en voor R...wel perdonamequote:Op vrijdag 11 september 2009 19:52 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Nunito is meer is voor kleine kinderen en voor R
Dat vind ik wel echt heel lief en zo.quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:52 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Nunito is meer is voor kleine kinderen en voor R
:-) okay als dat afgeleid is van Joseph, dan is dat Idd Jose...en de restquote:Op vrijdag 11 september 2009 19:54 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Hollandsch als de tering
Joost ^^
Kijk, het zit zo.quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:56 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
:-) okay als dat afgeleid is van Joseph, dan is dat Idd Jose...en de rest
Si Locitoquote:Op vrijdag 11 september 2009 19:53 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
en voor R...wel perdoname![]()
Tomasito, Tomasín, Tomiquote:Op vrijdag 11 september 2009 19:54 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Dat vind ik wel echt heel lief en zo.
Maar ik ben soms zo dweperig als een vijftienjarige.
Wat maak je van Tómas, Raul of Maria?
Ik leer iets.quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:59 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Tomasito, Tomasín, Tomi
Rauli, Raulito, Rul, Rulo, Rule, Ral, Raly
Meisjes heten doorgaans niet alleen Maria...er komt vrijwel áltijd wat bij...en daar vloeit dan een bijnaam uit
Veel plezierquote:Op vrijdag 11 september 2009 20:04 schreef Nuno_G het volgende:
en nu ga ik douchen en me klaarmaken voor het aperatif, ciao bonitos
Dag, mí Nunitoquote:Op vrijdag 11 september 2009 20:04 schreef Nuno_G het volgende:
en nu ga ik douchen en me klaarmaken voor het aperatif, ciao bonitos
peter de truckerquote:Op vrijdag 11 september 2009 20:07 schreef Peter het volgende:
[..]
http://www.ooievaarsrun.nl/index.htm
Ik rijd mee als chauffeur.
quote:Op vrijdag 11 september 2009 20:08 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
Ik ga ook even een wasje draaien en douchen
tchau
oh dan peter de buschauffeurquote:Op vrijdag 11 september 2009 20:16 schreef Peter het volgende:
[..]
In een busje van 't Rode Kruis zeker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |