Dat is ook prima. Hoe lang zijn daar de uitgezette wandelingen en waar te beginnen?quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:57 schreef Fogel het volgende:
Waarom het Reichswald en niet bv het gebied rond de St. Jansberg (Plasmolen)/Zevendal? Wat mij betreft is het daar stukken mooier. Reichswald vind ik meer geschikt om te fietsen omdat er vrij weinig aparts te zien is (maar ook omdat de boswachter je daar niet achterna komt)
Er is een parkeerplek aan de N271 aan/bij de Zevendalseweg, vanaf daar loop je voorbij de Kiekbergesebaan naar de Sintmaartensweg. Daar beginnen een aantal routes en er staat ook een bord met routeinfo. Ik weet zo niet hoe lang de verschillende routes zijn, maar veel minder dan 6km zal de kortste niet zijn als je alleen maar rond de Sint Jansberg loopt, als je via het Zevendal richting de Mookerheide loopt en via Groesbeek terug zit je ruim boven de 10.quote:Op zaterdag 12 september 2009 10:00 schreef mrkrul het volgende:
[..]
Dat is ook prima. Hoe lang zijn daar de uitgezette wandelingen en waar te beginnen?
Goede keuze, en als het te kort is, neem dan de afsteker naar de Mokerheide zoals daar beschreven is.quote:Op zaterdag 12 september 2009 10:48 schreef mrkrul het volgende:
Denk dat het deze wordt:
http://www.natuurmonumenten.nl/content/kiekbergroute
Lijkt me wel wat. En daarna misschien nog een ander rondje erachteraan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |