje dan maar
geloof dat ik niks ben vergeten
Oké, jij bent verdachte één. Aangezien jij hier uit de klei getrokken bent, zou hier sprake van kunnen, let wel, kúnnennnn zijn van een gereformeerde rotstreek. Ik zeg dus niet dat het zo is, maar het zou eventueel zo kúnnen zijn.quote:
ang3l denk ikquote:Op zaterdag 12 september 2009 00:11 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Over wie heb je het nu?
Ang3l met die Mexicaan in Parijs.quote:Op zaterdag 12 september 2009 00:11 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Over wie heb je het nu?
quote:Op zaterdag 12 september 2009 00:13 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oké, jij bent verdachte één. Aangezien jij hier uit de klei getrokken bent, zou hier sprake van kunnen, let wel, kúnnennnn zijn van een gereformeerde rotstreek. Ik zeg dus niet dat het zo is, maar het zou eventueel zo kúnnen zijn.
En jij maar roepen dat het Néderland is waar het zo druipt?quote:Op zaterdag 12 september 2009 00:11 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
M'n ABCtje dan maar
Amerikaan,
Argentijn meer dan 1
Arubaan meer dan 1
Antiliaan van bonaire en curacao
Cubaan meer dan 1
Costa ricaan
Colombiaan meer dan 1
Bulgaar
Braziliaan meer dan 1
Dominicaan meer dan 1
El Salvadoriaan
Fransman meer dan 1
Grieks meer dan 1
Hongaar
Israeliers meer dan 1
Indo het zij halfbloed...meer dan 1
Iranees meer dan 1
Italiaan meer dan 1
Kroaat
Libanees
Marokaan meer dan 1
Mexicaan meer dan 1
N -
O-
Puerto ricaan meer dan 1
Portugees meer dan 1
Peruaan
Q -
Roemeen meer dan 1
Spanjaarden meer dan 1 (blijkt een erg populaire bestemming jeje)
Servische jongen
Syriér
Saint vincent
Saint kitts
Turk
Uruguay
venezulaan meer dan 1
W -
X -
Y-
Z -
geloof dat ik niks ben vergeten
Okay scratch antiliaan, dan vallen die onder Nederlands. Of de K van Koningrijk der..quote:Op zaterdag 12 september 2009 00:12 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
De N van nederlander?, en antiliaan is geen nationaliteit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |