die had ik te koop gezet, maar niemand wou hemquote:Op zondag 13 september 2009 10:04 schreef foetre het volgende:
[..]
Zal ik deze speler dan maar terugkopen
Søren Steinicke (68647483)
Eigenaar: Destron Elsloo FC (sinds 03-09-2009![]()
Zou hem er gewoon voor 1,1 mil op zetten maak je mischien nog beetje winst.
Moet ik nou ook nog keepen gaan trainen?quote:Bel Yannick Waasdorp
|Gegroet Outpost76! Hoog tijd dat we eens even met elkaar praten…
Ik heb iemand ontdekt die wel eens een écht talentje zou kunnen zijn. Hij is 15 jaar en 102 dagen en heet Karel van Puffelen.
Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Verdedigen ongeveer waardeloos zijn. Train dit jongetje goed en je krijgt een spelertje dat in 'no time' goed op het gebied van Keepen wordt!
Wat vind je ervan, geven we hem een kans?
Als ik de Teauteau moet geloven kan t vanavond bij mij alle kanten op.quote:Op zondag 13 september 2009 18:00 schreef Xummon het volgende:
vanavond een lekkere start tegen een botteam
Lucky you.Ik tegen de grote concurrent.Ik ben het vorig seizoen kampioen en hij de 4 seizoen daarvoor.Maar toen zat ik er natuurlijk nog nietquote:Op zondag 13 september 2009 18:00 schreef Xummon het volgende:
vanavond een lekkere start tegen een botteam
ik denk dat iedereen nog studio sport zit te kijkenquote:
het klopt toch? maar je kan het ook opvatten, dat hij zorgt dat de wedstrijd helemaal niet meer doorgaat voor iedereen. beetje dubbelzinnig op te vatten. Dat wel..quote:Op zondag 13 september 2009 20:56 schreef Jaheur het volgende:
"Tvrtko Ivani¨, het ongelukkige slachtoffer, moest de wedstrijd staken."
Echt zo knullig soms he dat hattrick nederlands.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |