Na drie matchen verlies jij je beste speler, dan spreken we elkaar wel weer.quote:Op dinsdag 15 september 2009 10:20 schreef Psychonikeo het volgende:
oh en ik wil even melden dat ik koploper ben in de jeugdcompetitie
Ja logischquote:Op dinsdag 15 september 2009 10:20 schreef Psychonikeo het volgende:
De Nootjes is een team.. niet 1 spelerquote:Op dinsdag 15 september 2009 10:49 schreef rompompom het volgende:
[..]
Na drie matchen verlies jij je beste speler, dan spreken we elkaar wel weer.
bederf jij de pret even!quote:Op dinsdag 15 september 2009 10:58 schreef GotC het volgende:
[..]
Ja logischJe speelde tegen mij, met een splinternieuw team waarvan ik van bijna niemand nog weet wat ze kunnen
En toch nog 3 goals weten te makenquote:Op dinsdag 15 september 2009 10:58 schreef GotC het volgende:
[..]
Ja logischJe speelde tegen mij, met een splinternieuw team waarvan ik van bijna niemand nog weet wat ze kunnen
Ik ookquote:Op dinsdag 15 september 2009 10:20 schreef Psychonikeo het volgende:
Ik was al verbaasd dat je iemand met 5 sterren op het middenveld had!quote:Op dinsdag 15 september 2009 10:58 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik ookquote:Op dinsdag 15 september 2009 11:09 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik was al verbaasd dat je iemand met 5 sterren op het middenveld had!!. Als je die weer op 't middenveld gaat zetten, moet je 'm eigenlijk niet helemaal in het midden zetten (dan speelt-ie als verdediger die doorschuift), maar aan de linker- of rechterkant van het middenveld. Dan haalt-ie misschien nog een half sterretje meer.
.
Ach, geen zorgen allemaal, voorlopig heeft OP met afstand het sterkste team volgens mij..
Nog niet nee, maar wie weet wordt t nog wel watquote:Op dinsdag 15 september 2009 11:13 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik ookMaar volgens flap is dat niet onwijs goed, dus ook prima
NicoIk zal t niet meer voor je verpesten
Is het ook niet, maar afhankelijk van hoe oud-ie is, kun je 'm nog wel wat trainen. Vanaf redelijk wordt het verkoopbaar.quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:13 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik ookMaar volgens flap is dat niet onwijs goed, dus ook prima
NicoIk zal t niet meer voor je verpesten
16 jaar en 59 dagen,quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:14 schreef rompompom het volgende:
[..]
Is het ook niet, maar afhankelijk van hoe oud-ie is, kun je 'm nog wel wat trainen. Vanaf redelijk wordt het verkoopbaar..
Dat is m dus..quote:Deze speler is matig in Positiespel op dit moment in zijn loopbaan. Train dit jongetje goed en je krijgt een spelertje dat in 'no time' redelijk op het gebied van Verdedigen wordt!
Hmm, hopen dat je meteen een comment krijgt over z'n potentie in Positiespel. En anders gewoon als verdediger gaan optrainen! Best leuk om mee te beginnen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:16 schreef GotC het volgende:
[..]
16 jaar en 59 dagen,
[..]
Dat is m dus..
Ik had je nog wel een reminder gestuurdquote:Op dinsdag 15 september 2009 12:53 schreef TheVulture het volgende:
Ik was vergeten een jeugdopstelling te maken
Maar goed, mijn belangrijkste trainees stonden nog op de goede plek in de standaardopstelling
Die had ik nog gelezen... en daarna niet meer aan gedachtquote:Op dinsdag 15 september 2009 12:54 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik had je nog wel een reminder gestuurd
Dus zo ga je met berichten van mij om hequote:Op dinsdag 15 september 2009 12:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die had ik nog gelezen... en daarna niet meer aan gedacht
Ik heb er uiteraard eerst op zitten f(l)appenquote:Op dinsdag 15 september 2009 13:04 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dus zo ga je met berichten van mij om he![]()
Was t lekker?quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb er uiteraard eerst op zitten f(l)appen
Wat is de reden voor die uitstekende trainer als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:41 schreef Silver_Shark het volgende:
Kapitaal: (7 527 756 ¤)
eindelijk van de GM's me geld terug gekregen nu even Positiespel trainiees halen. en uitstekende trainer
poppen de trainies toch sneller?quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:47 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Wat is de reden voor die uitstekende trainer als ik vragen mag?
Mwah, I've had betterquote:
je hebt de volledige 5.75 miljoen voor een goed keeper gekregen?quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:41 schreef Silver_Shark het volgende:
Kapitaal: (7 527 756 ¤)
eindelijk van de GM's me geld terug gekregen nu even Positiespel trainiees halen. en uitstekende trainer
Daar heb je wel gelijk in, maar het verschil van snelheid met een goed trainer is bijna nihil. Ik meen dat een uitstekend trainer 4% sneller traint dan een goed trainer. Dit snelheidsverschil zul je dus bijna niet merken, en het zal dus de investering eigenlijk nooit terug kunnen verdienen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:50 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
poppen de trainies toch sneller?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |