Dat zal ook zeker juist daarmee te maken hebbenquote:Ook in het dierenrijk komt het effect voor: toen onderzoekers een speelgoed ganzenvrouwtje naast een mannelijke gans zetten, kwamen andere vrouwtjes onmiddellijk op hem af.
Er zijn veel dingen die je als voor de hand liggend beschouwt, maar die niet per definitie waar zijn. Daar zijn dat soort onderzoeken voor. Als ik mijn studieboeken lees dan kom ik regelmatig wat onderzoeken tegen die exact het tegenovergestelde beweren van wat ik en de doorsnee mens denken.quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:23 schreef __Saviour__ het volgende:
Er zijn inderdaad nogal eens van die Captain Obvious onderzoeken
Wat denk je?quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:33 schreef Westsidee het volgende:
“Als je gezelschap dan onaantrekkelijk is, maakt dat jou relatief gezien aantrekkelijker.”
"Hetzelfde effect kan plaatsvinden wanneer iemand zich omringt met personen van het andere geslacht"
Vraag ik me toch af of jezelf laten omringen door onaantrekkelijke wijven het effect opheft of juist versterkt.
quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:24 schreef Juicyhil het volgende:
Zou je je ook kudt voelen als jouw plaatje in een artikel over lelijke vrouwen wordt gestopt
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |