Eindelijk wegquote:Op vrijdag 11 september 2009 15:31 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
ja 500 meter ben ik in albergen, nog 2,5 dan ben ik bij de pomp.
Maar wat jullie willen, ik fiets wel ff naar de pomp
helaasch, duurt nog ff marko.quote:
klopt (behalve bier drinken)quote:
ja ik begon om 1 uurquote:
nietquote:
neequote:
nee tot vannacht een keerquote:
ergens anders zeker welquote:Op vrijdag 11 september 2009 15:58 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
gewoon thuis, of ook nog ergens anders?
vanavond naar de vriendin heen (omdat ik haar morgen en zondag niet zie) dus geen pils voor mij...quote:
oke , ik ga vanavond ff kroeg van fleringen in. Morgen weet ik nog niet, en zondag bruinsquote:Op vrijdag 11 september 2009 16:00 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
vanavond naar de vriendin heen (omdat ik haar morgen en zondag niet zie) dus geen pils voor mij...
ja hoezoquote:
Was jij afgelopen zondag nou ook bij Bruins?quote:Op vrijdag 11 september 2009 16:01 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
oke , ik ga vanavond ff kroeg van fleringen in. Morgen weet ik nog niet, en zondag bruins
Neu ik was er niet.quote:Op vrijdag 11 september 2009 16:24 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Was jij afgelopen zondag nou ook bij Bruins?
Ik kreeg wel hele tijd gratis bier van iemand die ik niet eens kende![]()
(Stond hele tijd dicht bij het poppodium)
Haha, laatst nog ruzie gehad omdat ik een blad bier omtrapte na het paaldansenquote:Op vrijdag 11 september 2009 16:25 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Neu ik was er niet.Had de hele middag al zitten zupen was te lam.
Zondag ben ik wel van de partijWij staan eerst meestal Tavernee en dan de Delle ofzo.
paaldansen dat wtfquote:Op vrijdag 11 september 2009 16:27 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Haha, laatst nog ruzie gehad omdat ik een blad bier omtrapte na het paaldansen
Had genoeg gehadquote:Op vrijdag 11 september 2009 16:28 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
paaldansen dat wtfdaar hoeren die lekker hoertjes te staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |