Uiteraad, want er zijn laatst nog plannen gevonden van terroristen die een aanslag willen plegen in Vriezenveen. Daarom snap ik het ook wel dat ik al mijn privacy direct moet inleveren.quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:38 schreef geelkuikentje het volgende:
Paspoort met vingerafdrukken voor de veiligheid natuurlijk
Dan neem je toch geen paspoort?quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:39 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Uiteraad, want er zijn laatst nog plannen gevonden van terroristen die een aanslag willen plegen in Vriezenveen. Daarom snap ik het ook wel dat ik al mijn privacy direct moet inleveren.
quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:35 schreef Pakspul het volgende:
Netzo als het nieuwe paspoort wat er zit aan te komen
Want verbruik je een beetje meer elektra, dan heb je meteen een verhoogde kans op een bezoekje van een helicopter met infraroodcamera.quote:
Je klaagt dat dingen sneller zijn geworden?quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:31 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Ook met overschrijvingen merk je dat ontmoedigingsbeleid. Als ik met Internetbankieren geld naar iemand overmaak heeft hij/zij dat dezelfde dag nog, als ik een acceptgiro op de bus doe kan het makkelijk 4 tot 5 dagen duren!
Lever jij maar netjes je privacy inquote:Op vrijdag 11 september 2009 17:42 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Dan neem je toch geen paspoort?
Jankwijf. BOEHOE!! MIJN PRIVACY!!!
Jij denkt dat je tegenwoordig nog privacy hebt met alle computers en de gegevens die daar in staan...je zou schrikken als je precies wist wie allemaal over je gegevens beschikken.quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:30 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Lever jij maar netjes je privacy in
Je quote de verkeerde.quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:32 schreef trovey het volgende:
[..]
Jij denkt dat je tegenwoordig nog privacy hebt met alle computers en de gegevens die daar in staan...je zou schrikken als je precies wist wie allemaal over je gegevens beschikken.
Oh jaquote:
In principe maak ik betalingen over via Internetbankieren, behalve bij acceptgiro's, Dan ga ik niet dat hele verhaal overtypen, dan zet ik gewoon een krabbeltje en gaat het in de brievenbus. Maar de discussie gaat er niet over wat de beste keuze is, het gaat er om dat je gedwongen wordt om datgene te kiezen wat de aanbieder wil. Eenzelfde probleem heb ik met bedrijven die je maar 2 betalingsmogelijkheden bieden (bijv. Ziggo/Casema): of een acceptgiro (1 euro per keer bijbetalen) of automatische incasso, want dat laatste is zo lekker makkelijk, en je hebt er geen omkijken meer naar. Maar voor wie is het makkelijk? Voor hun! En je hebt er wel degelijk omkijken naar, want een automatische incasso is gewoon een vrijbrief voor een instantie om geld van je rekening te halen. Alsof ze permanent je portemonnee beheren en er uit mogen pakken wat ze nodig denken te hebben. En i.t.t. wat veel mensen denken kun je niet alle incasso's terug laten storten. En zelfs als dit wel kan, dan nog kunnen ze het gewoon opnieuw van je rekening afboeken, zelfs al heb je de machtiging stopgezet. En helaas kan de bank bepaalde incasseerders niet gewoon blokkeren.quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:02 schreef Synthesist het volgende:
sommige veranderingen zijn vervelend. maar als je nog steeds geld over maakt via papier kan je beter in een hutje van stro gaan wonen![]()
als de ov chipkaart veilig zou zijn en de privacy gegarandeerd is het een goede vervanging van de strippenkaart
Je wordt nergens toe gedwongen.quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:17 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
In principe maak ik betalingen over via Internetbankieren, behalve bij acceptgiro's, Dan ga ik niet dat hele verhaal overtypen, dan zet ik gewoon een krabbeltje en gaat het in de brievenbus. Maar de discussie gaat er niet over wat de beste keuze is, het gaat er om dat je gedwongen wordt om datgene te kiezen wat de aanbieder wil.
Volgens de overeengekomen voorwaarden uiteraard.quote:Eenzelfde probleem heb ik met bedrijven die je maar 2 betalingsmogelijkheden bieden (bijv. Ziggo/Casema): of een acceptgiro (1 euro per keer bijbetalen) of automatische incasso, want dat laatste is zo lekker makkelijk, en je hebt er geen omkijken meer naar. Maar voor wie is het makkelijk? Voor hun! En je hebt er wel degelijk omkijken naar, want een automatische incasso is gewoon een vrijbrief voor een instantie om geld van je rekening te halen.
Wel van dat soort bedrijven.quote:Alsof ze permanent je portemonnee beheren en er uit mogen pakken wat ze nodig denken te hebben. En i.t.t. wat veel mensen denken kun je niet alle incasso's terug laten storten.
als ze het opnieuw afschrijven kun je het opnieuw storneren, ook kun je de machtiging stopzetten en/of automatische incasso van het bedrijf laten blokkeren.quote:En zelfs als dit wel kan, dan nog kunnen ze het gewoon opnieuw van je rekening afboeken, zelfs al heb je de machtiging stopgezet. En helaas kan de bank bepaalde incasseerders niet gewoon blokkeren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |