En toen werd je wakkerquote:
quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:15 schreef Mozy het volgende:
Troll, je mag helemaal niet roken in de trein.
Dat lijkt er meer op ja 14.gifquote:Op vrijdag 11 september 2009 17:18 schreef error_404 het volgende:
Oke, het verhaal ging als volgt:
TS zat in de trein toen er een paar leuk uitziende jongedames binnenkwamen, waar TS van onder de indruk was. Hij zocht een aanknopingspunt om een praatje te maken met de dames.
Juist op dat moment stak een van hen een sigaret op, waarop TS eruit flapte: "He, dat mag niet in de trein."
Het meisje antwoordde hierop met een niet mis te verstane "Smoel houwe, eikel, of moet je een trap in je ballen?"
TS antwoordde met een trillend lipje "Nee, sorry mevrouw.", ging weer zitten en opende toen hij eenmaal thuis was snel een topic op Fok!.
Mwahahahaha.quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:18 schreef error_404 het volgende:
TS zat in de trein toen er een paar leuk uitziende jongedames binnenkwamen, waar TS van onder de indruk was. Hij zocht een aanknopingspunt om een praatje te maken met de dames.
Juist op dat moment stak een van hen een sigaret op, waarop TS eruit flapte: "He, dat mag niet in de trein."
Het meisje antwoordde hierop met een niet mis te verstane "Smoel houwe, eikel, of moet je een trap in je ballen?"
TS antwoordde met een trillend lipje "Nee, sorry mevrouw.", ging weer zitten en opende toen hij eenmaal thuis was snel een topic op Fok!.
hoerquote:Op vrijdag 11 september 2009 17:14 schreef atroeska123 het volgende:
deed ik ook toen. dat vonden oudere jongens sexy
Tevens, pics?quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:18 schreef error_404 het volgende:
Net alsof 14 zo jong is voor kinders die roken tegenwoordigquote:Op vrijdag 11 september 2009 17:18 schreef Ranking_Joe het volgende:
die al roken? zag je dat ze sigaretten hadden? of waren ze aan het praten over dat ze rookten?
Ik heb dat nooit sexy gevondenquote:Op vrijdag 11 september 2009 17:14 schreef atroeska123 het volgende:
deed ik ook toen. dat vonden oudere jongens sexy
No shit, de laatste keer nachttrein deelde ik een coupé met een basende negert. Fun times.quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:24 schreef Bevin het volgende:
Ach laatst zat er bij me ook zo'n cracknegert te blowen in dat halletje, je kon het nog ruiken aan het eind van de coupé, vandaar dat er geen conducteur langs kwam
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |