en nu heb jij een paar namen genoemd die men oraal tevreden dient te stellen om dit voor elkaar te krijgen ?quote:Op vrijdag 11 september 2009 16:00 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
doe ik ookik had net een collega aan de telefoon en ze zijn allemaal jalours en vragen zich af hoe ik dit weer voor elkaar gekregen heb
Aladdinquote:Op vrijdag 11 september 2009 16:17 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik wil Aladdin kijken.
'Vertrouw me?'
En een pakje appelsap
jajaja Dag .... Braboquote:
'Paarse pauwen wel hondertienquote:Op vrijdag 11 september 2009 16:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Aladdin. Daar heb ik bij weggedroomd (en nog steeds).
"Kan je een prins van me maken?".
quote:Op vrijdag 11 september 2009 16:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en nu heb jij een paar namen genoemd die men oraal tevreden dient te stellen om dit voor elkaar te krijgen ?![]()
ben jij ook een Braboquote:
wat doe je dom Nuno Campesinoquote:
quote:Op vrijdag 11 september 2009 16:35 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
wat doe je dom Nuno Campesino
de nieuwe, of de tekenfilm?quote:Op vrijdag 11 september 2009 16:17 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik wil Aladdin kijken.
'Vertrouw me?'
En een pakje appelsap
maís duroquote:
quote:Op vrijdag 11 september 2009 16:42 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
gezien je spelling zul je de tekenfilm wel bedoelen
ik was serieus verliefd op Aladdin, erg he, na het zien van die film heb ik in de sauna, mijn enige ooit romantische one night stand gehad, met een jongen die in mijn hereneringen op Aladdin leek, ook dat is erg, ik weet het.quote:Op vrijdag 11 september 2009 16:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Aladdin. Daar heb ik bij weggedroomd (en nog steeds).
"Kan je een prins van me maken?".
Nee de nieuwe Aladdin heet Aladin, en de oude Aladdinquote:
quote:Op vrijdag 11 september 2009 16:45 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Nee de nieuwe Aladdin heet Aladin, en de oude Aladdin
quote:
dus je hebt wel niet romantische one-night stands gehad ? Vertelquote:Op vrijdag 11 september 2009 16:44 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik was serieus verliefd op Aladdin, erg he, na het zien van die film heb ik in de sauna, mijn enige ooit romantische one night stand gehad, met een jongen die in mijn hereneringen op Aladdin leek, ook dat is erg, ik weet het.
Hentaiquote:Op vrijdag 11 september 2009 16:54 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
Maar goed aladdin lekker vinden is niet erg, dat vond ik ook
en ook de farao van de prince of egypt is zo een lekker ding
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |