gewoon de kroeg of iets speciaalsquote:
De usual kroegenquote:Op zaterdag 12 september 2009 18:07 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
gewoon de kroeg of iets speciaals
CA, met z'n prop 8?quote:Op zaterdag 12 september 2009 11:00 schreef Vlarp het volgende:
[..]
O jawel, vast wel. Ik heb New York gezien, en California, en het lijkt er toch wel op dat de Amerikanen stap-voor-stap opener en toleranter worden. Al heb ik geen idee hoe het met de behoudendere staten zit natuurlijk
wij vanavond ookquote:
Oh, is dat zo?quote:Op zaterdag 12 september 2009 18:23 schreef wonderer het volgende:
[..]
CA, met z'n prop 8?
En Mass. is natuurlijk wel de eerste staat waar het homohuwelijk van kracht werd.
het is zaterdag, dus die moet zeker werken, we zullen wel even langs bij hem gaan voor een shotje of 2quote:
Bah bah bah, maak hem dan tenminste goed schoon voordat je 'm op de foto zet.quote:Op zaterdag 12 september 2009 16:41 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik ben er van overtuigd dat er wel een betere foto van gemaakt kan worden
[ afbeelding ]
Eh. SF misschien, dan houdt het ook wel op.quote:Op zaterdag 12 september 2009 18:29 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Oh, is dat zo?
Mja, voor prop 8 hebben ze gewoon de halve staat gehersenspoeld. Verder is CA toch wel één van de meest progressieve staten.
lieverd, dit is een schoongemaakte dildo, tenminste, ik heb hem schoongemaakt nadat ik het ding vastgelijmd op mijn papiercontainer vond.quote:Op zaterdag 12 september 2009 18:37 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Bah bah bah, maak hem dan tenminste goed schoon voordat je 'm op de foto zet.
En dan bedoel ik niet de poes.
Guide to barhangen in je eetjequote:Op zaterdag 12 september 2009 18:33 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik wi ook uit, maar in mijn eentje barhangen is niet heel erg aanlokkelijk
om te beginnen denk ik bij een leuke avond vooral niet aan sex, zeker niet in mijn huidige toestandquote:Op zaterdag 12 september 2009 18:44 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Guide to barhangen in je eetje
Kies een kroeg waas je het perosneel kent en weet waar bekenden komen
Ga aan de bar zitten, lekker centraal
Praat en lach met het personeel
Maak kleine leuke opmerkingen tegen de mensen die komen bestellen
Zeg hallo tegen alle bekenden die binnenkomen
na ongeveer 15 minutene heb je aanspraak en een leuke avond
En denk bij een leuke avond niet allleen aan sex
Veel plezier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.daarbij komt zoveel ansluss heb ik nooit aan een bar, vaak zit ik dan aan de bar, alleen en blijft dat zoNiet naar wat men is wordt men beoordeeld, maar naar wat men schijnt
Dan doe je toch iets niet goed, ik zit zelfs in een vreemde stad, vreemde bar, nooit langer dan een half uur alleenquote:Op zaterdag 12 september 2009 18:48 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
daarbij komt zoveel ansluss heb ik nooit aan een bar, vaak zit ik dan aan de bar, alleen en blijft dat zo
Oh das inderdaad leuk speelgoed!quote:Op zaterdag 12 september 2009 18:37 schreef Great_Expectations het volgende:
Oooh... hebben hebben hebben!
Ikke ook! (als je de verzendkosten naar NL niet wil betalen, wil ik er wel eentje voor je meenemen).quote:Op zaterdag 12 september 2009 18:37 schreef Great_Expectations het volgende:
bij mij raak ik dan al snel bolletjes kwijt denk ik gezien mijn onhandigheidquote:Op zaterdag 12 september 2009 18:37 schreef Great_Expectations het volgende:
Inderdaad.quote:Op zaterdag 12 september 2009 18:53 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Oh das inderdaad leuk speelgoed!
Bedanktquote:Op zaterdag 12 september 2009 18:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ikke ook! (als je de verzendkosten naar NL niet wil betalen, wil ik er wel eentje voor je meenemen).
Link?quote:Op zaterdag 12 september 2009 18:56 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Bedanktmaar ik heb ze al besteld bij een webwinkeltje hier in NL.
maar jij bent dan ook een sexgodquote:Op zaterdag 12 september 2009 18:51 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Dan doe je toch iets niet goed, ik zit zelfs in een vreemde stad, vreemde bar, nooit langer dan een half uur alleen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |