quote:United Black Panthers
Middenveld uitstekend (hoog)
Rechterverdediging redelijk (laag)
Centrale verdediging uitstekend (hoog)
Linkerverdediging matig (zeer hoog)
Rechteraanval matig (hoog)
Centrale aanval uitmuntend (hoog)
Linkeraanval goed (zeer hoog)
quote:The Panna Boys
Middenveld uitstekend (zeer hoog)
Rechterverdediging matig (hoog)
Centrale verdediging uitmuntend (laag)
Linkerverdediging matig (heel laag)
Rechteraanval slecht (zeer hoog)
Centrale aanval uitstekend (hoog)
Linkeraanval slecht (zeer hoog)
Mag je blij mee zijn, jullie waren min of meer gelijkwaardig. Desalniettemin gratz!quote:Op zondag 13 september 2009 22:22 schreef foetre het volgende:
4-0 gewonnen van de nmmr 2 van afgelopen seizoen!
Aardige ratings al met het de slechte vorm van me mids en heb de tegenstander redelijk goed ingeschat.
[..]
[..]
quote:
Een speler krijgt alleen training als-ie die week heeft gespeeld bij de eigenaar. Met training verkopen kan dus niet meer.quote:Op zondag 13 september 2009 22:49 schreef Xummon het volgende:
domdomdom, ipv Søren Steinicke als wissel in te stellen, laat ik mijn coach Dennis Schrøder invallen. nu moet ik nog tot woensdag wachten om Steincke op te transferlijst te zetten
dan maakt me ook niets uit, ik wil hem gewoon verkopen, ik kan hem alleen niet listen omdat hij eerst weer een wedstrijd gespeeld moet hebbenquote:Op maandag 14 september 2009 00:07 schreef rompompom het volgende:
[..]
Een speler krijgt alleen training als-ie die week heeft gespeeld bij de eigenaar. Met training verkopen kan dus niet meer.
quote:Op maandag 14 september 2009 00:43 schreef Xummon het volgende:
[..]
dan maakt me ook niets uit, ik wil hem gewoon verkopen, ik kan hem alleen niet listen omdat hij eerst weer een wedstrijd gespeeld moet hebben
resultaten uit het verleden. ??quote:Stemming supporters: woedend
Seizoensverwachtingen: we zijn veel te goed voor deze divisie!
Bij mij klopt er niets van in elk geval... Wel in mijn voordeel, vorig seizoen stond er dat we niet thuishoren in deze competitie (te slecht), en net geen kampioen geworden wat in veel supporters resulteerde. Ook dit seizoen is de verwachting vrij negatief.quote:Op maandag 14 september 2009 08:56 schreef Psychonikeo het volgende:
waar baseren die supporters hun verwachting op?
[..]
resultaten uit het verleden. ??
Wat ben je dan?quote:Op maandag 14 september 2009 10:54 schreef rompompom het volgende:
Snodver, ik realiseer me nu pas dat ik geen 253 heb gespeeld, toch een trainingsplek vernaggeld..
Er was kermis dit weekend, dus er was wel een semi-permanente staat van onfrisheid. Verzachtende omstandigheden, jeweetz.quote:
hmmmz...quote:Op maandag 14 september 2009 10:59 schreef rompompom het volgende:
[..]
Er was kermis dit weekend, dus er was wel een semi-permanente staat van onfrisheid. Verzachtende omstandigheden, jeweetz.
deze reactie is idd een koei-nominatie waard.. jij ziet echt in alles een koei nominatiequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |