Heb je iig een warm (hihi warm) weerzienquote:Op vrijdag 11 september 2009 20:21 schreef Harajuku. het volgende:
Mooi niet. Als ik dat deze keer doe zie ik mijn sjaal over een jaar pas weer terug
Nu heb ik alles uit de dozen gesloopt, en volgens MM gaat het wel passen.quote:Op vrijdag 11 september 2009 20:22 schreef Greys het volgende:
Popje Kweej, mijn vorige deeltje was al nummer 43
En frot je de OP er even in? Want MissBliss gaat zich vast nog een keer afvragen waar en hoe laat ze ook alweer ergens moet zijn morgen!![]()
Oh en nu? Met die drie dozen? En die kattenbakken?
Volgens mij kan ze prima liplezen toch? (zei ze volgens mij in een van de vorige topics?) alleen dus in een groep gaat dat lastig.quote:Op vrijdag 11 september 2009 20:23 schreef ferrari_rood het volgende:
@muis verder dan chocolade melk en bloemkool kom ik niet met gebaren. Sorry
quote:Op vrijdag 11 september 2009 20:23 schreef Ingetje79 het volgende:
Toooomorrooooow, tomorrooooow, I luf ja, tomorroooow
quote:
Als je me kutGreys gaat noemen... nou... nou... dan hoeft het allemaal niet meer hoor!!!?(*#$(#^$quote:Op vrijdag 11 september 2009 20:25 schreef Qwea het volgende:
kut. Greys, PM me dat foon nr lijstje nog eens. Ik heb mn inbox leeg gedaan
Dat mag ik toch wel hopen, anders wil ik m'n geld terugquote:Op vrijdag 11 september 2009 20:29 schreef Greys het volgende:
Wij gaan allemaal echt zó naar de hemel door deze actie!![]()
![]()
Gelukkig gaan we overdag!quote:Op vrijdag 11 september 2009 20:28 schreef ferrari_rood het volgende:
ik heb ook ergens gelezen dat ze kan liplezen. alleen weet ik dat als er slecht licht is oid het veel moeilijker gaat.
Vriendin van zus is doof vandaar
Wil jij ook het telefoonlijstje per PM hebben dan?quote:Op vrijdag 11 september 2009 20:28 schreef ferrari_rood het volgende:
ik heb ook ergens gelezen dat ze kan liplezen. alleen weet ik dat als er slecht licht is oid het veel moeilijker gaat.
Vriendin van zus is doof vandaar
misschien handig voor CrazyM en Isdatzoquote:Op vrijdag 11 september 2009 20:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Gelukkig gaan we overdag!
[..]
Wil jij ook het telefoonlijstje per PM hebben dan?
Gelukkig dan kan ik me slachtend en moordend door de rest van mijn leven slaan.quote:Op vrijdag 11 september 2009 20:29 schreef Greys het volgende:
[..]Way to go girl!!!
[..]
Als je me kutGreys gaat noemen... nou... nou... dan hoeft het allemaal niet meer hoor!!!?(*#$(#^$
Komt er aan....
Oh en om nog even met de woorden van Noek te spreken van vorig jaar:
Wij gaan allemaal echt zó naar de hemel door deze actie!![]()
![]()
haha ik rijd wel zelfquote:Op vrijdag 11 september 2009 20:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
misschien handig voor CrazyM en Isdatzo
quote:Op vrijdag 11 september 2009 20:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat mag ik toch wel hopen, anders wil ik m'n geld terug
Oh die tweede quote moest Crazy-M zijn inderdaadquote:Op vrijdag 11 september 2009 20:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
misschien handig voor CrazyM en Isdatzo
ik zag thanksquote:Op vrijdag 11 september 2009 20:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh die tweede quote moest Crazy-M zijn inderdaad
Isdatzo heeft mijn nummer en dat van Hara, maar ik zal het hele lijstje ook nog even sturen.
Crazy-M heeft het net gehad. Qwea ook weer
Denk je ook aan de vrouw?quote:Op vrijdag 11 september 2009 20:34 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik zag thanks
nu ga ik echt even flink feesten
morgen dus misschien wel kater
maar ik ga wel komen
quote:
Ik met een half oog Popstarsquote:Op vrijdag 11 september 2009 20:37 schreef Loveless85 het volgende:
* Loveless85 kijkt met half oog Ranking the Stars en Badgasten
Ik doe altijd Ekstraweekend kijken op vrijdagavond.quote:Op vrijdag 11 september 2009 20:37 schreef Loveless85 het volgende:
* Loveless85 kijkt met half oog Ranking the Stars en Badgasten
Heb je nou nog gehaald wat ik je gePMd had?quote:Op vrijdag 11 september 2009 20:39 schreef Harajuku. het volgende:
Ik kijk iets over Hitler terwijl ik halfdood in bed lig, doei.
Ach, vorig jaar liep er ook al eentje rond met enorrrme katerquote:Op vrijdag 11 september 2009 20:34 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik zag thanks
nu ga ik echt even flink feesten
morgen dus misschien wel kater
maar ik ga wel komen
Lekker slapen Hara...en dan morgen weer fit en vrolijk op om 8 uurquote:Op vrijdag 11 september 2009 20:39 schreef Harajuku. het volgende:
Ik kijk iets over Hitler terwijl ik halfdood in bed lig, doei.
Ik! Met Boor!quote:Op vrijdag 11 september 2009 20:41 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ach, vorig jaar liep er ook al eentje rond met enorrrme kater
Boorquote:Op vrijdag 11 september 2009 20:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik! Met Boor!![]()
Oh, die tijger zat vanavond in een doos waar TIJGERnootjes op stond. Whehehe.
Als je uitstapt bij de Mac, even 60x snel ronddraaien.quote:Op vrijdag 11 september 2009 20:42 schreef DABAMaster het volgende:
iets groens? dat heb ik helemaal niet
Wie was dat? Kweej?quote:Op vrijdag 11 september 2009 20:43 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Boor![]()
Ik doelde eiks op die ene die 's nachts nog iets van " dronken, hihi" postte en de volgende dag een beetje hoofdpijn had
heb vertrouwenquote:Op vrijdag 11 september 2009 20:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Als je uitstapt bij de Mac, even 60x snel ronddraaien.
Dan ben je ook groen!
Maar ik denk dat we jou wel herkennen aan je aanhangert met keukenrollen!
Heb je trouwens iets van een overkapping voor dat ding, of spanbanden ofzo? Anders voorzie ik een snelweg vol keukenrollen morgen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |