Jee, wat een verrassing.quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:25 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik hou wel een beetje van mooiboys
Echt waar wat? Wat er staat is echt waar, jaquote:Op vrijdag 11 september 2009 19:24 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
* Keukenkast haalt neus op en kijkt met betraande ogen
Echt waar?
dat is toch echt meer Spaans wij hebben dat niet zo. Franzisco wordt eerder sisco genoemdquote:Op vrijdag 11 september 2009 19:27 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
zo heet mijn oom, maar we noemen hem Paco.
Ik begrijp ook niet die verbasteringen.![]()
Ik heb als voorbereiding op een college eens een aflevering van Netwerk gekeken over de PNVD, waarin dit heerlijke stuk zei als antwoord op de 'knuffelen is toch toegestaan, wat wil je dan nog meer'-opmerking van een journalist; ja, maar ik mag niet aan zijn piemel knuffelen of van achteren knuffelen.quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:31 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, heb ik van Ad v/d Berg gekregen. Maar hij mocht niet kluiven van mij, want ik vetrouw die tanden niet.
[ afbeelding ]
Ik ben bezig aan je tekeningquote:Op vrijdag 11 september 2009 19:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jee, wat een verrassing.
[..]
Echt waar wat? Wat er staat is echt waar, ja.
Slijmbalquote:Op vrijdag 11 september 2009 19:31 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
vind het wel meevallen. Loco is veeeeeeel knapper dan dat
ja hequote:
Fran, Paco, Sisco, Cisco, Curro, Quico, Kiko, Frasco, Frascuelo, Pacho, Pancho, Panchitoquote:Op vrijdag 11 september 2009 19:33 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
dat is toch echt meer Spaans wij hebben dat niet zo. Franzisco wordt eerder sisco genoemd
the truth hurts or notquote:
en voor Nuno wat hebben jullie daar voorquote:Op vrijdag 11 september 2009 19:37 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Fran, Paco, Sisco, Cisco, Curro, Quico, Kiko, Frasco, Frascuelo, Pacho, Pancho, Panchito
'el jomo'quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:38 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
en voor Nunowat hebben jullie daar voor
Dat is toch gewoon Nunito?quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:38 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
en voor Nuno wat hebben jullie daar voor
jejejejejequote:
Nunito toch zo noem ik je wellesquote:Op vrijdag 11 september 2009 19:38 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Is Nuno nou je echte naam of niet?quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:38 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Is het ook, kan je zien als +tje bij nederlandse namenquote:Op vrijdag 11 september 2009 19:40 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon Nunito?
Ik vind dat persoonlijk heel lief klinken
Gewoon nunoquote:Op vrijdag 11 september 2009 19:38 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ja, met zoals iedere goede katholiek nog 3 andere namen, maar Nuno is mijn roepnaam zoals je dat in NL zegtquote:Op vrijdag 11 september 2009 19:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Is Nuno nou je echte naam of niet?
Dat had ik al geraden, eigenlijk.quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:47 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Is het ook, kan je zien als +tje bij nederlandse namen
dan ga je op uitwisseling en dan kom je in Limburg terechtquote:Op vrijdag 11 september 2009 19:49 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Dat had ik al geraden, eigenlijk.
Ik vind het alleen vreemd dat Jose Pepito wordt.
Maar volgens een Spaas meisje die hier was met een uitwisseling is het ook Pepito.
Want ze noemde mij meestal Jose als ze geen zin had om moeite te doen met mijn naam
Nunito is meer is voor kleine kinderen en voor Rquote:Op vrijdag 11 september 2009 19:45 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Nunito toch zo noem ik je welles
Hoe heet je dan?quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:49 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Dat had ik al geraden, eigenlijk.
Ik vind het alleen vreemd dat Jose Pepito wordt.
Maar volgens een Spaas meisje die hier was met een uitwisseling is het ook Pepito.
Want ze noemde mij meestal Jose als ze geen zin had om moeite te doen met mijn naam
Dat zeiden wij nou ook altijd.quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:51 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dan ga je op uitwisseling en dan kom je in Limburg terecht
en voor R...wel perdonamequote:Op vrijdag 11 september 2009 19:52 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Nunito is meer is voor kleine kinderen en voor R
Dat vind ik wel echt heel lief en zo.quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:52 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Nunito is meer is voor kleine kinderen en voor R
:-) okay als dat afgeleid is van Joseph, dan is dat Idd Jose...en de restquote:Op vrijdag 11 september 2009 19:54 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Hollandsch als de tering
Joost ^^
Kijk, het zit zo.quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:56 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
:-) okay als dat afgeleid is van Joseph, dan is dat Idd Jose...en de rest
Si Locitoquote:Op vrijdag 11 september 2009 19:53 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
en voor R...wel perdoname![]()
Tomasito, Tomasín, Tomiquote:Op vrijdag 11 september 2009 19:54 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Dat vind ik wel echt heel lief en zo.
Maar ik ben soms zo dweperig als een vijftienjarige.
Wat maak je van Tómas, Raul of Maria?
Ik leer iets.quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:59 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Tomasito, Tomasín, Tomi
Rauli, Raulito, Rul, Rulo, Rule, Ral, Raly
Meisjes heten doorgaans niet alleen Maria...er komt vrijwel áltijd wat bij...en daar vloeit dan een bijnaam uit
Veel plezierquote:Op vrijdag 11 september 2009 20:04 schreef Nuno_G het volgende:
en nu ga ik douchen en me klaarmaken voor het aperatif, ciao bonitos
Dag, mí Nunitoquote:Op vrijdag 11 september 2009 20:04 schreef Nuno_G het volgende:
en nu ga ik douchen en me klaarmaken voor het aperatif, ciao bonitos
peter de truckerquote:Op vrijdag 11 september 2009 20:07 schreef Peter het volgende:
[..]
http://www.ooievaarsrun.nl/index.htm
Ik rijd mee als chauffeur.
quote:Op vrijdag 11 september 2009 20:08 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
Ik ga ook even een wasje draaien en douchen
tchau
oh dan peter de buschauffeurquote:Op vrijdag 11 september 2009 20:16 schreef Peter het volgende:
[..]
In een busje van 't Rode Kruis zeker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |