ja, op de Randweg was de linkerbaan helemaal vrij.quote:Op vrijdag 11 september 2009 15:11 schreef Beauregard het volgende:
Spannend.
Nog iets meegemaakt op de weg? Dat soort avontuurtjes lees ik altijd veel liever.
Kanker alomquote:Op vrijdag 11 september 2009 15:08 schreef Sjibble het volgende:
Godverkanker man. Gisteren viel ik haast om van vermoeidheid. Ik keek tv, en opeens werd ik midden in de nacht wakker. Viel ik flauw ofzo?
Ben ik zo enorm vermoeid dat ik in slaap val zonder dat ik het door heb (waarschijnlijk even ogen dichtgedaan?). En dan ben ik om 23:30 uur klaarwakker (7 uur later dus). 1 uur later ben ik weer helemaal verrot en kan ik maar niet in slaap vallen. 4 uur er weer in, met moeite in slaap gevallen en kom ik er om 8 uur haast niet uit.
yaay voor mn biologische klok, de afgelopen 3 weken wordt ik precies 6,5 uur later wakker.
Gast, als je eens wist wat ik meemaak.quote:
Maar dat maakte toch niet uit want hij reed toch rechts want de linkerbaan was toch vrij?quote:Op vrijdag 11 september 2009 15:13 schreef Sjibble het volgende:
[..]
ja, op de Randweg was de linkerbaan helemaal vrij.
Alleen die kankerhond in zn BMW X5 wou maar niet aan de kant en harder dan 80.
Kleven hielp niet, zeker zo;n moraalridder van Fok!
Lief dagboekquote:
Hij zat links, als hij opzij ging kon ik wel meer gas geven dan met mn grote teen.quote:Op vrijdag 11 september 2009 15:14 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Maar dat maakte toch niet uit want hij reed toch rechts want de linkerbaan was toch vrij?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |