Wat is dan je probleem?quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:44 schreef wolferl het volgende:
en mijn boek is volgens de regels van Marktplaats volkomen legaal.
Bij rood stoplicht oversteken is ook strafbaar, en toch doe ik dat ook.quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
Het is in Nederland strafbaar om dat boek aan te bieden!
Gewoon op Ebay mikken dusquote:Hoge Raad der Nederlanden 12 mei 1987
Openbaar Ministerie t. X
Het ging in deze zaak om het ter verkoop aanbieden van het boek Hitler's Mein Kampf in Nederlandse vertaling (het boek lag in een etalage), in een winkel in gebruikte en ongeregelde goederen. De wijze waarop dit voorwerp in de winkel werd aangeboden was op geen enkele wijze provocerend of aanstootgevend; bij verdachte is niet gebleken van enig motief van politieke, laat staan van discriminatoire aard.
uitspraak: http://www.annefrank.org/ond_upload/Downloads/HR-12051987.pdf
Marktplaats blijft dus wel wachten.quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:49 schreef wolferl het volgende:[/b]
[..]
Bij rood stoplicht oversteken is ook strafbaar, en toch doe ik dat ook.
Je kan hem ook gewoon downloaden!quote:
Toch wel interessant maar volgens welke wet?quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
Het is in Nederland strafbaar om dat boek aan te bieden!
Whoar!quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je kan hem ook gewoon downloaden!
Zie uitspraak paar posts terug.quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:53 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Toch wel interessant maar volgens welke wet?
Welke taal moet ie zijn?quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:54 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Whoar!( TS denkt kut kardinaal, daar gaat me klant. )
Als kan nederlandsquote:Op vrijdag 11 september 2009 21:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zie uitspraak paar posts terug.![]()
[..]
Welke taal moet ie zijn?
Tip: Google!quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:00 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Als kan nederlandsmag ook wel Engels zijn en anders Servo-Kroatisch.
quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:04 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Niet meer nodig, en jij weet wel waarom
Eenschquote:Op vrijdag 11 september 2009 21:54 schreef Penisbaard het volgende:
Mein Kampf is zwaar overgewaardeerd, ongeloofwaardig en slecht geschreven boek.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |