Ik moest vanmiddag een paar computers afleveren voor een klein bedrijf in het industriegebied van botlek.
Aangezien de gast voor me die dingen kapot heeft geleverd (lees: deuken in de computers) reed ik op het gebied extra langzaam, je weet nooit wat er kan gebeuren.
Dus komt er zo'n vrachtwagen van links met een gang van 2km/h. Dan kan ik er wel ff langs, maar het moet wel normaal blijven. Stapvoets reed ik er langs.
Is het een wannabe fokker die wel de held is die er met 100 langs kan scheuren. Volgens hem was ik geen baas?

(Dat klopt ook, ik werk voor een baas, ben er zelf gaan

).
Ohja, die zin ken ik. Typische fokker. Wat een anti-held was dat. Met zn brede glimlach

Dude, computers in mn bak? Vorige levering vol met deuken? Iets met "niet weten wat er achter de vrachtwagen gebeurt?"
Dus ik vraag of ie van fok komt, en hij klapt gelijk dicht

Dan niet hoor.

Klacht: Dat die gast een rijbewijs heeft, als ie mij was had ie een fietser dood kunnen rijden
De reden dat ik het vroeg is zodat jij die topic kon lezen, zodat iedereen weet wat voor gevaarlijke bestuurder jij bent
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img]
Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]