Ja, dat zei hij dus niet, hij zei "jou nederlands".quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:53 schreef Xiance het volgende:
het is toch ook jouw nederlands, want het zijn ook jouw schoenen,
maar die kaart is van jou!
ik wel,, moet nog eeens checken of ik wat gemist hebquote:Op vrijdag 11 september 2009 17:52 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Nog niet iedereen heeft zijn nationaliteiten ABC ingevuld
tenzij het jouw kaart isquote:Op vrijdag 11 september 2009 17:53 schreef Xiance het volgende:
het is toch ook jouw nederlands, want het zijn ook jouw schoenen,
maar die kaart is van jou!
dat waren alleen de letters maar geen verdere uitlegquote:Op vrijdag 11 september 2009 17:55 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik wel,, moet nog eeens checken of ik wat gemist heb
oh.. ik heb niks gezegtquote:Op vrijdag 11 september 2009 17:54 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, dat zei hij dus niet, hij zei "jou nederlands".
Meen je dit serieus, want dit vind ik wel een héél zielige en vergezochte beschuldigingquote:Op vrijdag 11 september 2009 17:54 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Welk stukje...
Jij maakte je stelling al voordat dit hele gesprek begon.
ik praat normaal met je dan moet je niet vijandig worden als het je niet aanstaat![]()
daarbij, jij zegt dat ik suggereerde dat jij slecht zou zijn in NL. suggereren is al heel wat anders dan stellen zoals jij deed.
Als je het zei omdat je denkt dat ik slechter ben in nl omdat ik geen nl ben dan mag je dat ook gewoon zeggen
moet datquote:Op vrijdag 11 september 2009 17:56 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dat waren alleen de letters maar geen verdere uitleg
terug naar het begin: ik durf te stellen dat mijn nl (spell,gr.) beter is.quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:57 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Meen je dit serieus, want dit vind ik wel een héél zielige en vergezochte beschuldiging
En daarom neem jij zomaar aan dat ik een of andere racist ben die uit het niks aanneemt dat mensen die niet in Nederland geboren zijn slecht zijn in Nederlands?quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:00 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
terug naar het begin: ik durf te stellen dat mijn nl (spell,gr.) beter is.
Dat is wat je zei. Ik vraag waarom.. jij zegt omdat ik daar goed in ben en grote woordenschat heb
ik vraag waarom zou ik dat niet hebben
jij zegt: omdat ik geen taalpurist ben
dat doet niet onder aan mijn kennis van het nederlands dacht ik zo![]()
mijn nederlands is net zo goed als dat van iedereen hier
en ik werd gisteren al voor hoer uitgemaaktquote:
niets nieuws onder de zon, dus?`quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:05 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
en ik werd gisteren al voor hoer uitgemaakt
Toen had ik ook zoiets van: "Waar komt dat opeens vandaag? En is dat wel nodig"?quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:06 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Op het feit dat ik goed ben in grammatica en spelling en een grote woordenschat heb
neeeheeeee ik neem niks aan :-) ik begon de zin met Als, niet met 'het is zeker omdatquote:Op vrijdag 11 september 2009 18:04 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
En daarom neem jij zomaar aan dat ik een of andere racist ben die uit het niks aanneemt dat mensen die niet in Nederland geboren zijn slecht zijn in Nederlands?
alleen omdat ik met een paar mensen naar bed ben geweestquote:Op vrijdag 11 september 2009 18:07 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
niets nieuws onder de zon, dus?`
het mag niet van de Here!quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:08 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
alleen omdat ik met een paar mensen naar bed ben geweest
Dat bedoel ikquote:Op vrijdag 11 september 2009 18:07 schreef Desmonkey het volgende:
Eigenlijk heeft El_mismo_loco wel een punt, want na het lezen van:
[..]
Toen had ik ook zoiets van: "Waar komt dat opeens vandaag? En is dat wel nodig"?
maar je bent wel mijn hoertjequote:Op vrijdag 11 september 2009 18:05 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
en ik werd gisteren al voor hoer uitgemaakt
Dus jij bent echt een P.I.M.P?quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:17 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
maar je bent wel mijn hoertje
quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:17 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Dus jij bent echt een P.I.M.P?
Van die van mij wel, maar dat zal wel een andere zijn dan die van Shirleyquote:Op vrijdag 11 september 2009 18:10 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
het mag niet van de Here!
Of zoals Shirley Phelps placht te zeggen: 'The Lord Your God'
Mag jij van je God rondneuken en vreemdgaan?quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:20 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Van die van mij wel, maar dat zal wel een andere zijn dan die van Shirley
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |