Dan ben ik ook zeker wel voor maar dan niet in de hoek van die verwaande duitsers uit geesterenquote:Op maandag 14 september 2009 17:53 schreef Oldenzaal het volgende:
Ik ben trouwens voor De Campbell's bar als ontmoetingsplek!!![]()
Neude, er is geen zaal met rock en alternative dinges muziek.quote:
Ga eens kijken op www.dancingbruins.nl zou ik zeggen!quote:Op maandag 14 september 2009 19:16 schreef ReMcOrE het volgende:
wat voor muziekstijlen worden er allemaal gedraaid bij Bruins dan?
dan is The Clubbin' meer een zaal voor mij (ook al is het eigenlijk nog te soft)quote:Op maandag 14 september 2009 19:17 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Ga eens kijken op www.dancingbruins.nl zou ik zeggen!
Later op de avond wordt er gewoon HS / HC gedraaid, enkel wil bruins dat volgens mij niet echt verkondigenquote:Op maandag 14 september 2009 19:21 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dan is The Clubbin' meer een zaal voor mij (ook al is het eigenlijk nog te soft)![]()
maar als jij dat zegt, en dat filmpje laat dat ook zien, dan kan ik mij daar vast wel vermakenquote:Op maandag 14 september 2009 19:24 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Later op de avond wordt er gewoon HS / HC gedraaid, enkel wil bruins dat volgens mij niet echt verkondigen.
klopt, zelfs de trekzak-muziek die er vrijdagavond bij de Schuttersfeesten wasquote:Op maandag 14 september 2009 19:24 schreef Chr1st1aan het volgende:
Wat boeit de muziek nou, als je genoeg op hebt vindt je zowat alles leuk
goed. Daar?quote:
Denk je dat een meeting ooit zal lukken met ong 10 man? ? Ik denk het niet,,,quote:Op maandag 14 september 2009 19:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
What about een meeting in de Mix?
Zeker niet als je er mensen bij hebt die al 6 locaties afgewezen hebbenquote:Op maandag 14 september 2009 19:27 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Denk je dat een meeting ooit zal lukken met ong 10 man? ? Ik denk het niet,,,
Ben je daar echt geweestquote:Op maandag 14 september 2009 19:24 schreef ReMcOrE het volgende:
Klopt, zelfs de trekzak-muziek die er vrijdagavond bij de Schuttersfeesten was
tuurlijk, als echte Haaksbergenaar was ik aanwezigquote:Op maandag 14 september 2009 19:29 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ben je daar echt geweest, Tubbergen is het echt het dorp waar je dus geen feest kunt hebben
.
Hmmm... Campbell's bar en De Delle klinken leuk. In de Taveerne hebben ze zeker alleen van dat neppe Rock en Loll, die klotenummers van Gebroeders Co en Nick en Simon en co.quote:Op maandag 14 september 2009 19:17 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Ga eens kijken op www.dancingbruins.nl zou ik zeggen!
Ik wil bij hoge uitzondering voor een meeting nog wel richting Bruins komen...quote:Op maandag 14 september 2009 19:29 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Zeker niet als je er mensen bij hebt die al 6 locaties afgewezen hebben
De enigste meet die ik heb mee mogen maken was met Christiaan en Justinquote:Op maandag 14 september 2009 19:29 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Zeker niet als je er mensen bij hebt die al 6 locaties afgewezen hebben
quote:Op maandag 14 september 2009 19:24 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
maar als jij dat zegt, en dat filmpje laat dat ook zien, dan kan ik mij daar vast wel vermaken
[..]
Ik snap de link niet echt, maar hoop dat het gezellig wasquote:Op maandag 14 september 2009 19:29 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
tuurlijk, als echte Haaksbergenaar was ik aanwezigvrijdagavond en zaterdagavond...
Taveerne is gewoon alles , beetje rock/feest/NL/top40/pop enzovoort, net waar de DJ zin in heeft en het volk op reageertquote:Op maandag 14 september 2009 19:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmmm... Campbell's bar en De Delle klinken leuk. In de Taveerne hebben ze zeker alleen van dat neppe Rock en Loll, die klotenummers van Gebroeders Co en Nick en Simon en co.
Ja, wat ik zeg...quote:Op maandag 14 september 2009 19:33 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Taveerne is gewoon alles , beetje rock/feest/NL/top40/pop enzovoort, net waar de DJ zin in heeft en het volk op reageert.
ik heb Justin en Robinhoo een keer gemeet bij Twente, wel 2 verschillende wedstrijdenquote:Op maandag 14 september 2009 19:32 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
De enigste meet die ik heb mee mogen maken was met Christiaan en Justin
En dat was godverredomme de beste aller tijden en dat weet je biaaaaatchquote:Op maandag 14 september 2009 19:32 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
De enigste meet die ik heb mee mogen maken was met Christiaan en Justin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |