Een complex vraagstuk, maar na lang contempleren heb ik bedacht dat de fiets anders nog ergens aan vast zit.quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:26 schreef IHVK het volgende:
waarom zou je de ketting doorknippen tijdens het stelen van een fiets?
Je bedoeld je de ketting in je fiets?...tja moet je wel wat duidelijk zijn in je OP, iedereen gaat er zo te zien vanuit dat je een kettingslot bedoeld.quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:26 schreef IHVK het volgende:
waarom zou je de ketting doorknippen tijdens het stelen van een fiets?
euh, nee.quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:29 schreef trovey het volgende:
[..]
Je bedoeld je de ketting in je fiets?...tja moet je wel wat duidelijk zijn in je OP, iedereen gaat er zo te zien vanuit dat je een kettingslot bedoeld.
Anders heb je toch geen fietsenmaker nodig?quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:29 schreef trovey het volgende:
[..]
Je bedoeld je de ketting in je fiets?...tja moet je wel wat duidelijk zijn in je OP, iedereen gaat er zo te zien vanuit dat je een kettingslot bedoeld.
Ik dacht dat TS naar de fietsenmaker ging om een nieuw kettingslot te kopen.quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:31 schreef DuTank het volgende:
[..]
Anders heb je toch geen fietsenmaker nodig?
Logisch redeneren is ook een vaardigheid die je maar net moet beheersen he..
preciesquote:Op vrijdag 11 september 2009 18:30 schreef TNA het volgende:
Jézus het gaat om de fietskettingZeg dat dan.
Mischien wilde hij wel naar de fietsenmaker om een nieuw kettingslot te kopen?quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:31 schreef DuTank het volgende:
[..]
Als je gepost hebt in het begin van dit topic is het nog niet duidelijk hoe het precies zit, dat wordt later duidelijkquote:Op vrijdag 11 september 2009 18:31 schreef DuTank het volgende:
[..]
Die maakt fietsen. En die dingen zijn vaak duurder dan 15 euroquote:Op vrijdag 11 september 2009 18:33 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mischien wilde hij wel naar de fietsenmaker om een nieuw kettingslot te kopen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toen ik de OP las, wist ik het meteen.quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:33 schreef trovey het volgende:
[..]
Als je gepost hebt in het begin van dit topic is het nog niet duidelijk hoe het precies zit, dat wordt later duidelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:34 schreef DuTank het volgende:
[..]
Die maakt fietsen. En die dingen zijn vaak duurder dan 15 euroSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Toen ik de OP las, wist ik het meteen.Ja hoor...jij weet allesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., makkelijk praten als je later post
Ga nu maar eens kijken of de ketting nog op mijn fiets zit...boodschappen doen
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
Ik kan het natuurlijk nooit bewijzen he.. Jammer.quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:39 schreef trovey het volgende:
[..]
Ja hoor...jij weet alles, makkelijk praten als je later post
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |