bij mij is de maandag al niet de beste dag van de week en als ik dan ook nog eens mega brak ben, is dat niet echt al te jofelquote:Op maandag 14 september 2009 09:59 schreef Robinhoo het volgende:
Inderdaad, bruins is de manier om maandag mega brak te zijn.
Verkeerd om, Robinhoo heeft bijna dezelfde ui!quote:Op maandag 14 september 2009 10:19 schreef ReMcOrE het volgende:
ik dacht even dat Robinhoo 2 keer had gepost, maar Lamzak_ heeft bijna dezelfde UI
Ken je zelf niemand die met je mee wilquote:Op maandag 14 september 2009 09:53 schreef Mdrop het volgende:
Een keer?, moet je toch is vaker doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was je erbij?
quote:Op maandag 14 september 2009 10:51 schreef Luiheid het volgende:
[..]
Ken je zelf niemand die met je mee wil
Ben ik zo brak als een gek, zie ik ook nog jouw nickname.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Diep in mijn hart daar zit mijn club, het hoort bij mij 't is mijn geluk, het rode shirt, het Twentse Ros.. JE BENT MIJN TROTS.
Ik ook niet.quote:Op maandag 14 september 2009 10:14 schreef Lamzak_ het volgende:
Ik ben nog nooit bij bruins geweest.
Nee. Saai he?quote:Op maandag 14 september 2009 11:43 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Hoe is 't daar
Nog wat gedaan in het weekend
Kan je nagaan hoe ik brak ik was toen ik deze acc maaktequote:Op maandag 14 september 2009 10:53 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ben ik zo brak als een gek, zie ik ook nog jouw nickname.
quote:Op maandag 14 september 2009 12:28 schreef Luiheid het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoe ik brak ik was toen ik deze acc maakte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |