Ik zag zonet dat stukje met Nina dat ze een bal kon vastpakken ofzo. Wat was dat slecht geacteerdquote:Op vrijdag 11 september 2009 20:27 schreef Catch22- het volgende:
mijn wederhelft kijk nu dus gtst... op zich keek ik wel es mee omdat er lekkere chicks inzaten enzo
maar nu is er dus zon overdreven nicht bij. homos kunnen wel, maar nichten zijn irritant zeg...
klacht; gtst gaat alleen nog maar over homosuelen en is derhalve niet meer tolereerbaar
mijn vriendin kijkt... dude... hoe gay ben je als je een vriendin hebtquote:Op vrijdag 11 september 2009 20:28 schreef HSG-BOMBER het volgende:
TS 'keek wel es mee'.
Dit riekt naar homoseksualiteit
goed idee!quote:
ik lig met een laptop op bed omdat ik die nichterige smoel niet wil zien, typt lastig en derhalve typfouten. maar ik heb het verbeterd hoorquote:Op vrijdag 11 september 2009 20:28 schreef IJsblock het volgende:
Klacht 2: 10 spelvauten in amper 3 regels tekst......
Dus je bent onderdanig aan je vriendin? Raarquote:Op vrijdag 11 september 2009 20:30 schreef Catch22- het volgende:
[..]
mijn vriendin kijkt... dude... hoe gay ben je als je een vriendin hebt
[..]
goed idee!
Heul vroeger wel, toen het nog hip was. Frits van Houten met die tv in badquote:Op vrijdag 11 september 2009 20:28 schreef Biogarde het volgende:
Je kijkt sowieso geen GTST, kom op.
tis geven en nemen he. Zij doet boodschappen en kookt eten.quote:Op vrijdag 11 september 2009 20:31 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Dus je bent onderdanig aan je vriendin? Raar
Je geniet er zeker wel van het vrouwtje te spelen hè?
Die gaf ik laatst ook een aan mijn vriend.quote:Op vrijdag 11 september 2009 20:33 schreef Catch22- het volgende:
[..]
tis geven en nemen he. Zij doet boodschappen en kookt eten.
in ruil mag ik in bed liggen en zij gtst kijken, is heel niet vervelend hoor.
krijg net ook een suprise-ei (van `Kinder`).. even checken wat ik heb!
quote:Op vrijdag 11 september 2009 20:31 schreef Catch22- het volgende:
[..]
ik lig met een laptop op bed omdat ik die nichterige smoel niet wil zien, typt lastig en derhalve typfouten. maar ik heb het verbeterd hoor
Wat de Hekquote:Op vrijdag 11 september 2009 20:33 schreef miaeak het volgende:
Lucas![]()
Ik zou daar zeker vrienden mee kunnen zijn.
Een vriend van mij is ook homo, en we spotten wel eens samen jongens
ja, hier in een sexy badscenequote:Op vrijdag 11 september 2009 20:41 schreef IJsblock het volgende:
[..]
![]()
Speelt Martine Hafkamp nog mee trouwens?
Fuckquote:Op vrijdag 11 september 2009 20:45 schreef Catch22- het volgende:
[..]
ja, hier in een sexy badscene
[ afbeelding ]
Geyl!quote:Op vrijdag 11 september 2009 20:45 schreef Catch22- het volgende:
[..]
ja, hier in een sexy badscene
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |